Auteur Topic: Irakcrisis - WIDM vanavond om 22.02 uur!  (gelezen 5764 keer)

Offline Rocky

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Irakcrisis - WIDM vanavond om 22.02 uur!
« Gepost op: 21-03-2003, 19:24:49 »
Omdat zij de zender Nederland 2 waarschijnlijk willen ontlasten en daar ook eens iets luchtigs uit willen zenden, gaan zij daar morgen door met de gewone programmering en zenden zij daar de film 'Eddie' gewoon uit (ook van de AVRO trouwens) en zal volgens Teletekst de uitzending van 'Wie is de Mol' 22 maart vervallen (zie teletekst: http://teletekst.nos.nl/gif/201-02.html) In de plaats daarvan komt daar dan de Irak-uitzending van de gezamenlijke omroepen. Ik hoop niet dat dit veel vaker gaat voorkomen. :-\. Ik hoop dat deze verschrikkelijke oorlog snel is afgelopen (en niet alleen vanwege de uitzendingen van 'Wie is de Mol').

{Edit: Titel topic aangepast aan actuele situatie. - Malcolm}

« Laatst bewerkt op: 22-03-2003, 11:48:19 door Malcolm »
Thank U

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Wie is de mol? en de Irakcrisis
« Reactie #1 Gepost op: 21-03-2003, 19:46:15 »
Ach ja, de film Eddie leuk  :D  >:( Wat is dit voor een bullshit, slaat echt nergens op. De programma's van NL 2 worden toch gewoon doorverschoven naar NL 1 zoals 'TV-show' vanavond. Waarom een klein kijkcijferkanon aflasten???

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Irakcrisis - uitzending 22 maart vervallen?
« Reactie #2 Gepost op: 21-03-2003, 21:43:24 »
Zoals 't er nu naar uitziet komt WIDM gewoon morgenavond, maar dan 'n uurtje later. Dit is te zien in dit uitzendschema van Nederland 1. (wel eerst effe op 'morgen' klikken voor 't uitzendschema van zaterdag) :)

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 21-03-2003, 21:48:42 »
Teletekst en omroep.nl spreken elkaar tegen.  :-\
Welke moeten we geloven?  ???

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 21-03-2003, 21:51:56 »
Teletekst en omroep.nl spreken elkaar tegen.  :-\
Welke moeten we geloven?  ???

Ik hoop toch omroep.nl.  ;)

Maar goed, we zullen 't wel zien. Ik neem namelijk aan dat we op www.wieisdemol.nl en/of www.avro.nl nog wel 'n officieel bericht kunnen verwachten als de uitzending vervalt of verplaatst wordt.  :-\

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #5 Gepost op: 21-03-2003, 21:58:23 »
zie je wel die stomme oorlog!!!  >:(  ;)

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #6 Gepost op: 21-03-2003, 22:04:17 »
Bush is de Mol. Hij saboteert heel de wereld...

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 21-03-2003, 22:12:07 »
Het was al kut dat ik het niet om 21.00 kon zien,maar om 22.00 ook niet.(kom pas rond 22.55 thuis)
Dus ik zou het opnemen net als vorige week (20.58-22.10) en wou de video 20 minuten later laten eindigen om 22.30 ipv 22.10 ivbm de oorlog.
Maar meschien moeten we er gewoon van uit gaan dat het zo rond 21.58 begint en rond 23.10 weer is afgelopen een uur later dus.
Als het dan niet door gaat weten we dat ook weer,maar heb ik wel het zekere voor het onzekere genomen.

Anders moeten we 6 dagen wachten op de HH (dan is het dus geen HH) op Vrijdag 28 Maart tussen 11.00-12.05 op Nederland 1.

« Laatst bewerkt op: 21-03-2003, 22:14:55 door Pierce Brosnan »

Offline Le_chef

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 21-03-2003, 22:15:40 »
gelezen op omroep.nl, verplaatsing van WIDM naar 22.00uur. kijk maar op bij de tv-gids van morgen.

groeten

Wie zijn hoofd boven het maaiveld uitsteekt, krijgt meer zon in zijn gezicht.

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 21-03-2003, 22:30:24 »
gelezen op omroep.nl, verplaatsing van WIDM naar 22.00uur. kijk maar op bij de tv-gids van morgen.

groeten

Ik denk dat we er inderdaad van uit kunnen dat het in iedergeval als het komt niet eerder komt dan een uur later dan normaal.
Zo rond 22.00 dus en zo rond 23.10 weer is afgelopen.

De gewijzigde programering op Nederland 1 van vandaag klopte ook tot nu toe,dus.

Offline Rocky

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 21-03-2003, 23:23:12 »
Ik denk dat we er inderdaad van uit kunnen dat het in iedergeval als het komt niet eerder komt dan een uur later dan normaal.
Zo rond 22.00 dus en zo rond 23.10 weer is afgelopen.

De gewijzigde programering op Nederland 1 van vandaag klopte ook tot nu toe,dus.
Verhip, dit komt mij dus ook niet goed uit; ook ik ben niet thuis morgenavond en zou het opnemen op video, maar met PDC. Die krijgt dus nu ook de hik >:(. Nou ja dan maar zonder PDC en hopen, dat hij het programma goed opmeemt.

Thank U

Offline Rocky

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 22-03-2003, 10:16:16 »
Het is nu dus ook voor Teletekst
http://teletekst.nos.nl/gif/201-02.html duidelijk; om 22.02, na de Irak-uitzending gewoon op Nederland 1 'Wie is de Mol'
Pfff, sorry dat ik jullie zo liet schrikken, maar het is natuurlijk ook wel nuttig om te weten. Stel je voor, zit je om 21.00 uur voor de buis met een pilsje te wachten op Wie is de Mol, zie je alleen maar bommen vallen op Bagdad. (En dan heb ik het nog niet eens over de molfanaten die toch niet zouden kunnen kijken vanavond en hun video zouden hebben ingesteld en zien dat ook als ze de aflevering willen terugzien). Nee, dat is niet leuk. Nog eens, ik hoop dat deze verschrikkelijke oorlog snel ophoudt...

Thank U

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 22-03-2003, 10:51:16 »
Kon een paar dagen niet op het forum komen en had dit bericht ook helemaal gemist. Pfff, gelukkig lees ik het nog op tijd om de video een uurtje later te programmeren. Weet niet of ik thuis ben vanavond.

Offline Suske

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 22-03-2003, 11:30:44 »
Bedankt Rocky voor het melden.
Ja, oorlog is natuurlijk belangrijker, maar ik heb me zo verheugd op deze aflevering :) :)

Ik kijk gewoon rond 22:00 op N1..

D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
Re:Irakcrisis - WIDM vanavond om 22.02 uur!
« Reactie #14 Gepost op: 22-03-2003, 12:01:45 »
Tja, misschien is het wel ongepast om je druk te maken over het uitzenden van een tv-programma in deze crisis-tijd. :-\
Maar ja, dingen zoals voetbal gaan ook altijd door. En als men dan moet kiezen tussen het uitzenden van een op zichzelf staande film of een aflevering van een serie waarvoor het funest is als hij wordt onderbroken (en waar veel geld in is gestoken!), dan snap ik niet dat de keuze moeilijk zou zijn. Andere dingen kunnen veel makkelijker naar een latere uitzenddatum worden verplaatst, lijkt me.

Overigens ben ik het er wel mee eens dat er veel aandacht wordt geschonken aan de oorlog in Irak en dat daardoor andere programma's niet worden uitgezonden, hoor. Ik begrijp alleen niet zo goed dat men serieus heeft overwogen De Mol te laten sneuvelen.

Offline Rocky

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 22-03-2003, 12:18:22 »
Tja, misschien is het wel ongepast om je druk te maken over het uitzenden van een tv-programma in deze crisis-tijd. :-\
Maar ja, dingen zoals voetbal gaan ook altijd door. En als men dan moet kiezen tussen het uitzenden van een op zichzelf staande film of een aflevering van een serie waarvoor het funest is als hij wordt onderbroken (en waar veel geld in is gestoken!), dan snap ik niet dat de keuze moeilijk zou zijn. Andere dingen kunnen veel makkelijker naar een latere uitzenddatum worden verplaatst, lijkt me.

Overigens ben ik het er wel mee eens dat er veel aandacht wordt geschonken aan de oorlog in Irak en dat daardoor andere programma's niet worden uitgezonden, hoor. Ik begrijp alleen niet zo goed dat men serieus heeft overwogen De Mol te laten sneuvelen.
Hier wil ik mij graag bij aansluiten!!! Natuurlijk zijn er belangrijkere zaken dan dit programma, maar er zijn ook drie netten!!

« Laatst bewerkt op: 22-03-2003, 12:21:38 door Rocky »
Thank U

Offline Rose

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 22-03-2003, 17:14:59 »
Verhip, dit komt mij dus ook niet goed uit; ook ik ben niet thuis morgenavond en zou het opnemen op video, maar met PDC. Die krijgt dus nu ook de hik >:(. Nou ja dan maar zonder PDC en hopen, dat hij het programma goed opmeemt.
Ik ga nu juist opnemen met PDC want dat houdt er toch juist rekening mee als een pogramma eerder of later begint dan aangekondigd!

Offline Rocky

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 22-03-2003, 18:56:22 »
Ik ga nu juist opnemen met PDC want dat houdt er toch juist rekening mee als een pogramma eerder of later begint dan aangekondigd!
Tot op zekere hoogte ja, ik heb het ook ingeschakeld, alleen kan je daar niet zeker van zijn...

Thank U

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 22-03-2003, 19:37:47 »
Goed dat jullie het vermelden, ik had de video thuis geprogrammeerd, ik kijk het vanavond wel, maar bij me vader (ouders zijn gescheiden), dus ik gelijk me broertje gebeld, heeft ie ff de tijden aangepast!!  ;D

Ik heb er zin in vanavond!!!  8)

ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline kaketoe

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 22-03-2003, 22:21:51 »
Ik kan me ook druk maken om dit soort zaken. Oorlog of niet wel of niet belangrijk. De berichtgeving hierover hoort gewoon op het tweede net volgens de inrichting van het stelsel.
Het is dan nog niet zo erg als bij Enschede dat toen alle netten op dezelfde berichtgeving heel de avond stonden, maar leuk is anders en dat opdringende karakter van de publieken blijft me irriteren.
Dan de band maar aan en morgen kijken.

at your service