Nieuws Volg en like ons op Facebook!
het is dat je verschillende typen viool hebt en natuurlijk wat voor nummers je ermee speeltmet de viool kan je namelijk moderne nummers ene klassiek tintje geven, wat ik dus geniaal vind klinkenmaar puur klassiek viool kan soms een minder fijn gehoor gevenmaar alleen slagwerk ook, en zo heb je elk instrument die op een bepaalde muziekstijl ondersteuning nodig heeft of bij een bepaalde stijl niet pasthet is gewoon net van welke muziekstijl men houdt, en welk instrument daarin het beste uitkomt voor ons is dat viool, maar ik kan begrijpen dat anderen daar het niet over eens zijn
Tuurlijk Het is gewoon veelzijdig... Die super klassieke stukken hou ik ook niet altijd van.. Ik vind vooral film muziek etc heel erg leuk...
die zijn idd ook altijd fijn idd piano vind ik trouwens al snel hetzelfde, dat is gewoon een begeleidend instrument, nogal neutraalnet als bij ijsjes vanilla de basis smaak is
Nou eigenlijk kan je met een piano alles .band, orkest, solo, begeleiding .en daarbij kan je met solo jezelf begeleiden .Dus dat het alleen begeleiding is, is niet waar
Alles? Ik zie een piano niet echt in een drumband of marching band...
t is ook niet alleen begeleiding, maar wel vaak. (Ik weet ook best wel mooie piano stukken hoor, en k vind piano ook erg mooi, maar ik akn niet twee instrumenten plussen)
flauw hoor .
nee okee, maar het is niet alleen een begeleidingsinstument .
Nee hoor, je kunt er dus niet alles mee!
Maar als begeleidingsinstrument wel interessanter dan als soloinstument...
dat is dus idd ook mijn mening
Een gemiddeld pianoconcert gaat al snel vervelen... (maar dat geldt bij mij ook voor bijvoorbeeld een vioolconcert...)
Wil niemand meer een aanpassing plaatsen? Ik wil eigenlijk nog wel een tweede keer vandaag!
Doen dan even een + bij de klarinet.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
837 gasten en 0 vaste bezoekers
Geen nieuwe activiteiten gepland