Auteur Topic: Filmtip(s)  (gelezen 90244 keer)

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Filmtip(s)
« Reactie #220 Gepost op: 2-05-2003, 16:29:57 »
Trainspotting van Irvine Welsh vind ik nog steeds een van de beste (en confronterende) films die ik gezien heb... Verder zijn er nog wel een hele hoop films waar ik leuke, goede herinneringen aan heb maar dat zijn er te veel om op te noemen. Dat krijg je als je elke maand een filmmarathon hebt...

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
« Reactie #221 Gepost op: 2-05-2003, 20:43:21 »
k ben vanmiddag naar liever verliefd geweest, echt een heel leuke film! beetje simpel misschien, maar toch erg leuk. maid in manhattan is ook wel aardig, maar dat is misschien eerder een film om te huren en op n regenachtige zondag te kijken dan ervoor naar de bios te gaan.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #222 Gepost op: 4-05-2003, 12:55:24 »
Vrijdag is 'Scream III'

Iemand nog goede 'bioscooptips' ik denk nml. niet dat ik zo'n fan zal zijn van 'liever verliefd'/'Maid in Manhattan'

Offline Lauren

• Forumlid
  • Koekoek!
« Reactie #223 Gepost op: 4-05-2003, 13:23:10 »
Final Destination 2!!
Nog niet gezien, maar FD1 vond ik wel cool!!

Koekoek!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #224 Gepost op: 4-05-2003, 14:28:36 »
Iemand nog goede 'bioscooptips' ik denk nml. niet dat ik zo'n fan zal zijn van 'liever verliefd'/'Maid in Manhattan'

nee, denk ik ook niet nee ;) was t dr vergeten bij te zeggen, maar liever verliefd is echt n film voor vrouwen, moet je echt alleen maar met vriendinnen heen gaan. njah, moet niet natuurlijk... maar volgens mij vinden mannen daar over t algemeen niet zo heel veel aan :)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #225 Gepost op: 4-05-2003, 17:24:33 »

Ik hoor van alle kanten dat 'Van God los' 'n erg goede film is. Ik ben er zelf nog niet geweest, maar zeker van plan binnenkort te gaan. Ook natuurlijk omdat de film gebaseerd is op de bende van Venlo, waar ik hier natuurlijk al veel van meegekregen heb. (ik woon in Venlo)

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #226 Gepost op: 4-05-2003, 20:14:36 »
Heb FD-2 eergisteren gezien. Ik had deel 1 ook al gezien en ik dacht dus dat deze tegen zou vallen, dat vind ik namelijk meestal bij een vervolg. Maar deze was eigenlijk weer precies hetzelfde principe als deel 1. Leuk dus, af en toe wel een beetje voorspelbaar. En het was leuk om Clear uit het eerste deel terug te zien.

let vooral op de politieman...  ::)  ;D

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #227 Gepost op: 4-05-2003, 21:13:15 »
Ik hoor van alle kanten dat 'Van God los' 'n erg goede film is. Ik ben er zelf nog niet geweest, maar zeker van plan binnenkort te gaan. Ook natuurlijk omdat de film gebaseerd is op de bende van Venlo, waar ik hier natuurlijk al veel van meegekregen heb. (ik woon in Venlo)
Ja Han ik ben er vorige week naar toe geweest en ik vond het inderdaad een sterke Nederlandse film.  8)
Tygo her en der wat over the top maar mennnnn  :o wat kan die een rotkop trekken zeg! Eggie Weber speelt ook erg goed!

When God created man, she was only joking!

Offline James Bond

• Forumlid
  • tja, 1 winnaar, 1 verliezer dus ook 1 mol
« Reactie #228 Gepost op: 4-05-2003, 21:42:56 »
Je herkent het al aan mijn naam. Ik ben James Bond fan. (maar ook van "wie is de mol" hoor) Dus daarom vind ik de nieuwste film (Die Another Day) de beste film. De film is al uit de biosscoop maar komt op woensdag 7 mei 2003 in veel winkels terecht als DVD. De DVD bevat niet alleen 2 cd's met de film maar ook vele extra's zoals: Hoe de film totstand is gekomen. De kosten die je moet betalen voor de DVD zijn ongeveer: 34,95 euro

« Laatst bewerkt op: 4-05-2003, 21:46:14 door James Bond »
Ik zal de mol ontmaskeren net zo als 007

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #229 Gepost op: 5-05-2003, 11:40:11 »
Eggie Weber speelt ook erg goed!

Maar Eggie is eigenlijk altijd wel goed. In 'Finals' dacht ik in het begin dat hij echt zo was (niet dat hij acteerde!). Ik zal proberen mijn vrienden van 'van God los' te overtuigen. Hij lijkt mij wel leuk, maar Nl-films hebben niet zo'n hoge standaard.  :-\

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #230 Gepost op: 5-05-2003, 22:03:12 »
maar Nl-films hebben niet zo'n hoge standaard.  :-\
Nou Chriz, in dit geval toch wel hoor! :)

When God created man, she was only joking!

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #231 Gepost op: 5-05-2003, 23:08:22 »
Jesus Christ Superstar, nu bezig op Net5

Heb ook voor het eerst naar de bejubelde JCS zitten kijken. Mijn hemel, wat een desillusie. Ik vond 'm eigenlijk gewoon slecht.  :(
Ik zal wel een vreemde smaak hebben ofzo. Misschien speelt toch ook weer mee dat ik "het boek gelezen"  heb...

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #232 Gepost op: 6-05-2003, 20:22:03 »
Ik zal wel een vreemde smaak hebben ofzo. Misschien speelt toch ook weer mee dat ik "het boek gelezen"  heb...

Vond de muziek ook niet mooi? Ik vind er prachtige nummers tussen zitten!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #233 Gepost op: 6-05-2003, 20:25:30 »
Trainspotting van Irvine Welsh vind ik nog steeds een van de beste (en confronterende) films die ik gezien heb... Verder zijn er nog wel een hele hoop films waar ik leuke, goede herinneringen aan heb maar dat zijn er te veel om op te noemen. Dat krijg je als je elke maand een filmmarathon hebt...

vooral die scene in die gore plee.....  :D

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #234 Gepost op: 6-05-2003, 21:24:06 »
vooral die scene in die gore plee.....  :D
He ja, lekkerrrrr. Mijn man haakte toen af, anap jij dat nou???

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #235 Gepost op: 7-05-2003, 13:19:39 »
Van God los dus (als je zin hebt om eens lekker bij je strot gegrepen te worden ;))

En als tussendoortje heb ik laats Shanghai Kinghts gezien en ik moet zeggen, hij viel me behoorlijk mee..! Hij was soms wel wat flauw, maar dat was eigenlijk wel heel grappig. Zeker aan te raden als je licht melig bent ;)

Verder ben ik nu erg benieuwd naar X2 en the matrix reloaded..

No Milk today???

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #236 Gepost op: 13-05-2003, 13:42:31 »

Vond de muziek ook niet mooi? Ik vind er prachtige nummers tussen zitten!

Ja, er zitten wel hele mooie nummers tussen ja. Maar daarmee vind ik het nog geen goeie film. Zeker gezien de reputatie van de film had ik er toch meer van verwacht.

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #237 Gepost op: 15-05-2003, 15:07:35 »
vooral die scene in die gore plee.....  

He ja, lekkerrrrr. Mijn man haakte toen af, anap jij dat nou???

Het laken met inhoud tegen de muur-fragment mag er op dat gebied dan ook wel wezen denk ik...

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #238 Gepost op: 15-05-2003, 15:13:15 »
ik vond dat stuk met die baby nogal vaag, ik heb dan ook niet de hele film gevolgd, we hebben m ooit es bij engels gekeken maar ik snapte er niet veel van.... (misschien dat het eraan lag dat de ondertiteling natuurlijk ontbrak.... ;) )

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #239 Gepost op: 15-05-2003, 16:03:05 »
ik vond dat stuk met die baby nogal vaag, ik heb dan ook niet de hele film gevolgd, we hebben m ooit es bij engels gekeken maar ik snapte er niet veel van.... (misschien dat het eraan lag dat de ondertiteling natuurlijk ontbrak.... ;) )

nou die baby gaat dood omdat zij te druk zijn met allerlei andere dingen(drugs), en tijdens het afkicken gaat ie hallicuneren over die baby..dan kruipt ie over het plafond geloof ik.