Ach, zo iedereen is hier hypocriet. Er wordt opeens gedaan alsof Jochem de goedheid zelve is terwijl hij ook op Esther stemde om tactische redenen.
Iedereen heeft een favoriet en als die tactisch speelt wordt er minder zwaar aan getild. Daarom was men een paar jaar geleden zo blij toen HiuKwan tactisch Geert wegstemde en werd er ontzettend veel geklaagd toen Hans/Yin tactisch alle andere mensen wegstemden.
Ik haat zowel Yin als Hans als HiuKwan, zij het wel voor verschillende redenen.(yep, ik haat HiuKwan. deal with it.) Het enige dat die redenen bindt is dat ik hen alledrie verantwoordelijk acht voor het feit dat ER2008 zonder twijfel mijn minst favoriete seizoen is. (De enige personen die ik in dat seizoen mocht waren Marleen, Hannie en Sharon lol)
In ieder geval ben ik er wel mee eens dat iedereen heeft zo zijn of haar dubbele standaarden (dat maakt het naar mijn mening niet per se hypocriet) en het enige dat men kan doen is ze toelichten waar je precies de grens trekt.
Geen commentaar op de Tanja/Jochem tot maandag (of totdat ik de torrents kan downloaden). Ik vind het wel spijtig dat één van mijn favorieten de anderen ombracht (b.w.v.s.), maar voor Tanja was het een ERG goede zet. Jochem had een enorm grote kans om het spel te winnen, zelfs tegen haar. Vergelijk met Sascha, die helemaal GEEN bedreiging is.
Ik denk dat dit min-of-meer zou moeten bevestigen dat Tanja deze editie wint.