Auteur Topic: Is dit seizoen het moeilijkste seizoen of toch niet ?  (gelezen 6259 keer)

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Is dit seizoen het moeilijkste seizoen of toch niet ?
« Gepost op: 3-04-2003, 11:58:41 »
Ik heb maar een paar afleveringen van het 1ste sezoen gezien en van de andere seizoenen alles.
Het derde seizoen (vorig jaar dus) vond ik het makkelijkst en dit en het 2de seizoen vind ik het moeilijkst.
Ik twijvel dit seizoen veel teveel tussen bepaalde personen,aan de enen kant is dat leuk maar aan de andere kant erg moeilijk.
Wat vinden julie ?

« Laatst bewerkt op: 3-04-2003, 12:01:38 door Pierce Brosnan »

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Is dit seizoen het moeilijkste seizoen of toch niet ?
« Reactie #1 Gepost op: 3-04-2003, 12:06:27 »
Omdat nu iedereen verschillende mollen heeft gekozen, worden er ook veel meer mogelijke hints voorgedragen. Hierdoor ga je weer steeds meer twijfelen of je de goede mol hebt en wordt het weer moeilijker... Voor mij is de kes tussen Elise en Chandrika... maar ik ga voor Elise.

Gr. Intikker

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Postman

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 3-04-2003, 13:37:44 »
Ik heb alleen mol 2 en 3 helemaal gezien. Mol 2 kan ik me weinig meer van herinneren, behalve de generaal die een konijn aan het villen is :)

Mol 3 vond ik ook best moeilijk, mijn mol was nl. Jantien.

Dit jaar zit ik te twijfelen tussen Chandrika en Aafke, omdat ik op de video die de kandidaten te zien kregen de stem van aafke leek te herkennen.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #3 Gepost op: 3-04-2003, 14:55:47 »
Mol 2 dacht ik dat het een makkie was omdat Sigrid wel erg opvallende fouten maakte, maar ik zat fout

Mol 3 dacht ik dat het een makkie was omdat er wel heel groot in het rood 'Ellen' op de weg stond en iets verder ook in het rood 'Hup Mol', maar ik zat fout

Belgische Mol 3 dacht ik ook dat het een makkie was, want Sandra was wel erg opzichtig aan het mollen, maar ik zat fout

Mol 4 denk ik ook dat het een makkie is, omdat ik Astrids mollenstreken zie en enkele hints in haar richting wijzen, (tja, de rest kun je zelf wel invullen)

Conclusie: De Mol is nooit makkelijk

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #4 Gepost op: 3-04-2003, 15:02:21 »
De mol is zo makkelijk als je het jezelf maakt... Alleen of je dan juist gaat is de vraag. Het leuke van de mol is dat je op zo'n forum als dit in 8 richtingen hints te horen krijgt (en dan nog eens zo'n 10 per persoon) terwijl er waarschijnlijk maar een of twee hints per aflevering voor één persoon waar zijn...  ;D :D...

Offline Talpa

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #5 Gepost op: 3-04-2003, 15:03:47 »
Mijn vorige mollen waren Sigrid en John. Dus voor mij waren de vorige seizoenen in ieder geval wel moeilijk. Maar ik denk dat de AVRO er dit jaar ook wel rekening mee gehouden heeft dat zowel de kandidaten als de kijkers het spel al een paar keer gezien hebben. Dus ik denk dat je best gelijk kunt hebben dat het dit jaar moeilijker gemaakt is.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #6 Gepost op: 3-04-2003, 15:23:06 »
Het is altijd achteraf. Alleen bij de 3e zat ik vanaf het begin goed. Maar dat was meer het gevoel dan dat ik achter de hints ben gekomen... Ik heb nu het gevoel bij Ron, maar het kan best heel goed iemand anders zijn.
Maar als je het goed hebt zeg je idd achteraf dat het makkelijk was.

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #7 Gepost op: 3-04-2003, 19:20:27 »
Mol 2 dacht ik dat het een makkie was omdat Sigrid wel erg opvallende fouten maakte, maar ik zat fout

Mol 3 dacht ik dat het een makkie was omdat er wel heel groot in het rood 'Ellen' op de weg stond en iets verder ook in het rood 'Hup Mol', maar ik zat fout

Belgische Mol 3 dacht ik ook dat het een makkie was, want Sandra was wel erg opzichtig aan het mollen, maar ik zat fout

Mol 4 denk ik ook dat het een makkie is, omdat ik Astrids mollenstreken zie en enkele hints in haar richting wijzen, (tja, de rest kun je zelf wel invullen)

Conclusie: De Mol is nooit makkelijk

Misschien een andere conclusie: De Mol die jij kiest is zeker niet de Mol.
Maar zelf heb ik, met slechts 2 mollenvangsten op 6, uiteraard ook weinig redenen om hoog van de toren te blazen.

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Wat een mollestreek!
« Reactie #8 Gepost op: 3-04-2003, 19:21:50 »
Ik vind het dit jaar nu juist het gemakkelijkst: Het is zeker Astrid, eigenlijk vanaf aflevering 1 heb ik haar in de smiezen. Ben daar echt van overtuigd , zeker na de superhint van aflevering 3  . Ik denk dat ik ben gaan groeien in dit spel en weet wat goede hints zijn en wat dwaalsporen zijn en hoe een mol zich gedraagt.Ik kijk hoe een mol reageert op bepaalde momenten, want een mol heeft altijd voorkennis en dat kun je vaak zien. Van marc was ik ook zeker vanaf het begin. Vorig jaar zat ik echter helemaal fout met Harry. Maar dat was toen , dat zal niet meer gebeuren.

Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline charlotte22

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 3-04-2003, 22:00:37 »
ik vind het nog steeds moeilijk!! Alleen Nico had ik tot nu toe vrij snel door. George had ik absoluut niet door! Dit seizoen denk ik patricia of ron maar weet het echt nog niet zeker. Hoe meer ik hier kom en er over na ga denken hoe moeilijker het wordt! Al die theorieen!!! Maar het blijft gewoon leuk. ???

Offline mollinde

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 4-04-2003, 14:34:00 »
Ik heb het nog nooit doorgehad wie de mol is.
Ben een eeuwige twijfelaar. En ookal heb ik bijna alle mol-series gezien, ik heb absoluut niet het gevoel dat ik er nou zoveel meer kijk op krijg. :-\
Iedere mol en iedere groep is toch weer heel anders, en zodoende loopt het spel nooit hetzelfde. Dit maakt het ook juist zo leuk, en ik vind het dan ook wel best zo.
Laat mij maar eeuwig twijfelen :)

stap voor stap

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #11 Gepost op: 4-04-2003, 14:53:15 »
Ik vind het dit jaar nu juist het gemakkelijkst: Het is zeker Astrid, eigenlijk vanaf aflevering 1 heb ik haar in de smiezen. Ben daar echt van overtuigd , zeker na de superhint van aflevering 3  . Ik denk dat ik ben gaan groeien in dit spel en weet wat goede hints zijn en wat dwaalsporen zijn en hoe een mol zich gedraagt.Ik kijk hoe een mol reageert op bepaalde momenten, want een mol heeft altijd voorkennis en dat kun je vaak zien. Van marc was ik ook zeker vanaf het begin. Vorig jaar zat ik echter helemaal fout met Harry. Maar dat was toen , dat zal niet meer gebeuren.

;D Wat ga ik lachen als Astrid morgen eruit knikkert...  :D Ach ja, ik weet het niet wie de Mol is, maar ik ga gewoon glashard voor Elise...

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 4-04-2003, 16:12:44 »
Misschien een andere conclusie: De Mol die jij kiest is zeker niet de Mol.
Maar zelf heb ik, met slechts 2 mollenvangsten op 6, uiteraard ook weinig redenen om hoog van de toren te blazen.

2 uit 6, is dat beter dan 0 uit 3? Ik kan namelijk nog op 3 uit 6 komen!! ;D

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13 Gepost op: 4-04-2003, 16:35:35 »
De makkelijkste Mol was Nederlandse Mol 2 vind ik,
ik had Nico al vrij snel... Deborah ook al wel, en voorderest was ik vorig jaar tot het eind overtuigd van John als Mol! ::)
Belgische Mollen heb ik nooit goed gehad, de Belgische winnaars daarintegen altijd wel! ;D
Dus of dit de moeilijkste is, denk het niet. Ik ben nu vrij zeker van de Mol, maarja, misschien vliegt ze dr morgen wel uit :-\ T is en blijft altijd un gevoel voor mij...

« Laatst bewerkt op: 4-04-2003, 16:36:35 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #14 Gepost op: 4-04-2003, 17:40:11 »
@Gotcha. Mijn conclusie klopt niet misschien met de rest van wat ik schreef, maar ik vind wel echt dat een molserie nooit makkelijk is. De enige die ik echt hebben kunnen betrappen een goede Mollenvanger te zijn is Magda, de eerste Belgische Mol die ook de twee andere Belgische Mollen gelijk doorhad. Mensen van wie ik denk van: Dat zijn goede mollenvangers, zitten ook niet altijd op het goede spoor (bv. Vlaming-Shadia, Verdi-Shadia, Gotcha-Inge, Lowprofile-Stijn of wat te denken van Erik TKS die veel werk verzet, heel veel dingetjes vindt, maar ook niet altijd goed zit.)

dus: Mol is nooit makkelijk

Offline kareltje80

• Forumlid
  • Niets is wat het lijkt......
« Reactie #15 Gepost op: 4-04-2003, 18:51:24 »
Ik heb maar een stuke je van De Mol 1 NL gezien dus daar kan ik niet zo veel over zeggen.

Bij de mol 2 NL dacht ik dat het Yvonne was  :-[
En bij de derde aflevring van de mol had ik het wel goed; George  ;D

Deze keer denk ik dat het Ferdi is, al ben ik volgens mij wel een van enige. Maar ja, George verdacht ook niemand toendertijd. ;)

Who's the mole? Ferdi! update (4-5): Niet dus, mijn nieuwe mol is Elise!

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 4-04-2003, 19:20:28 »
Mensen van wie ik denk van: Dat zijn goede mollenvangers,  Verdi-Shadia

Verdi een goede mollenvanger? Whahahahahahahaha  :-[

« Laatst bewerkt op: 4-04-2003, 19:21:21 door Verdi »
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline billyboem

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 4-04-2003, 19:55:30 »
Ik heb de belgische series niet echt gevolgd, maar de Nederlandse wel en daar had ik Nico en George vrij snel te pakken (meer geluk dan wijsheid hoor) Maar nu heb ik m'n tanden ook weer in één persoon (Elise) gezet en als ik het nu weer goed heb (het zal toch niet) heeft het dus niets met hints en tips te maken, maar meer met mensenkennis. De ene ziet nu eenmaal gemakkelijk wanneer een persoon liegt en wanneer niet. Ik vind deze serie vooral heel moeilijk omdat volgens mij meer dan één persoon de boel heftig bij elkaar zit te liegen!

Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #18 Gepost op: 4-04-2003, 22:10:31 »
Ik heb het nog nooit goed gehad. ;D ( :'( ) Nu denk ik Astrid. Misschien zit ik weer helemaal fout, ik twijfel ook nog flink. We zullen wel zien... :)

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #19 Gepost op: 4-04-2003, 22:25:44 »
Ach ja, wat is wijsheid... Aan het eind zijn er honderden hints genoemd en er lijden er een stuk of 10 (hooguit) naar de mol... Het vervelde (dat maakt het zo moeilijk) is dat er een paar overduidelijke hints in de uitzendingen zitten... Wat je daar dan mee moet, weet (nog) niemand... :-\