Auteur Topic: Studenten? Rare gasten...  (gelezen 13516 keer)

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Studenten? Rare gasten...
« Reactie #60 Gepost op: 23-03-2003, 15:19:54 »
Klopt meestal. Er zijn een paar merken die ik echt buitengewoon slecht vind van kwaliteit.
Wat betreft duurzaamheid gaat dat voor mij niet altijd op. Ik koop ook wel eens van die dingen die nu 'in' zijn, maar waar je bij wijze van spreken over 3 maanden niet meer in gezien wil worden. Nou ja, dat bepaal je natuurlijk altijd nog zelf, maar zo gaat dat nou eenmaal. Voor dat soort dingen geef ik meestal liever niet al te veel geld uit. Maar een goed basisstuk mag best iets kosten. En als ik geen geld heb, pech gehad, dan trek ik maar iets 'ouds' uit de kast.

O ja, ik ben net tot de 'schokkende' conclusie gekomen dat dure merkkleding ook gewassen en, nog erger, gestreken moet worden  ;D. Kunnen ze daar biest op verzinnen?

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #61 Gepost op: 23-03-2003, 16:07:26 »
niet alle merken zijn even goed idd... k dacht bv. altijd dat miss sixty heel erg goed was, maar in zo'n broek zaten bij mij al na drie maanden gaten enzo... gsus vind k wel heel stoer trouwens :) meestal draag k geen merkkleding, k heb wel n pololand en miss sixty periode gehad maar daar ben ik inmiddels van verlost... k draag nu vooral only broeken omdat die t best passen en verder echt alles door elkaar. k vind t ook belangrijker dat je dr verzorgd uitziet dan dat je iets heel erg duurs draagt maar er echt niet uitziet.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #62 Gepost op: 23-03-2003, 17:56:38 »
gsus vind ik voor jongens iets te nichterig. Ik heb niet echt een merk waar ik aan vast zit, gewoon van alles wat, meeste weet ik niet eens waar van het is.

(Eigenlijk ben ik heel erg en haal alles bij Wehkamp en Otto.   :-X )

« Laatst bewerkt op: 23-03-2003, 17:57:19 door Chriz »

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #63 Gepost op: 23-03-2003, 18:06:49 »
Het feit dat hij meer dan één keer keer is komen kijken zegt dat hij het toch wel interesant vond. :) Hij gaat in Groningen vast een studie doen die hier niet aangeboden wordt.
Hij vind/vond het idd interessant. Alleen hij wil dus of chemische technologie of scheikunde gaan studeren, en chemische techonologie in Enschede leek hem tog minder leuk aan scheikunde (in Groningen) dusjah... ;)

Enne, ik let ook niet (egt) op merkkleding... Gewoon kleren die ik leuk vind én die mij leuk staan, koop ik! :)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 23-03-2003, 20:24:17 »
Tuurlijk heb ik ook merkkleding in m'n kast (eigenlijk heeft gewoon alles 'n merk, maar ik begrijp dat 't hier om de meer exclusievere en vooral duurdere merken gaat  :P ), maar dit heb ik niet bewust om 't merk gekocht. Als ik ga winkelen trek ik er altijd 'n hele dag voor uit en ga dan ook echt alle winkels binnen. Ik kijk dan in de rekken wat ik leuk vind, pas 't, koop 't en kom er meestal thuis pas achter welk merk 't heeft!  ;)

Oke, ik weet natuurlijk welk merk de kleding heeft als ik 'n winkel binnen ga met maar 1 merk. Maar de meeste winkels verkopen meerdere merken en dan let ik er echt niet op van welk merk ik iets uit 't rek trek om aan te passen.

Ik ben 't met jullie eens dat over 't algemeen de duurdere merkkleding wel 'n betere kwaliteit heeft. Kwaliteit is ook wel belangrijk voor me, maar ik kies ook best vaak voor wat goedkopere kleding omdat ik 't als student nu eenmaal nog niet zo breed heb. Wat ik gewoon ook vaak doe is kopen in de uitverkoop, zodat ik toch goede kwaliteit heb, maar minder hoef te betalen!  ;)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #65 Gepost op: 23-03-2003, 20:40:40 »
gsus vind ik voor jongens iets te nichterig.
ja, das wel zo jah... njah ik ken een jongen en die heeft zo'n gsus shirt dat staat echt heel kick... maar k vind t voor meisjes wel leuk, heb dr pas nog n leuk shirtje van gekocht...

(Eigenlijk ben ik heel erg en haal alles bij Wehkamp en Otto.   :-X )
wat is dat toch met die wehkamp? ineens koopt iedereen dr echt van alles enzo, en dr is ook in ene zo'n programma van op tv... ik snap dr nix meer van...

Citaat
Wat ik gewoon ook vaak doe is kopen in de uitverkoop, zodat ik toch goede kwaliteit heb, maar minder hoef te betalen!  
ja, dat doe k ook wel vaak :) meestal kan je dan toch nog n hele hoop leuke dingen vinden.

dr zit hier trouwens n nieuw winkeltje waar ze echt heel leuke kleding verkopen en ook nog eens heel erg goedkoop :) btw, wat vinden jullie van de hennes? soms hebben ze dr soms wel leuke dingen, maar als je daar iets koopt weet je zeker dat je zo'n beetje iedere dag iemand in hetzelfde ding ziet lopen  :-\

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 23-03-2003, 20:47:20 »
dr zit hier trouwens n nieuw winkeltje waar ze echt heel leuke kleding verkopen en ook nog eens heel erg goedkoop :) btw, wat vinden jullie van de hennes? soms hebben ze dr soms wel leuke dingen, maar als je daar iets koopt weet je zeker dat je zo'n beetje iedere dag iemand in hetzelfde ding ziet lopen  :-\

Ik koop ook best veel bij de Hennes. Leuke kleren en lekker goedkoop.  :)

Ik heb hier wel 't geluk dat er geen Hennes hier in Venlo is (ik ga altijd naar Eindhoven) en dat 't dus niet zo vaak voorkomt dat er mensen in m'n omgeving dezelfde kleding dragen. Dat heb je wel als je bij Vero Moda iets gaat kopen. Dan kom je idd binnen de kortste keren 'n paar anderen tegen met dezelfde kleren als jij.  ::)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #67 Gepost op: 23-03-2003, 20:53:29 »
hee das ook toevallig, dat nieuwe winkeltje hier is de vera moda :) tot nu toe valt t wel mee hier met mensen die in t zelfde lopen, maar ja, wij hebben n eigen hennes en daar gaat iedereen eerst heen. als ze dan bij de vera moda komen is al t geld op :) wel toevallig zeg :)

Offline Talpa

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 24-03-2003, 14:11:44 »
niet alle merken zijn even goed idd... k dacht bv. altijd dat miss sixty heel erg goed was

miss sixty? die hebben toch alleen maar kinderkleren in maat 32 en 34?  :o ???
daar pas ik al minstens tien jaar niet meer in....  ;D

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #69 Gepost op: 24-03-2003, 14:43:48 »
Nog even over merkkleding: Ik draag zwarte T-shirts met het "merk" WieIsDeMol.Com op de achterzijde!  :D

Zeker weten dat ik dat merk heeeeeeel belangrijk vind!!!  8)

Gisteren stapten Compuart en ik, beide met dat T-shirt aan, uit op station Utrecht. We lopen nog geen 2 stappen op het perron of we horen ergens in de verte iemand roepen: "Hey, Wie is de mol!"

Kijk, dat bedoel ik nou...  ;D

« Laatst bewerkt op: 24-03-2003, 14:44:49 door Malcolm »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #70 Gepost op: 24-03-2003, 15:21:21 »
miss sixty? die hebben toch alleen maar kinderkleren in maat 32 en 34?  :o ???
hahaha maat 26 zelfs ;) je hebt wel grotere maten dr van maar je moet wel beetje anorexia hebben wil je erin passen... of dus nog geen figuur hebben dan past t ook wel. k draag ze ook niet meer :) als je n beetje kont hebt staan ze niet vind k...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 24-03-2003, 18:56:39 »
Van Miss Sixty kan je hier ook kleding kopen. De broeken passen me niet. De allergrootste maat is me nog te klein. De t-shirts vind ik wel leuk, maar ze lijken altijd van slechte kwaliteit te zijn, alsof iemand anders ze al gedragen heeft ofzo.

Vero Moda heb je hier sinds kort ook, maar ik begrijp het niet zo goed. Bij The Sting verkopen ze ook altijd Vero Moda, maar dat is heel anders dan wat ze in die winkel verkopen. Daar hebben ze namelijk alleen maar van die legerbroeken en echt een beetje extreme kleding, terwijl ze bij The Sting meestal wat 'rustigere' kleding hebben, maar wel modern. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen... :-\ een heel andere stijl zeg maar.

Van de H&M ben ik niet zo kapot. Op zich hebben ze soms wel leuke en goedkope kleding, maar bij ons heb je zo'n hele grote H&M (2 verdiepingen). Het is er altijd een ontzettende rotzooi, alsof er een bom ontploft is en ze hebben maar iets van 10 pashokjes voor de hele zaak. En als je een beetje pech hebt, hebben ze er ook nog 5 gesloten. Echt superirritant, staan er 15 mensen in de rij om iets te kunnen pas. Dat doe ik dus niet. Ze hebben daar wel ontzeetend leuke en betaalbare kinderkleding.

Ik koop veel bij The Sting, Mexx en in een warenhuis hier dat een afdeling voor dames heeft met allerlei kleding van allerlei merken. Ik slaag ook soms wel eens goed bij C&A, bij Clockhouse (of hoe heet dat?). Daar hebben ze lekker goedkope en leuke topjes en t-shirts. Beetje hetzelfde idee als H&M, maar dan iets overzichtelijker en met veel meer paskamers.

Genoeg over kleding, we hadden het over studenten geloof ik  :P

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 24-03-2003, 19:17:24 »
hahaha maat 26 zelfs ;) je hebt wel grotere maten dr van maar je moet wel beetje anorexia hebben wil je erin passen... of dus nog geen figuur hebben dan past t ook wel. k draag ze ook niet meer :) als je n beetje kont hebt staan ze niet vind k...

:-\ dan heb ik geluk denk ik. Ik ben op zich niet groot (1m69) en ik ben best wel dun (ik verdik gewoon heel moeilijk :) voorlopig toch nog) dus ik pas wel nog in de topjes maar broeken van Miss Sixty heb ik niet.

Nog even over merkkleding: Ik draag zwarte T-shirts met het "merk" WieIsDeMol.Com op de achterzijde!  :D

Zeker weten dat ik dat merk heeeeeeel belangrijk vind!!!  8)

Gisteren stapten Compuart en ik, beide met dat T-shirt aan, uit op station Utrecht. We lopen nog geen 2 stappen op het perron of we horen ergens in de verte iemand roepen: "Hey, Wie is de mol!"

Kijk, dat bedoel ik nou...  ;D

Ja wat wil je ! Dat is pas hét merk ! en dat voor amper 15 euro !

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
« Reactie #73 Gepost op: 24-03-2003, 21:59:31 »
Ik koop nooit merkkleding. (Afgezien van het WieIsDeMol.Com T-schort)
Ik koop wat mij bevalt, en als dat dan toevallig een merkje heeft...
En als het geen merkje heeft, vind ik het ook goed.

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 24-03-2003, 22:02:41 »
Ik koop nooit merkkleding. (Afgezien van het WieIsDeMol.Com T-schort)

nou is het al een schort geworden  8)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Wijze_vrouw

• Forumlid
  • Ik?
« Reactie #75 Gepost op: 25-03-2003, 20:02:06 »

een T-schort zelfs!!! :D ;D

*** Voer eendjes geen oorlog ***

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 25-03-2003, 20:11:02 »
hahahahaha lol ;D ja dat is me zondag anders toch niet opgevallen :P

ik dacht dat ik hier al geantwoord had maar dat was toch nog niet het geval want toen ik dat wilde gaan doen vanochtend/vanmiddag zag ik plotseling dat ik een pm had oid, of ik moest opeens weg, naja iig wilde ik nog even vertellen dat ik vroeger ook altijd al mijn kleding bij Wehkamp en bij Neckermann (ook zo'n postorderbedrijf) kocht, omdat mn moeder niet van winkelen houdt, maar sinds een aantal jaar ga ik gewoon met andere mensen winkelen (of soms ook alleen) want dat is toch veel leuker en je hebt veel meer keus dus dat doe ik liever :). (heb dr alleen erg weinig tijd voor :-\) Merkkleding vind ik meestal wel leuk maar ik heb er nooit geld voor dus heb ik vrijwel helemaal geen merkkleding :-[. (Tsja, ik werk ook niet...)
Oja H&M vind ik wel een hele leuke winkel! :D Alleen idd wel altijd lang wachten ja :-\.

Offline Talpa

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 27-03-2003, 15:43:31 »
Nijmegen krijgt deze week eindelijk een H&M!!!
Komt mooi uit, want Talpa heeft veel een goedkope zomerkleren nodig!  :D :D :D
Ik snap niet dat er niet eerder een H&M in het centrum is gekomen, met al die arme studenten hier!
Niet dat er voor die tijd niks te koop was, want Nijmegen heeft leuke winkels. Maar nu is het echt compleet.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 27-03-2003, 17:09:27 »
Nijmegen krijgt deze week eindelijk een H&M!!!
Komt mooi uit, want Talpa heeft veel een goedkope zomerkleren nodig!  :D :D :D
Ik snap niet dat er niet eerder een H&M in het centrum is gekomen, met al die arme studenten hier!
Niet dat er voor die tijd niks te koop was, want Nijmegen heeft leuke winkels. Maar nu is het echt compleet.

Nijmegen had toch al 'n H&M?  ???

Ik zou toch zweren dat ik daar wel 'ns geweest ben nadat ik bij m'n oom en tante in Nijmegen op bezoek was geweest.  :-\

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 27-03-2003, 20:43:34 »
Nijmegen heeft leuke winkels. Maar nu is het echt compleet.
ah hey, is dat ff mooi! :D (en weet ik dat ook alvast maar weer ;))

Wat studeer jij Talpa??

« Laatst bewerkt op: 27-03-2003, 20:44:20 door Annemieke »