Auteur Topic: Studenten? Rare gasten...  (gelezen 13520 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Studenten? Rare gasten...
« Reactie #40 Gepost op: 21-03-2003, 19:19:14 »
ff vraagje: wat bedoelen jullie met die hockey? de enige hockey die ik hier ken is de sport...

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #41 Gepost op: 21-03-2003, 19:50:44 »
Wij ook, dat staat in NL bekend als een rijkeluissport, net al Tennis (tannis) en Cricket (kwrikkut)

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 21-03-2003, 20:39:05 »
aaaah zoooo
oké, bij ons staat dat dus niet persé bekend als een rijkeluissport :) tennis wel een beetje en circket is hier in het geheel niet gekend

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
« Reactie #43 Gepost op: 21-03-2003, 21:39:01 »
Bij ons staat Hockey ook niet echt bekend als een rijkeluisport. Meer als een sport die vooral in de omliggende dorpen wordt gespeeld. Nou is het wel toevallig dat daar alleen maar grote huizen staan en dus ook wel rijkelui wonen, maar toch...
Ik vind Golf wel een rijkeluisport btw. Dat ga ik volgend schooljaar zelf ook doen met school. Lijkt me wel cool.

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #44 Gepost op: 22-03-2003, 12:50:29 »
Bij ons staat Hockey ook niet echt bekend als een rijkeluisport. Meer als een sport die vooral in de omliggende dorpen wordt gespeeld. Nou is het wel toevallig dat daar alleen maar grote huizen staan en dus ook wel rijkelui wonen, maar toch...
Hier staat hockey ook niet bekend als rijkeluisport, vroeger mss wel, maar nu niet (echt) meer. (mn broer zit btw ook op hockey ;) ) Maar het wordt niet egt in omliggende dorpen gespeeld hiero, juist alleen de (wat grotere) steden hebben un hockeyclub...

Enne Malcolm, ik ben (natuurlijk) nog zelf nooit in Enschede naar de Universieteit Twente wezen kijken,maar mn broer is dr wel un paar keer wezen kijken, die zit nu in de zesde, maar gaat waarschijnlijk naar Groningen en niet naar Twente/Enschede. ;)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 22-03-2003, 14:37:05 »
Enne Malcolm, ik ben (natuurlijk) nog zelf nooit in Enschede naar de Universieteit Twente wezen kijken,maar mn broer is dr wel un paar keer wezen kijken, die zit nu in de zesde, maar gaat waarschijnlijk naar Groningen en niet naar Twente/Enschede. ;)
Het feit dat hij meer dan één keer keer is komen kijken zegt dat hij het toch wel interesant vond. :) Hij gaat in Groningen vast een studie doen die hier niet aangeboden wordt.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 22-03-2003, 16:22:12 »
Wij ook, dat staat in NL bekend als een rijkeluissport, net al Tennis (tannis) en Cricket (kwrikkut)
cricketspelers kom ik nou ook niet zo vaak tegen ??? ;D en och 'bekend staan als' is mss een btje overdreven, het is niet per se zo dat als je op tennis en/of hockey (hackey :P) zit dat je dan meteen zo'n kakkerpersoon bent, maar tis meer hockey in combinatie met altijd merkkleding en kraagjes omhoog etc etc etc... toch?

Offline Talpa

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 22-03-2003, 19:25:14 »
Ok, ik beken:

ik studeer geneeskunde
ik zeil
ik ga in april een tenniscursus volgen
ik heb merkkleding in mijn kast hangen
ik heb bloesjes met kraagjes
ik ben lid van een studentenvereniging
ik drink regelmatig alcohol

MAAR IK HEB GEEN OILILY-SJAALTJES!!!

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #48 Gepost op: 22-03-2003, 19:27:09 »
Zie je wel! Al die vooroordelen over studenten is helemaal nix van waar ;D :P

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline ambijans

• Forumlid
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #49 Gepost op: 22-03-2003, 19:31:55 »
Ok, ik beken:

ik studeer geneeskunde
ik zeil
ik ga in april een tenniscursus volgen
ik heb merkkleding in mijn kast hangen
ik heb bloesjes met kraagjes
ik ben lid van een studentenvereniging
ik drink regelmatig alcohol

MAAR IK HEB GEEN OILILY-SJAALTJES!!!

Oeps, ik herken hier ook enkele dingen in terug (vooral dan dat studeren, alcohol nuttigen en merkkleding dragen).
Ik hoop maar dat het niet besmettelijk is...  ;D

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 23-03-2003, 13:08:31 »
Geen bloesjes met kraagjes Ambijans  :P?

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline ambijans

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 23-03-2003, 13:42:31 »
Geen bloesjes met kraagjes Ambijans  :P?
Ik spendeer nogal veel geld aan kleding, maar bloesjes met kraagjes? Nou nee, liever niet... ik weet trouwens niet of die nog zo 'in de mode' zijn. Natuurlijk zijn er merken die ik om bepaalde redenen NIET draag...  ;)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 23-03-2003, 14:37:43 »
Toch nog even een reactie op het fenomeen merkkleding. (misschien zinloos...)

Gisteren was ik dus in de stad om voor een spijkerbroek te kijken. We waren bij een winkel die spijkerbroeken verkoopt van allerlei merken en ook nog andere merkkleding. Ik heb daar een broek gekocht en die was best duur vond ik, maar die was dus ook van zo'n merk. Ik heb net even gekeken: Gapstar. Nou ja goed, ik geef dus ook best veel geld uit aan kleding sinds ik me dat kan veroorloven, maar het boeit me dus totaal niet of en van welk merk de kleding is (als ik maar veel verschillende dingen om aan te doen heb  ;D).
Anyway, er liepen dus ook een vrouw met haar dochter van ongeveer 15 in die zaak. Zegt die vrouw tegen die dochter: kijk hier een rokje van Gapstar (denk er even een Maastrichts accent bij...) en ze duwde mij aan de kant om haar dochter dat rokje te laten zien. Ze zeiden niks over het feit dat het een leuk of een stom rokje was, maar alleen dat het een Gapstar rokje was.
Nou ja, misschien had je erbij moeten zijn om het te snappen, maar het irriteert me gewoon dat mensen soms dingen dragen omdat er een bepaald labeltje op staat...

Ik ben echt zooo vaag vandaag

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 23-03-2003, 14:39:00 »
het is niet vaag hoor Ovide, ik snap perfect wat je bedoelt

Offline ambijans

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 23-03-2003, 14:45:59 »
Ik snap het ook hoor, Ovide!
Toen ik 15 was (in de vorige eeuw m.a.w.) keek ik ook nog naar HET MERK (hoe groter het erop stond hoe beter), maar tegenwoordig maakt me dat niet meer uit (als ik me er maar gemakkelijk en beetje leuk in voel). Ik sta elke dag tussen de mensen op het werk en dan vind ik het belangrijk dat ik er een beetje presentabel uitzie...
Natuurlijk heb ik wel een voorkeur voor bepaalde merken, maar als het NIET mooi is koop ik het ook gewoon NIET. Ik vind (als ik er zo over nadenk) kleding best wel belangrijk (zonder daarmee te willen oordelen over mensen die het geen barst interesseert), want het vertelt veel over de persoon die voor je staat...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 23-03-2003, 14:53:48 »
Kleding is ook belangrijk (vind ik), want hoe je ook wendt of keert, het bepaald mede de eerste indruk die je van iemand hebt. Daarbij speelt natuurlijk ook een rol hoe goed de kleding bij iemand past. Al siemand in een kostuum er superonzeker bij staat, had ie misschien beter een spijkerbroek met een hemd aan kunnen trekken, waardoor de aandacht naar hem zou uitgaan en niet naar de verkeerd gekozen kleding.
Daar let ik dus wel op. En ik vind het voor mezelf leuk om een beetje met de mode mee te gaan en dingen eruit te zoeken die bij me passen. Ik ben dan ook een echte winkelfreak  ;D.
Maar bij het bepalen van een indruk speelt het voor mij geen rol of iets merkkleding is of niet, meer of iemand er verzorgt uitziet. Dus liever een pak van C&A en ook nog gedoucht en de haren gekamd, dan een 'vettig' type in een Armani pak dat naar ranzig frietenvet ruikt ( ::)ik ben weer op dreef merk ik).

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 23-03-2003, 14:55:33 »
O ja, en toen ik 15 as kreeg ik nooit merkkleding van mn ouders, dat vonden ze te duur en zonde van het geld en toen wilde ik het dus ontzettend graag hebben. Inderdaad met het merk het liefste er zo groot mogelijk op  ::) ;D, maar dat is nu wel over (al zo'n 10 jaar ofzo).

Offline ambijans

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 23-03-2003, 14:55:59 »
Ik onderschrijf die stelling met graagte, Ovide!  8)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #58 Gepost op: 23-03-2003, 14:59:28 »
Ja, want feit blijft wel dat merkkleding vaak een betere kwaliteit heeft.

Offline ambijans

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 23-03-2003, 15:04:10 »
Ja, want feit blijft wel dat merkkleding vaak een betere kwaliteit heeft.
Ook hier weer volledig akkoord! Ik koop idd liever duurzame dingen dan dat ik elk jaar volledig nieuwe garderobe moet gaan kopen. Voor kwaliteit betaal je wat maar je hebt er dan ook wat aan...