ik heb gister de beach gezien, of nou ja, het eerste uur ofzo. ik vond het eigenlijk wel n leuke film, maar ik viel echt bijna in slaap, ik was echt heel erg moe dus toen ben ik maar naar bed gegaan. ik hou alleen niet zo heel erg van die bangkok films, de rillingen lopen al over mn lijf als ik zo'n straatje zie, en zo'n hotel bezorgd me helemaal n hart aanval. echt zo eng lijkt me dat! ik ben best avontuurlijk ingesteld ofzo, maar dit... blegh... komt ook omdat ik vorig jaar een film heb gezien waarin twee amerikaanse meisjesnaar thailand gaan en dan zonder dat ze het weten drugs in hun rugzakken hebben. dan worden ze veroordeeld tot 10 jaar ofzo in zo'n hele vieze thaise gevangenis, echt verschrikkelijk. uiteindelijk komt er 1 vrij omdat die andere zich opoffert, echt heel erg. maareh, ik dwaal af
![Smiley :)](https://www.realitynet.org/Smileys/ER-ep/smiley.gif)
hoe liep de film eigenlijk af? ik heb ongeveer gezien tot na die haai die richard aanviel in dat meer (ik ben trouwens ook doodsbang van haaien, dus ik was al himmel bang toen ze die zee over gingen zwemmen (ik ben nl. ook bang voor diep water en golven, heb ik niet zulke goede ervaringen mee)). men ik lijk nu wel superbang voor alles... is niet zo, alleen deze film had wel n beetje veel dingen die ik eng vond.