Auteur Topic: Filmtip(s)  (gelezen 90363 keer)

Offline Milk

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Filmtip(s)
« Reactie #340 Gepost op: 23-10-2003, 12:50:28 »
Ik ben toch wel heel erg benieuwd wat je hiermee bedoeld. Je had het op de vorige pagina al over 1 zin die de hele film al voorspelde. Ik begrijp dat je die hier niet neer kan zetten voor mensen die de film nog niet hebben gezien, maar misschien wil je het per pm naar me sturen? Ik heb namelijk toen ik de film nogmaals bekeek opgelet of ik het terug had kunnen halen en dat was mij niet gelukt dus als dat zou kunnen, heel graag.  :)

Me too, ik vroeg het me idd ook af  :)
No Milk today???

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #341 Gepost op: 23-10-2003, 15:20:09 »
Ik ook  ::)
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #342 Gepost op: 23-10-2003, 15:23:00 »
wachten op molle dus..  :P

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #343 Gepost op: 23-10-2003, 18:52:52 »
Ik mag de zin hier niet neer zetten..
vanwege het feit dat niet iedereen hem gezien heeft.

Ik heb ville gepmd, en heb geen zin om dat naar iedereen te doen 

I Can see dead people dat zegt hjet jongetje tegen Bruce, niemand ziet verder Bruce, dus moet Bruce wel dood zijn en wat blijkt HIJ is dood , god niet verwacht 

Het is niet altijd alles wat je niet ziet, wat er niet is
« Laatst bewerkt op: 23-10-2003, 18:54:55 door mollemans »
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #344 Gepost op: 23-10-2003, 18:56:08 »
uhghml...

I can read invisible text... ;D
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #345 Gepost op: 24-10-2003, 14:15:39 »
vanvond 22.00u op Yorin:

Bram Stoker's Dracula

Love Never Dies.

Na tientallen jaren alleen in zijn vervallen kasteel te hebben gewoond, verhuist de prins van Transylvanië van Oost-Europa naar Londen. Hij heeft alle contact met de mensheid verloren en zijn verlangen om dat te herstellen wordt steeds groter. Hij komt terecht in een wereld van bevrijding, horror, passie, romantiek en offers en doet er alles aan om de verloren tijd in te halen. Daarbij gaat hij op zoek naar de enige vrouw in zijn leven zonder wie hij absoluut niet verder kan.

Regie - Francis Ford Coppola
Jaar - 1992
Land - Amerika
Genre - Horror / Romantiek / Drama / Thriller
Cast - Gary Oldman, Winona Ryder, Anthony Hopkins, Keanu Reeves, Richard E. Grant, Cary Elwes, Bill Campbell, Sadie Frost e.a.

Duur - 130 minuten

FOTV-rating: 8.8 (12 stemmen)
IMDB-rating: 7.0 (13723 stemmen)
Showview 60480647

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #346 Gepost op: 29-10-2003, 13:34:01 »

Ashley Judd: slim, sexy en sterk
Ashley Judd is vooral een actie/thriller-actrice; met rollen in films als Kissing the girls, Double Jeopardy, Someone like you en High Crimes zette ze zichzelf neer als een vrouwelijke bikkel: slim, zelfstandig en sexy. Weinig mensen weten overigens dat haar carriere begon met de populaire tv-serie Sisters: van 1991 tot 1993 speelde ze de rol van Reed Philby. Ook in de culthit Smoke (1995) was Judd te zien, net als in The divine secrets of the Ya Ya-Sisterhood (2002). En recentelijk verleidde ze nog Salma Hayek in Frida, het biografische drama over de Mexicaanse schilderes Frida Kahlo. Judd heeft dus meer drama in haar mars dan ze over het algemeen laat zien, maar ook in haar thrillers laat ze zich van een kant zien die de moeite waard is.

In Eye of the Beholder speelt Judd de rol van Joanna Eris, een vrouwelijke seriemoordenares die al tien jaar lang een spoor van dode mannen nalaat, dwars door alle staten van Amerika. Al die tijd wordt zij zonder dat ze het weet in de gaten gehouden door een Engelse privé-detective (Ewan McGregor), die geobsedeerd is geraakt door zijn beeldschone doelwit en er niet toe kan komen haar te arresteren. Soms treedt hij zelfs op als haar beschermengel. Maar wanneer hij haar zelfs helpt een nieuwe moord te verdoezelen begint zijn geweten echt aan hem te knagen. Lukt het hem zich over zijn obsessie heen te zetten en Joanna te stoppen?

Eye of the beholder RTL 5,30 oktober 20:30

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #347 Gepost op: 29-10-2003, 14:24:01 »
Geweldige tip natuurlijk, Cora, maar morgen gaat iedereen natuurlijk kijken naar 'Grease'. Grease is die film die gemiddeld 5x per jaar erop komt, maar elke keer leuk blijft om naar te kijken.

Wat is ook alweer het verhaal:

Danny Zuko (John Travolta) en Sandy (Olivia Newton-John) hebben een romantische zomer samen gekend, maar zodra Danny weer op school is, is hij weer de koele kikker die hij altijd al was. Samen met de T-Birds maakt hij de buurt onveilig, maar hij weet niet dat Sandy verhuist is en nu ook bij hem op school zit. 

Donderdag 30 oktober: 20.30 (NET 5)

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #348 Gepost op: 29-10-2003, 21:28:43 »
Cloaca, in de bioscoop.

(y)

Top film, top acteerwerk.
No Milk today???

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #349 Gepost op: 7-11-2003, 09:56:34 »
vanavond: unbreakable

thriller
Als de trein waarmee David Dunn van New York naar Philadelphia rijdt plotseling ontspoort, vinden meer dan 118 inzittenden de dood. David wordt als enige overlevende uit het puin gehaald. Tot ieders verbazing heeft hij aan de ramp nog geen schrammetje overgehouden

SBS 6
Tijdstip:
7-11-2003
20:30-22:30
Genre:
Film

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #350 Gepost op: 7-11-2003, 12:06:51 »

Genre:
Film

;D

Wel een leuke film voor als je je verveelt 's avonds. Helaas vanavond geen tijd om te kijken. Denk wel dat ik 'm ga opnemen...
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #351 Gepost op: 7-11-2003, 14:39:30 »
Geen biosfilmtip, maar mensen gaan toch wel: The Matrix Revolutions. IMO BAGGER!
No Milk today???

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #352 Gepost op: 7-11-2003, 18:48:59 »

Jaaaa! Die ga ik weer 'ns kijken! Echt 'n geweldige film in mijn ogen.  :D

Hier alvast 'n tip voor 'n film die binnenkort in de bioscoop gaat draaien: Finding Nemo vanaf 27 november in de bioscoop.  :)

De film is 'n echte aanrader voor alle Disney en animatie-fans. In Amerika is de film al 'n echte kaskraker geweest en nu kunnen we binnenkort dus ook hier genieten van 't avontuurlijke verhaal van 2 vissen die Nemo, de zoon van een van de vissen, proberen terug te vinden. Op deze officiele Disney-site vind je alles over de film wat je maar wilt weten en kun je bovendien leuke spelletjes spelen.

Ik ga er iig naar toe als die gaat draaien, want ik ben zelf groot fan van dit soort animatiefilms.  :)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #353 Gepost op: 7-11-2003, 19:14:04 »
Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar as maandag is die film de Sneak Preview in de Minerva-bioscopen  :-X

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #354 Gepost op: 7-11-2003, 20:24:15 »

Die ga ik opnemen  8)
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #355 Gepost op: 7-11-2003, 22:46:15 »
Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar as maandag is die film de Sneak Preview in de Minerva-bioscopen  :-X

Och wat jammer. Op maandag kan ik niet.  :-\  Och ja, dan maar gewoon wachten tot 27 november. Ik had toch al afgesproken om er samen met al m'n nichten en neven heen te gaan, dus we moeten eerst toch 'n datum vinden waarop iedereen kan. En dat zal dus nog wel effe duren. ;) En als ik niet zolang kan wachten dan download ik 'm toch gewoon.  :-X

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #356 Gepost op: 7-11-2003, 22:57:07 »
Ik heb unbreakable gezien ... ik heb 2 uur zitten te denken ... waar gaat dit heen ... nou 't was het wachten waart, briljant! :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #357 Gepost op: 7-11-2003, 23:07:42 »
Ik heb unbreakable gezien ... ik heb 2 uur zitten te denken ... waar gaat dit heen ... nou 't was het wachten waart, briljant! :)

Ja goed he? Toen ik 'm in de bios zag was ik ook enorm verbaasd en er gewoon helemaal stil van. Ik moet eerlijk zeggen dat hij lang niet meer zo spannend om te kijken is als je eenmaal weet hoe 't allemaal in elkaar zit. Ik heb iig 'n aantal keren naar wat andere zenders geswitcht tussendoor, omdat ik 't 'n beetje langdradig vond worden.  :-\

Offline sjulie

• Forumlid
« Reactie #358 Gepost op: 7-11-2003, 23:25:42 »
grrrr...bij mij ging naar een half uur unbreakable de telefoon.
Ik heb er dus verder niets meer van gezien.
Weer wat gemist dus.

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #359 Gepost op: 10-11-2003, 12:26:05 »

Ik heb unbreakable ook gezien en ook twee uur zitten denken waar gaat dit heen en ik vond het einde echt waardeloos. Had echt zoiets van, heb ik hier nu twee uur op zitten wachten. Zal wel komen omdat ik behoorlijk wat verwacht had van die film. Veel mensen waren erg enthousiast en hij werd vergeleken met the 6th sense maar zou nog veel beter zijn... Nee, mijn film is het niet...  :-\
Grappig om te zien dat iedereen hier verder zo enthousiast is...
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!