Auteur Topic: Filmtip(s)  (gelezen 90272 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmtip(s)
« Reactie #240 Gepost op: 15-05-2003, 16:20:08 »
Maar weer 'ns 'n filmtip voor vanavond: om 20.30 uur op Net5 is Dirty Dancing erop!

Niet iedereen zal erop zitten te wachten, maar ik zelf vindt 't 1 van de leukste films allertijden en ik heb 'm dan ook al ontelbare keren gezien. Maar toch zal ik vanavond weer op de bank zitten te genieten van Patrick Swayze en vooral van 't dansen!  ;)

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #241 Gepost op: 15-05-2003, 16:29:42 »
Dat met die baby. Die baby heeft drugs ingeslikt of opgegeten (of gebruikt ::)), maar daar komen ze te laat achter. Omdat die andere onder de stuff zitten gaan ze hallicuneren. Later als de hoofdpersoon (mark renton) gaat afkicken krijgt hij weer flashbacks en zo...

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #242 Gepost op: 15-05-2003, 22:03:06 »
Maar weer 'ns 'n filmtip voor vanavond: om 20.30 uur op Net5 is Dirty Dancing erop!

Niet iedereen zal erop zitten te wachten, maar ik zelf vindt 't 1 van de leukste films allertijden en ik heb 'm dan ook al ontelbare keren gezien. Maar toch zal ik vanavond weer op de bank zitten te genieten van Patrick Swayze en vooral van 't dansen!  ;)

Dirty Dancing !!! die heb ik ontelbare keren gezien !! hippe liedjes en toffe dansjes ! en natuurlijk Swayze ...

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #243 Gepost op: 15-05-2003, 22:25:45 »
Dirty Dancing !!! die heb ik ontelbare keren gezien !! hippe liedjes en toffe dansjes ! en natuurlijk Swayze ...

Ik heb 'm net gewoon fijn weer gekeken. (ondanks dat ik 'm wel kan dromen onderhand ::) ) En ik heb weer genoten (...onder andere van Patrick Swayze  ;) ) Die film blijft gewoon geweldig.  :)

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #244 Gepost op: 23-05-2003, 11:33:49 »
Vanavond op NL 1:

Immortal Beloved

Weer een errug mooie film. Over Beethoven.
Maar ja, zoals is gebleken: smaken verschillen, dus......

en nou komt Verdi waarschijnlijk met een reactie ...?

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #245 Gepost op: 23-05-2003, 11:45:17 »
Vanavond, bij mij thuis op de PC!! MATRIX RELOADED!!!  8) 8) 8)

ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #246 Gepost op: 23-05-2003, 15:26:35 »
Vind ik nou geen reet aan, films downloaden. Ik heb em lekker gekeken in de bios. Ik vond em erg stoer en ook erg vaag. Verder even geen zin om erover uit te wijden..  :-\

No Milk today???

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #247 Gepost op: 23-05-2003, 15:46:00 »
morgenaaf tegelijkertijd met WIDM  :'( komt 10 Things I Hate About You. Film (beetje flauw plot) met (volgens mij) geweldige muziek! Echte 10erfilm zeggen ze. Nou... ik ben een tiener  ;D.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #248 Gepost op: 14-07-2003, 11:39:29 »
Charlie's Angels II is echt een leuke film. Ik had gedacht dat het echt een superdope film zou zijn, maar het viel me 100% mee. Er zitten heel veel knipoogjes in naar films als James Bond en dergelijke en natuurlijk is Cameron Diaz altijd de moeite waard.

Ook kent de film een groot aantal cameos: Mary-Kate and Ashley Olsen (mmmm), Bruce Willis en Chris Pontius oa.  

Nu is het natuurlijk wachten op het vervolg van Tomb Raider en Terminator, want 'The Hulk' lijkt me echt een film om te huilen.

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #249 Gepost op: 14-07-2003, 11:44:58 »
Ik heb gister Bruce Almighty weer gezien, ditmaal in de gigantische bioscoop van Antwerpen. Het was echt zwaar de moeite waard, hoe je daar IN de film zit! Geweldig gewoon.
Ennuh... verder komt op 13 augustus een (volgens mij) goeie film uit, Pirates of the Caribean. Hij lijkt me verschrikkelijk eng, en daardoor weer goed. En natuurlijk Johnny Depp :-*

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #250 Gepost op: 14-07-2003, 11:49:20 »
Ik vond Bruce Allmighty achteraf toch niet zo heel sterk, maar volgens mij ben ben ik ook een keer in die bioscoop in Antwerpen geweest (of het was Brussel). Is dat waar je ook Franse ondertiteling krijgt.

Wij zaten toen in de bioscoop (engelse film):
Man: Shit!
Nederlandse vertaling: Shit!
Franse vertaling: Zut!
(Alle Nederlanders in de zaal: HUH? ZUT???  ;D )

Pirates of the...lijkt mij ook niet zo leuk. Ik heb een voorstukje gezien en voelt toch een beetje aan als Peter Pan the remake.  :-\ en van Depp wordt ik ook niet veel vrolijker van  ;)

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #251 Gepost op: 14-07-2003, 11:51:46 »
Ik vond Bruce Allmighty achteraf toch niet zo heel sterk, maar volgens mij ben ben ik ook een keer in die bioscoop in Antwerpen geweest (of het was Brussel). Is dat waar je ook Franse ondertiteling krijgt.

Wij zaten toen in de bioscoop (engelse film):
Man: Shit!
Nederlandse vertaling: Shit!
Franse vertaling: Zut!
(Alle Nederlanders in de zaal: HUH? ZUT???  ;D )

Pirates of the...lijkt mij ook niet zo leuk. Ik heb een voorstukje gezien en voelt toch een beetje aan als Peter Pan the remake.  :-\ en van Depp wordt ik ook niet veel vrolijker van  ;)

JOHNNY DEPP IS WEL LEUK!
Er was inderdaad tweetalige ondertiteling, was wel heel gaaf, kon ik m'n frans weer ophalen ;)

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #252 Gepost op: 14-07-2003, 12:43:43 »
Bruce almighty was kikkeeeeeeeeeee

and it's GOOD  ;D ik lag in een scheur om die evan met zn gekkebekken  ;D

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #253 Gepost op: 14-07-2003, 19:25:22 »
Pirates of the carribean een remake van Peter Pan, nou ja. het heeft geheel niks met elkaar te maken.

Peter Pan heeft zijdelings iets met piraten maar is meer een verbloeming van het euvel van ouderen om volwassen te worden.

Carribean is een sfeer beeld van een droom van iedereen, het woeste leven van een piraat. Wat nu door Depp dus wat ontkracht wordt.

Maar ja ik kijk dan ook niet naar de actie, maar meer naar sfeerbeelden.  Ik vond Depp om van te walgen tot aan Chocolat.

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #254 Gepost op: 17-07-2003, 15:01:42 »
Bruce almight is idd best wel leuk!
vooral dat stukje met die nieuwslezer...

Charleys angels 2 is ook wel cool
meestal is een deel 2 niet zo leuk (en ik bedoel niet LOTR of HP maar echt van die aftreksels van een namaaksel van een film die toch al niet zo leuk was)

Superrrrtip: Spirited away
japanse tekenfilm, maar absoluut niet kinderachtig!!! :D
heeeeele mooie film

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #255 Gepost op: 17-07-2003, 15:11:31 »
Bruce Almighty vonnik errug leuk, alleen beetje te typisch Amerikaans einde.
Charlie's Angels vond ik erg leuk, ik wist van tevoren niet dat Cleese er in zat, en als John-Cleese-fan was dat wel een aangename verrassing...
Verder gewoon een grappige film.
In September komt "The Lizzie McGuire Movie" uit,voor mensen die de serie leuk vinden echt een aanrader, het is een leuke film. Van wat ik er al van heb gezien is "Agent Cody Banks" de nieuwe teenage-spionnenfilm ook een leuke film, en voor mensen die een film gaan huren is "Rat Race" nog steeds een aanrader.

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #256 Gepost op: 17-07-2003, 15:26:34 »
Chicken Run is ook nog een aanrader :) Gaaf hoe die kippen zich samenspannen tegen de boer.

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #257 Gepost op: 17-07-2003, 22:01:51 »
Charlie's Angels vond ik erg leuk, ik wist van tevoren niet dat Cleese er in zat, en als John-Cleese-fan was dat wel een aangename verrassing...
Das toch wel gek. Als John Cleese fan hoor je dat soort dingen toch te weten???

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #258 Gepost op: 17-07-2003, 22:09:15 »
Ik ben een gemiddelde Cleese fan, geen mega-Cleese fan, heb al genoeg obsessies.... *zucht*

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #259 Gepost op: 17-07-2003, 22:11:20 »
Owja? Ik weet er maar drie...

-De Mol
-Harry Potter
-Hillary Duff (BEER)

(dat kunnen er voor jou natuurlijk genoeg zijn)

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...