Auteur Topic: Filmtip(s)  (gelezen 90265 keer)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Filmtip(s)
« Reactie #260 Gepost op: 17-07-2003, 22:15:10 »
vergeet niet: PETJES!!!

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #261 Gepost op: 17-07-2003, 22:16:09 »
En toen gingen we het weer over de films hebben... ;)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #262 Gepost op: 17-07-2003, 22:24:13 »
euh... ja...

wrom is er eik nog geen film over WIDM?

Take a glorious bite out of the whole world

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #263 Gepost op: 18-07-2003, 16:50:36 »
Omdat ...

Ja waarom eigenlijk niet?

Gisteren naar Bruce Almighty geweest. Hij was wel leuk maar niet helemaal fantastisch. Een beetje voorspelbaar allemaal. Gelukkig wel goede acteurs dus het kwam wel goed over!

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #264 Gepost op: 18-07-2003, 19:33:54 »
Gisteren heb ik dus een Chinese film gezien (zie uhmm blundertopic), op dvd, genaamd Crouching Tiger Hidden Dragon. Waarom die titel is me een beetje onduidelijk, want er kwamen in de verste verte geen tijgers of draken in voor, maar ja dat was dus figuurlijk. Het is een film voor wie van 'mooie' gevechten houdt, van die vechtsporten die tegelijk ook een soort dans zijn (kung fu e.d., kheb dr ammaal geen verstand van magoed...), dat ze dus met zwaarden aan het zwaaien zijn en dat het er eigenlijk best mooi uitziet, alleen wat ik dan jammer vind is dat een van de twee uiteindelijk toch dat zwaard door zich heen krijgt maja. Mijn vrienden vonden het wel een fantastische film dus misschien ligt het aan mij. Verder zitten er ook nog twee liefdesverhalen doorheen geweven.
Je moet trouwens wel heel goed op de ondertitels letten want ze gaan razendsnel, en het is echt wel ff wat anders dan Engels ::).

[color=fffff1]btw * ik kan dr nog wel wat meer bedenken... citaten... het maken van nieuwe avatars...[/color]

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #265 Gepost op: 19-07-2003, 00:10:19 »
cthd, erg filmtechnisch . slap verhaaltje maar mooie beelden, zeker voor kung fu fans.

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #266 Gepost op: 1-08-2003, 22:21:04 »
Leuk man zo'n film in het marderijn. Leer je weer eens wat nieuws.
Maar goed ik heb hem ook, maar nog niet gezien...

Ik weet niet of ie al genoemd is, maar een AMS (Absolute Must See) is Remember the Titans.

Vandaag 3x Peter Pan gezien. Ik heb logees vandaar...

"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #267 Gepost op: 1-08-2003, 22:24:56 »
Peter Pan is gaaf! Ik spaar trouwens Disneyvideobanden... vandaar. En ik wil graag naar Pirates of the Caribean... maar die komt natuurlijk uit op de dag dat ik op vakantie ga... moet ik een hele week wachten ::) .

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #268 Gepost op: 1-08-2003, 22:45:31 »
Ik spaar ook Disney. Ik heb een geweldige Stitch-kruikzak gekocht! en nog veel meer zooi... heerlijk!

Maar goed favo disney film is Mulan, met Poca als goede tweede

"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #269 Gepost op: 2-08-2003, 19:14:32 »
D**n: In 'Agent Cody Banks' (nieuwe film) speelt meisje Duff ook mee.

Heinz: Volgend jaar kerst komt er een ware 'Heinz'-film in de bios.  (btw: en dit jaar een 'Garfield'-film)

Maar eeuh....jullie fans wisten dit natuurlijk vast al wel.  ::)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #270 Gepost op: 2-08-2003, 19:28:18 »

Heinz: Volgend jaar kerst komt er een ware 'Heinz'-film in de bios.  

Ik weet het! :D Mijn avatar heb ik van een plaatje van www.heinzthemovie.nl . Ik ben zeer benieuwd hoe dat gaat worden... die film...

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #271 Gepost op: 2-08-2003, 19:39:21 »
Ik ga morgen naar Daddy Day Care, dat lijkt me wel een leuke film vooral omdat Eddy Murphy daarin speelt en die vind ik altijd erg grappig.

Toch bedankt!

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #272 Gepost op: 2-08-2003, 22:56:51 »
D**n: In 'Agent Cody Banks' (nieuwe film) speelt meisje Duff ook mee.
Aangezien Daan er nu niet is... en hij ws niet heel het forum gaat bijlezen als hij over een week trugkomt uit Engeland, zal ik maar even voor hem zeggen dat hij dat allang wist en hij hem allang gedownload heeft... ;D

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #273 Gepost op: 4-08-2003, 22:37:04 »
Citaat
Ik ga morgen naar Daddy Day Care, dat lijkt me wel een leuke film vooral omdat Eddy Murphy daarin speelt en die vind ik altijd erg grappig.

idd een leuke film  ;D   He elmar  ;)

« Laatst bewerkt op: 4-08-2003, 22:38:55 door Floortje »

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #274 Gepost op: 5-08-2003, 16:16:36 »
Ik spaar ook Disney. Ik heb een geweldige Stitch-kruikzak gekocht! en nog veel meer zooi... heerlijk!

Maar goed favo disney film is Mulan, met Poca als goede tweede

Ik spaar alleen de videobanden... verder geen zooi (dat spaar ik van de Efteling ;) ). Alice in Wonderland is wel mijn favo, als tweede ... euh... Lion King? Jungle Book? Alladin? Moeilijk moeilijk!!

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #275 Gepost op: 5-08-2003, 18:51:22 »
Disneyfilms zijn cooool!  ;D
Ik zie mezelf nog huilen terwijl ik keek naar bambi  
als die moeder doodgaat, das zooooo zielig  :'( :'( :'(

Kvind het wel jammer dat bij de nieuwste flms en tekenfilms steeds meer gebruik wordt gemaakt van dat 3d gedoe met de computer - Jimmy neutron enzo
dat haalt het hele aandoenlijke van zon disneyfilm eraf, en vind ik m gelijk minder mooi

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #276 Gepost op: 5-08-2003, 19:07:42 »
Lion King is top, de films van de laatste jaren (met uitzondering van Tarzan) zijn stuk voor stuk bagger. De topjaren waren toch wel met Lion King, Alladin, Belle en het Beest en eeuh...de films waar ik zo snel niet opkom.... ::) maar in ieder geval, als je een echte Disney fan ben, moet je echt eens Kingdom of Hearts op de Playstation spelen. Daarin komen echt bijna ALLE Disney figuren in voor. (en natuurlijk een super titelsong: 'Simple and Clean')

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #277 Gepost op: 5-08-2003, 19:10:18 »
Lion King is top, de films van de laatste jaren (met uitzondering van Tarzan) zijn stuk voor stuk bagger. De topjaren waren toch wel met Lion King, Alladin, Belle en het Beest en eeuh...de films waar ik zo snel niet opkom.... ::) maar in ieder geval, als je een echte Disney fan ben, moet je echt eens Kingdom of Hearts op de Playstation spelen. Daarin komen echt bijna ALLE Disney figuren in voor. (en natuurlijk een super titelsong: 'Simple and Clean')

Daar is een goede vriend van mij het volledig mee eens
hij is ook echt fan van die titelsong
en toen ik daar thuis was heb ik hem een paar uur achter elkaar dat spel moeten zien spelen....  :-\
Maar tis idd wel mooi... met al die verschillende sprookjeswerelden enzo

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #278 Gepost op: 5-08-2003, 20:31:37 »

Moet je wel een playstation hebben natuulijk. Tarzan is ook geweldig ja trouwens, die zag ik in de bios en ik dacht meteen: die ga ik kopen als hij uitkomt op video. Zo heb ik pasgeleden ook Pinokkio gekocht en Peter Pan. Ik heb wel lang moeten zoeken naar Alice in Wonderland, die verkochten ze bijna nergens en als ze hem al hadden met Nederlands gesproken. En dat moeten we niet hebben! Uiteindelijk heb ik hem bij de Blokker hier gevonden.

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #279 Gepost op: 5-08-2003, 20:34:33 »
Eigenlijk is de nieuwe generatie kinderen ebst wel zielig... ik bedoel: wij zijn nog opggroeid met Alice in wonderland en zij met Digimon en Dinosaurs wat veel minder emotionele waarde heeft volgens mij...