Is hier niet iets vreemd mee?
In het begin zegt Angela dat Elise en Ferdi denken lekker te kunnen uitrusten maar suggereerd dat dat nog vies zal tegenvallen (iets in die zin, letterlijke bewoordingen geen idee).
Ik had verwacht dat Elise en Ferdi aantekeningen zouden gaan maken over bv wat de ober aan had, hoe de kapper heette etc., maar niets van dit alles, geen van beiden neemt enig initiatief hiertoe.
Je zou toch als kandidaat verwachten dat je aan het eind van de dag vragen moet beantwoorden, wat is anders precies het nut van deze opdracht?
(dat zij moesten raden hoe de anderen het ervanaf hadden gebracht hoorden ze zover ik weet pas aan het eind van de dag)
Ze hadden Elise en Ferdi net zo goed ergens in een boomhut kunnen zetten ipv hen zo te verwennen (ook tegenover de anderen misschien niet zo aardig, ik kan me zo voorstellen dat met name Patricia zich achtergesteld zal hebben gevoeld), dus moet er niet toch iets zitten in dit gebeuren?
Zouden zij toch vragen hebben moeten beantwoorden (maar is dat niet uitgezonden), of lag er een hint verborgen in het relax-gebeuren, zo niet, wat is dan precies het nut ervan (ik ga uit van een bewuste keuze en reden van dit alles).
Overigens waren zover ik heb gezien Elise en Ferdi niet continue samen (ik neem aan dat Ferdi niet in de nagelstudio aanwezig was), dus zou eea inhouden dat zowel Elise als Ferdi apart kunnen zijn genomen door de regie (indien 1 van hen de mol).
Indien je hen tesamen ergens neerzet is de mogelijkheid tot het apart nemen (info influisteren) veel kleiner.