Auteur Topic: Filmtip(s)  (gelezen 90254 keer)

Offline Tweety

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Filmtip(s)
« Gepost op: 1-04-2003, 15:53:32 »
We hadden het al eerder over "The usuals suspects" maar ik heb nu nog een filmtip:

Vrijdagavond komt "The Blair Witch Project" op tv.
Nu vond ik dat persoonlijk dus echt de aller- allerengste film die ik ooit heb gezien. M.a.w. ik raad hem zeker aan, maar ik zou 'm opnemen en zaterdagmiddag kijken.  ;)

O ja, en in het begin is het heel erg wennen, maar je moet gewoon blijven kijken!

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Filmtip(s)
« Reactie #1 Gepost op: 1-04-2003, 15:59:14 »
Oh ja dit topic wou ik ook starten!
Welke zender komt Blair Witch? Zal ik wel weer niet kunnen zien... Ik heb em de eerste keer gezien en vond er eerlijk gezegd niet veel aan. Ik weet niet waarom eigenlijk...

Zaterdag om 23:15 is het Wild Things (sex crimes) op TV1. Uir die film is heel veel muziek gebruikt voor de 1e en 2e Belgische molreeksen (en een beetje bij de intro van elke Be mol 3 aflevering)
De film zelf is ook wel leuk. Er zit een leuke plottwist in... en dan nog een... en nog een en nog een. En blijf ook naar de aftiteling kijken!
Ohw en liefhebsters/bers van Kevin Bacon opgelet: Je kan z'n jeweetwel zien!  ::)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 1-04-2003, 16:19:47 »
Jaaaa, Wild Things! Dat is echt 'n fantastische film! Ik heb 'm nu al 3 keer gezien, maar hij blijft geweldig! Halverwege denk je dat de film al onderhand afgelopen moet zijn omdat je precies denkt te weten hoe de vork in de steel zit, maar daarna val je van de ene verbazing in de andere!  :D

The Blair Witch Project heb ik ook nog steeds niet gezien en die stond ook nog op m'n lijstje van films die ik nog graag 'n keer wilde zien. Ik ga 'm zeker bekijken vrijdag.  :)

Ik ga 'ns nadenken of ik zelf nog filmtips heb...

« Laatst bewerkt op: 1-04-2003, 16:53:49 door Han13 »

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 1-04-2003, 16:26:36 »
The Blair Witch Project...Tsja... ik vond er echt niets aan.....om maar te zeggen dat de meningen verdeeld zijn  ;)

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #4 Gepost op: 1-04-2003, 17:14:40 »
Wild Things is zeeeeeeeeeker leuk ja!!! Echt topfilm :)
En Blair Witch was vooral heel anders dan ik verwacht had. Maar ik vond hem wel goed, kreeg vooral de rillingen toen je die poppen van takken in t bos zag hangen... blegh!!
Ik heb zaterdag The Ring gekeken op dvd, bleeehhh!! Hij was steengoed, maar ook wel eng hoor  :-[ Was blij dat ik hem niet in de bios zag... En ja, ik beken het maar, gisteren moest ik in het pikkedonker naar beneden om wat drinken te halen terwijl mijn ouders al sliepen, en ik was me toch bang dat de tv plots aanging of de koelkastdeur openging....  :-\
heb normaal helemaal nizo snel zoiets, maar nu wel!!!

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5 Gepost op: 1-04-2003, 17:41:51 »
dr komt dit weekend nog n film op de tv waarover een heel verhaal stond in onze tvgids. blast from the past, over afraders gesproken. dat is echt een van de slechtste films die ik ooit gezien heb.

maar goed, goede films... ik kan dr nix aan doen maar ik vond gangs of new york echt n leuke film :-[
mn favo film is trouwens nog steeds wel the color purple, dat vind k echt n super film :)

btw, k ga vrijdag denk k naar rdam, weet dr iemand nog goede films die nu draaien?

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 1-04-2003, 17:53:25 »
kijk even op www.pathe.nl door. Das wel zo handig! Ik ga zometeen naar The Recruit!

When God created man, she was only joking!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 1-04-2003, 17:54:21 »
Ik heb zaterdag The Ring gekeken op dvd,
De Japanse versie dan? Of The ring gedownload ofzo? Want hier draait die nog volop in de filmzalen en is ie nog niet uit op dvd.

Ik heb de Japanse versie eerst gezien en toen de Amerikaanse in de cinema. Het verhaal was in de Japanse beter uitgelegd. Maar daar hebben ze nog niet gehoord van het begin, het midden en het eind van een film. Alles volgt ineens op en er is geen sprake van opbouw ofzo.
Er is trouwens ook een Ring0 (een prequel) en een Ring 2. Beiden wel Japans, maar te verkrijgen met nederlandse ondertitels bij de betere videoverhuurzaak.

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8 Gepost op: 1-04-2003, 17:59:15 »
Ohw en liefhebsters/bers van Kevin Bacon opgelet: Je kan z'n jeweetwel zien!  ::)
Kijk! Dat noem ik nog eens een aanrader!

Ik heb gisteren naar Vanilla Sky gekeken. Vreemde film, heb er heel raar over gedroomd.... :-\

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 1-04-2003, 19:10:57 »
kijk even op www.pathe.nl door. Das wel zo handig! Ik ga zometeen naar The Recruit!

the recruit? ik heb der een voorstukje van gezien en dan zegt hij zo van: 'nothings seems what is is' ... 'she's a mole'
echt waar !!!

Ik heb Vanilla Sky vorig jaar in de ciné gezien en kdenk dak nog altijd het verhaal niet echt snap zo  :-\ really complicated. Blair witch suckte trouwens naar mijn mening ook hoor toen ik hem de eerste keer zag (ik had megakoppijn van al dat gewroetel met die camera en al die voeten enzo) maar als je zo bedenkt van: hé, dat zou kunnen écht zijn...  :-\ khben nachten wakkergelegen verdorie!

8 Mile raad ik trouwens af...

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 1-04-2003, 19:14:30 »
Vannila Sky was echt heel vaag, ik snapte er ook helemaal niks van. Wild Things daarentegen is een top film. Weet je wat ook een goede film is. The Usual Suspects!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #11 Gepost op: 1-04-2003, 19:33:34 »
die raad ik juist aan, dat vond k nou echt n film waarvan ik had verwacht dat ie heel slecht zou zijn, maar die echt heel erg mee viel. k vond t wel stoer :)

dank voor de tip jet, k ga zo wel ff naar pathe.nl. k ga normaal altijd naar belbios maar die site deed t niet...

hoe was the recruit?

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #12 Gepost op: 1-04-2003, 19:38:20 »

Tuurlijk, Eminem is een stakker.  

Daredevil is ook een afrader, viel zwaar tegen. The Ring is wel heel spannend, maar ik heb ijzeren zenuwen dus voor mij viel eht wel mee.  ;D  

Tja, voor de rest draait er niet veel bijzonders in de bioscoop.

Het wordt echt weer tijd voor de zoveelste release van Grease. De beste film ooit.  
en een paar lekkere nummers tussendoor

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #13 Gepost op: 1-04-2003, 20:24:14 »
De Japanse versie dan? Of The ring gedownload ofzo? Want hier draait die nog volop in de filmzalen en is ie nog niet uit op dvd.

Gedownload idd, hier is ie ook nog in de bios.

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 1-04-2003, 20:47:34 »
8 Mile viel me echt tegen. Eminem niet (ik krijg zelfs sympathie als ik nu clips van hem zie  ::)) maar het verhaal wel.

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #15 Gepost op: 1-04-2003, 20:50:16 »
Ik heb nog altijd Mists of Avalon liggen die ik wil kijken :-\
Lijkt me een hele mooie film.

En Eminem, daar vind ik dus helemaal nix aan. Hij kan wel leuk rappen, maar 9 van de 10 liedjes vind ik nix.

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 1-04-2003, 21:15:49 »
Ik wil The blair witch project oko kijken, maar misschien dat ik hem toch maar opneem dan en hem overdag kijk. Ik kan niet zo goed tegen heel spannende films  :-[.
The usual suspects heb ik een tijdje geleden opgenomen, maar nog steeds niet gekeken. Moet ik toch maar eens gaan doen dan. Misschien moet ik di weekend maar eens een film weekend houden.

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 1-04-2003, 22:14:18 »
hoe was the recruit?

Lekker!  ;D

When God created man, she was only joking!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #18 Gepost op: 2-04-2003, 09:40:21 »
hahahaha ;D dan ga k dr ook heen :)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org