Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Ik dacht dat er aan het eind van de eilandraad werd meegedeeld dat iedereen naar winnaarseiland zou gaan in verband met een opkomende storm. Dus wie er op winnaarseiland zit is denk ik geen spoiler...
Moeten ze om naar winnaarseiland te gaan zichzelf fysiek in en uit een boot hijsen? Dat zie ik patrick niet doen. Dus zelfs als hij de proef wint gaat hij niet naar winnaarseiland. Hij wordt er gewoon te moe van.
Dan wint Niko waarschijnlijk weer, want ik zie (zeker) Patrick en Jochem haar niet meenemen.
Heb het idee dat Tanja en Patrick op winnaars-eiland terechtkomen, dus iemand die er al zit wint de proef.. Sascha mischien ?
Ik zag in de laatste paar seconden van de aflevering Sascha discussieren met Esther. Hierbij zag je iets dat Esther om haar nek had. Dit leek weer verdacht veel op de immuniteitsketting? Dus Esther wint de proef, en exit voor Sascha?
Trouwens de mensen van winnaarseiland zitten altijd op de onderste rij dus Lauretta gaat iig mee naar winnaarseiland!en aangezien Esther zei dat ze als ze immuniteit won ze alle vrouwen zou meenemen denk ik dat Tanja ook mee naar winnaarseiland mag.
Volgens mij verwar je Esther met Tanja, want die zou alle vrouwen meenemen.
oh grapje ,klopt .Nouja Lauretta zit er iig wel en Patrick, Niko en Sasha niet.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
1001 gasten en 1 vaste bezoeker
RealityTV vandaag