Van Miss Sixty kan je hier ook kleding kopen. De broeken passen me niet. De allergrootste maat is me nog te klein. De t-shirts vind ik wel leuk, maar ze lijken altijd van slechte kwaliteit te zijn, alsof iemand anders ze al gedragen heeft ofzo.
Vero Moda heb je hier sinds kort ook, maar ik begrijp het niet zo goed. Bij The Sting verkopen ze ook altijd Vero Moda, maar dat is heel anders dan wat ze in die winkel verkopen. Daar hebben ze namelijk alleen maar van die legerbroeken en echt een beetje extreme kleding, terwijl ze bij The Sting meestal wat 'rustigere' kleding hebben, maar wel modern. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen... :-\ een heel andere stijl zeg maar.
Van de H&M ben ik niet zo kapot. Op zich hebben ze soms wel leuke en goedkope kleding, maar bij ons heb je zo'n hele grote H&M (2 verdiepingen). Het is er altijd een ontzettende rotzooi, alsof er een bom ontploft is en ze hebben maar iets van 10 pashokjes voor de hele zaak. En als je een beetje pech hebt, hebben ze er ook nog 5 gesloten. Echt superirritant, staan er 15 mensen in de rij om iets te kunnen pas. Dat doe ik dus niet. Ze hebben daar wel ontzeetend leuke en betaalbare kinderkleding.
Ik koop veel bij The Sting, Mexx en in een warenhuis hier dat een afdeling voor dames heeft met allerlei kleding van allerlei merken. Ik slaag ook soms wel eens goed bij C&A, bij Clockhouse (of hoe heet dat?). Daar hebben ze lekker goedkope en leuke topjes en t-shirts. Beetje hetzelfde idee als H&M, maar dan iets overzichtelijker en met veel meer paskamers.
Genoeg over kleding, we hadden het over studenten geloof ik