Toch nog even een reactie op het fenomeen merkkleding. (misschien zinloos...)
Gisteren was ik dus in de stad om voor een spijkerbroek te kijken. We waren bij een winkel die spijkerbroeken verkoopt van allerlei merken en ook nog andere merkkleding. Ik heb daar een broek gekocht en die was best duur vond ik, maar die was dus ook van zo'n merk. Ik heb net even gekeken: Gapstar. Nou ja goed, ik geef dus ook best veel geld uit aan kleding sinds ik me dat kan veroorloven, maar het boeit me dus totaal niet of en van welk merk de kleding is (als ik maar veel verschillende dingen om aan te doen heb
).
Anyway, er liepen dus ook een vrouw met haar dochter van ongeveer 15 in die zaak. Zegt die vrouw tegen die dochter: kijk hier een rokje van Gapstar (denk er even een Maastrichts accent bij...) en ze duwde mij aan de kant om haar dochter dat rokje te laten zien. Ze zeiden niks over het feit dat het een leuk of een stom rokje was, maar alleen dat het een Gapstar rokje was.
Nou ja, misschien had je erbij moeten zijn om het te snappen, maar het irriteert me gewoon dat mensen soms dingen dragen omdat er een bepaald labeltje op staat...
Ik ben echt zooo vaag vandaag