Auteur Topic: Filmtip(s)  (gelezen 90246 keer)

Offline Pino

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Filmtip(s)
« Reactie #160 Gepost op: 9-04-2003, 09:42:31 »
Dank je Pino. Trouwens, je kijkt volgende week woensdag zeker wel om 20:30 uur naar V8 ?  ;)

Wat is er dan???? Heb ik iets gemist????

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #161 Gepost op: 9-04-2003, 10:15:20 »
Ow, Sorry Pino, ik zag dat CoraBora the shawshank redemption op haar lijstje had staan, en niet jij  :-\  Excuses voor het ongemak  :-[

the talented mr. ripley vond ik niet zo'n heel goede film... ik weet niet maar ik had dr meer van verwacht. t is wel zo'n film die je eigenlijk gezien moet hebben, dus als je toch nix te doen hebt vrijdag is t best n aanrader. k zou dr alleen niet voor thuisblijven :)

Wel mee eens.
Maar die blonde god is wel de moeite van het kijken waard! ;)

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #162 Gepost op: 9-04-2003, 10:57:33 »
als je t over matt damon hebt (weet niet meer welke mannen dr nog meer in spelen :)): ik vind m toch niet zo heel leuk hoor met die bril, echt zo'n nerdje... ik weet niet maar t staat m gewoon niet. k zag m n paar weken geleden en will & grace, daar was ie pas lekker :D

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #163 Gepost op: 9-04-2003, 11:53:23 »
Nee, ik bedoel niet Matt Damon, maar die andere. (ik weet dus ff niet hoe die heet.....). Wiens leven Matt Damon overneemt zeg maar.

Of heb ik nou de clou verraden?  :-X

<EDIT: Jude Law dus!>

« Laatst bewerkt op: 9-04-2003, 12:02:15 door Tweety »
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #164 Gepost op: 9-04-2003, 12:10:59 »
hahaha okee, ik dacht al :) heb die film gezien toen we met school terugkwamen uit frankrijk, twee jaar geleden. ik was toen doodop dus weet t niet meer zo heel helder meer. zo deze vent dan ook echt niet herkennen :D k kijk toch liever naar matt damon (zonder bril :))

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #165 Gepost op: 9-04-2003, 12:42:04 »
Ow, Sorry Pino, ik zag dat CoraBora the shawshank redemption op haar lijstje had staan, en niet jij  :-\  Excuses voor het ongemak  
Nou, geen ongemak hoor! Toch een goeie tip, maar ik geloof dat we de shawshank redemption op dvd hebben. (mooie film he)

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #166 Gepost op: 9-04-2003, 14:30:03 »
ja 1 van de beste films die ik ooit gezien heb....kippenvel.

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
« Reactie #167 Gepost op: 9-04-2003, 15:55:19 »
Nog een film die in mijn lijstje had moeten staan: The Devil's Advocate
Geweldige film, we hebben em pas gekeken met de klas... hoe kon ik dat nu vergeten?

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #168 Gepost op: 10-04-2003, 19:38:29 »
Morgen 'The Beach'. Is die film nog de moeite waard om op te nemen of niet???

wel een lekkere titelsong van All Saints.

« Laatst bewerkt op: 10-04-2003, 19:39:24 door Chriz »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 10-04-2003, 19:57:47 »
Ik heb 'm toen die net uit was in de bioscoop gezien. Ik geloof dat ik 't wel 'n goede film vond, maar ik weet eerlijk gezegd niet meer precies hoe enthousiast ik er over was.  :-[

Ik weet wel nog dat ik 't 'n beetje 'n vreemde film vond, maar niet vervelend of zo. Ik zou 'm als ik jou was gewoon opnemen en dan kun je 'm altijd nog wegspoelen lijkt me.  :)

« Laatst bewerkt op: 10-04-2003, 19:58:27 door Han13 »

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #170 Gepost op: 10-04-2003, 21:37:22 »
Volgens mij ook morgen: Shanghai Noon
Met: Jackie Chan
Op het moment of binnenkort is het vervolg, Shanghai Knights, in de bioscoop.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #171 Gepost op: 11-04-2003, 17:29:43 »
Ik heb 'm toen die net uit was in de bioscoop gezien. Ik geloof dat ik 't wel 'n goede film vond, maar ik weet eerlijk gezegd niet meer precies hoe enthousiast ik er over was.  :-[

Ik weet wel nog dat ik 't 'n beetje 'n vreemde film vond, maar niet vervelend of zo. Ik zou 'm als ik jou was gewoon opnemen en dan kun je 'm altijd nog wegspoelen lijkt me.  :)

Bedankt voor je commentaar, Han13  :) Ik neem hem wel even op, alleen dat voorstukje beviel me niet zo. 'Ket of dis Ailénd' klonk wel erg nep  :-\

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #172 Gepost op: 11-04-2003, 19:56:26 »
Volgens mij ook morgen: Shanghai Noon
Met: Jackie Chan
Op het moment of binnenkort is het vervolg, Shanghai Knights, in de bioscoop.
Sorry voor deze valse info, ik weet niet wanneer hij komt, ik weet alleen maar dat ik het ergens op tv heb gezien, en ik dacht dat hij vandaag zou komen. Ik zoek het nog wel even op. Ik hoop dat hij niet al is geweest... :-\

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #173 Gepost op: 11-04-2003, 20:08:37 »
Toevoeging aan mijn vorige post:

Maandag om 20:30 op SBS6

Veel kijkplezier toegewenst :P

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 11-04-2003, 23:46:52 »
Zojuist een stukje van The Beach gezien, maar eerst met die bloedige haai en daarna kwam er nog een bloedige gewonde, dusseh nej niet echt een film voor mij ::) dus toen heb ik hem maar uitgezet...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #175 Gepost op: 12-04-2003, 10:27:14 »
ik heb gister de beach gezien, of nou ja, het eerste uur ofzo. ik vond het eigenlijk wel n leuke film, maar ik viel echt bijna in slaap, ik was echt heel erg moe dus toen ben ik maar naar bed gegaan. ik hou alleen niet zo heel erg van die bangkok films, de rillingen lopen al over mn lijf als ik zo'n straatje zie, en zo'n hotel bezorgd me helemaal n hart aanval. echt zo eng lijkt me dat! ik ben best avontuurlijk ingesteld ofzo, maar dit... blegh... komt ook omdat ik vorig jaar een film heb gezien waarin twee amerikaanse meisjesnaar thailand gaan en dan zonder dat ze het weten drugs in hun rugzakken hebben. dan worden ze veroordeeld tot 10 jaar ofzo in zo'n hele vieze thaise gevangenis, echt verschrikkelijk. uiteindelijk komt er 1 vrij omdat die andere zich opoffert, echt heel erg. maareh, ik dwaal af :) hoe liep de film eigenlijk af? ik heb ongeveer gezien tot na die haai die richard aanviel in dat meer (ik ben trouwens ook doodsbang van haaien, dus ik was al himmel bang toen ze die zee over gingen zwemmen (ik ben nl. ook bang voor diep water en golven, heb ik niet zulke goede ervaringen mee)). men ik lijk nu wel superbang voor alles... is niet zo, alleen deze film had wel n beetje veel dingen die ik eng vond.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 12-04-2003, 11:54:04 »
komt ook omdat ik vorig jaar een film heb gezien waarin twee amerikaanse meisjesnaar thailand gaan en dan zonder dat ze het weten drugs in hun rugzakken hebben. dan worden ze veroordeeld tot 10 jaar ofzo in zo'n hele vieze thaise gevangenis, echt verschrikkelijk. uiteindelijk komt er 1 vrij omdat die andere zich opoffert, echt heel erg.
die heb ik ook gezien!!

En ik weet dus ook niet hoe The Beach afloopt, heb hem iets later uitgezet dan jij... ::)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #177 Gepost op: 12-04-2003, 13:34:45 »
erge film was dat he annemiek? dat zijn echt van die films waar k een trauma van krijg...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 12-04-2003, 13:56:36 »
erge film was dat he annemiek? dat zijn echt van die films waar k een trauma van krijg...
hrm, tja, kweetniet, hij was wel heel zielig en heel erg enzow, maar ik geloof niet dat ie me erg geraakt had of zo... echt spannend was ie dan weer niet, en het einde vond ik ook niet leuk, veel te open... kvond het niet echt zo'n leuke film nee... gwoon helemaal niets vrolijks erin eik... maar het is ook al best lang geleden (paar jaar) dat ik m gezien heb, dus ik weet niet meer precies wat ik er toen van vond, of ik toen mss ook dacht dat ik dr trauma's aan over zou houden ;) maar dat geloof ik toch niet.

Ik zou trouwens met geen mogelijkheid meer op de titel kunnen komen... jij??

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #179 Gepost op: 12-04-2003, 14:15:10 »
nee ik vond m ook niet leuk, maar wel interessant. dat soort dingen gebeuren gewoon echt he! dr zitten in die ene grote beruchte gevangenis in bangkok op t moment ook n paar nederlanders gevangen.

ik zou de titel ook  niet meer weten, maar ga wel ff zoeken, maybe dat ik m dan vind :)