Gisteren heb ik dus een Chinese film gezien (zie uhmm blundertopic), op dvd, genaamd
Crouching Tiger Hidden Dragon. Waarom die titel is me een beetje onduidelijk, want er kwamen in de verste verte geen tijgers of draken in voor, maar ja dat was dus figuurlijk. Het is een film voor wie van 'mooie' gevechten houdt, van die vechtsporten die tegelijk ook een soort dans zijn (kung fu e.d., kheb dr ammaal geen verstand van magoed...), dat ze dus met zwaarden aan het zwaaien zijn en dat het er eigenlijk best mooi uitziet, alleen wat ik dan jammer vind is dat een van de twee uiteindelijk toch dat zwaard door zich heen krijgt maja. Mijn vrienden vonden het wel een fantastische film dus misschien ligt het aan mij. Verder zitten er ook nog twee liefdesverhalen doorheen geweven.
Je moet trouwens wel heel goed op de ondertitels letten want ze gaan razendsnel, en het is echt wel ff wat anders dan Engels
![Roll Eyes ::)](https://www.realitynet.org/Smileys/ER-ep/rolleyes.gif)
.
[color=fffff1]btw * ik kan dr nog wel wat meer bedenken... citaten... het maken van nieuwe avatars...[/color]