Voor aflevering 4.
1) Anne (de *STER* van de Aflevering. Zonder enige twijfel. Wat een geweldige evolutie binnen een halbe aflevering. )
2) Tanja (Ik wist dat Tanja Dexters geweldig was voor ER, en ik ben zeer blij dat ze dat ook kan laten zien tijdens ER. Je doet her prima in de grot Tanja. Sterkte!)
3) Sascha (Strategische/Tactische spelers zijn Expeditie Robinson een zeldzaam goed, en dan vooral fysiek sterke strategische spelers die er openlijk voor uitkomen. 'k Zal zeker een oogje op hem houden.)
4) Deborah (Ik begrijp dat Deborah appreciatie niet voor iedereen bestemd is, maar ik vind haar rauw, ruw en ECHT. Een typische Reality TV kandidate waarvoor ik zou supporteren... en bijgevolg doe ik dat ook
)
5) Kobe (Onder de radar, maar ik mag hem wel. Toffe gast
)
6) Lauretta (Nog altijd mijn favoriete, maar deze aflevering was ze amper te zien. Nochthans vind ik het ERG fascinered dat ze, ondanks het feit dat ze al aan elke eilandraad deelnam, nooit echt in gevaar was. That one's doing something right, y'all.)
7) Sylvia (Ik denk niet dat Sylvia had moeten gaan. Ik vond Do de betere keus)
8-11) Who cares
12) Do (Haar geforceerde positiviteit + haar complete NUTTELOOSHEID + het feit dat ze overleefde over iemand die ik graag had => Hoge irritatiefactor mijnerzijds)
13) Nicolas (Geen fan tijdens deze aflevering. Volgende keer beter, Nic)