Auteur Topic: Jochem Uytdehaage [Kandidaat - NL]  (gelezen 29010 keer)

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Jochem Uytdehaage [Kandidaat - NL]
« Reactie #40 Gepost op: 7-10-2011, 19:10:28 »
De interessantste deelnemer wat mij betreft.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #41 Gepost op: 7-10-2011, 19:13:01 »
Hij lijkt wel het meest zichzelf van allemaal.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rowan

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 11-10-2011, 20:25:44 »
Respect voor de manier dat hij reageerde op dat Pita-gedoe: 'ik wil mezelf verbeteren, misschien niet voor de volgende dagen, maar voor de volgende jaren' (of iets van die strekking) :-*

Offline willy

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 11-10-2011, 21:08:35 »
Jochem heeft een ontwapenende onschuld, en blijft een sterke kandidaat.. :)

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 11-10-2011, 23:36:26 »
Respect voor de manier dat hij reageerde op dat Pita-gedoe: 'ik wil mezelf verbeteren, misschien niet voor de volgende dagen, maar voor de volgende jaren' (of iets van die strekking) :-*

Met het kinderachtige oog om oog, tand om tand principe als uitkomst.

Ik stem op jou omdat jij op mij hebt gestemd... volgens mij heeft hij juist niets geleerd  ::ohno::

Offline Rowan

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 12-10-2011, 06:19:11 »
How, dat vind ik niet echt eerlijk van je. Zeg nu zelf, wat zou jij doen? Moet je op iemand stemmen die je sympathieker vindt, gewoon om 'groot' te zijn? Lijkt me niet.

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #46 Gepost op: 12-10-2011, 08:56:01 »
Met het kinderachtige oog om oog, tand om tand principe als uitkomst.

Ik stem op jou omdat jij op mij hebt gestemd... volgens mij heeft hij juist niets geleerd  ::ohno::
Ga ermaar vanuit dat het andersom precies zo zou gebeuren...
Ich bin ein Bärliner!

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 12-10-2011, 09:07:47 »
Ga ermaar vanuit dat het andersom precies zo zou gebeuren...

Idd, maar dat is vanuit het tactisch oogpunt gezien. 

Jochem heeft eindelijk de klik gemaakt om het spel te spelen.  Hij laat naar mijn gevoel uitschijnen dat het een 'verdedigende' actie is, maar een stem bepalen nog voor de proef nog moet gespeeld worden spreekt dat toch wel een beetje tegen.

How, dat vind ik niet echt eerlijk van je. Zeg nu zelf, wat zou jij doen? Moet je op iemand stemmen die je sympathieker vindt, gewoon om 'groot' te zijn? Lijkt me niet.

Waarom niet? Iemand die sympathieker is, is een grotere concurrent voor de eindfase.

---> 'keep your friends close but your enemies closer' en zeker wanneer je in de minderheid bent.

Kobe en Niko zouden nu eigenlijk toenadering moeten zoeken met Jochem om een alliantie te vormen aangezien
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 12-10-2011, 09:54:58 door reaver »

Offline Brown

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 13-10-2011, 11:08:41 »
Als Anne Jochem en Esther het slim aanpakken gaan ze nu het smerige spelletje overnemen. Maar daar is het misschien te laat voor ivm samensmelting. Of ze gaan dit systeem nog even doornemen met de andere groep. Want er gaat vandaag nog iemand naar de grot en misschien wel 2 , 1 uit elke groep en als dat zo is dan wil ik wel zien of Deborah haar belofte aan Tanja waar maakt of gaat ze dan alsnog voor een plek in  de finale want zo achterbaks is ze wel.

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #49 Gepost op: 14-10-2011, 15:01:20 »
Leuk dat juist hij de eerste vrijstellingsmunt heeft gevonden!
Ich bin ein Bärliner!

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #50 Gepost op: 14-10-2011, 15:21:24 »
Tsja het wisselt bij mij even wat Jochem betreft, hij is een redelijk sterke akndidaat, te afzijdig, tactisch naief. ::vergroot:: Hij blijft wel zichzelf en is zelfkritisch.

Kan nog een eind komen, hangt er ook vanaf hoe hij de komende proeven aflegt. Zal wel regelmatig tegenstemmen blijven krijgen doordat hij zo op zichzelf is.
Gek zijn is gezond

Offline Brown

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 14-10-2011, 18:30:45 »
Jochem blijft wie hij is en gaat geen toneelstukje opvoeren en dat kan ik waarderen. Jochem ze zijn bang voor je. Maar dat had je denk ik al in de gaten.

Offline Sarita

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 15-10-2011, 15:47:43 »
Ik ben Jochem wel steeds meer gaan waarderen. Eerst zag je hem niet zoveel maar nu heb ik wel het idee dat hij echt tot het einde wil door gaan en dat kun je van de meesten niet zeggen.
Ik zat echt te hopen dat hij voor Kobe binnen zou komen!

Offline Brown

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 15-10-2011, 17:36:08 »
Ik ben Jochem wel steeds meer gaan waarderen. Eerst zag je hem niet zoveel maar nu heb ik wel het idee dat hij echt tot het einde wil door gaan en dat kun je van de meesten niet zeggen.
Ik zat echt te hopen dat hij voor Kobe binnen zou komen!

Ja ik zat duimen te draaien in de hoop dat Jochem als eerste zou arriveren van die 2. Kobe was wel snel met vuur maken en Jochem moest nog naar de juiste tafel lopen. Ik dacht ONEEE schiet op please en wat ik verder nog geroepen heb. Zweethandjes tot en met. En daar kwam de verlossing waarschijnlijk was Jochem sneller met lopen HAHAHAHAHA

Offline VlaamseArdennen

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 29-10-2011, 10:06:15 »
'Ik heb eten in mijn rugzak'  oei.... ::ohno:: Ik denk dat Jochem zijn munten nog hard zal nodig hebben

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #55 Gepost op: 29-10-2011, 15:04:26 »
'Ik heb eten in mijn rugzak'  oei.... ::ohno:: Ik denk dat Jochem zijn munten nog hard zal nodig hebben
Ik weet het niet. Een mens vergeet snel. Zou hij dan trouwens tijdens de afgelopen stemming niet meer stemmen hebben gekregen als men hem dat kwalijk zou nemen?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Brown

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 29-10-2011, 15:19:32 »
Ik weet het niet. Een mens vergeet snel. Zou hij dan trouwens tijdens de afgelopen stemming niet meer stemmen hebben gekregen als men hem dat kwalijk zou nemen?

Denk niet dat dit een bewuste "neem mij mee" actie is, maar juist met goede bedoeling ipv de nega reacties die ik lees. En het is wederom Patrick , die er iemand op een smerige manier wil uitwerken. BAH bah bah.

Offline VlaamseArdennen

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 29-10-2011, 16:38:34 »

Bij de volgende eilandraad misschien, eens de "zwakkere" (lees:gemakkelijke keuze) eruit liggen zijn zulke zaken wel doorslaggevend volgens mij. Patrick is blijkbaar wel behoorlijk vooruitziend  ::tandpastasmiley::

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #58 Gepost op: 29-10-2011, 19:09:10 »
Vond het wel een stomme actie van Jochem hoor ::ohno::. Snap wel dat patrick op hem heeft gestemd.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek37

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 2-11-2011, 14:07:15 »
Tweet van Jochem aan Sascha vandaag:

uytdehaage @Saschavisser88 Ik hoor dagelijks: "je ziet er weer beter uit dan afgelopen donderdag"

::rofl::