He, ik heb opeens een topic gestart
Maar om weer ontopic te gaan. Ik denk dat het ook ligt aan de studie die je doet. Ik heb zelf rechten gedaan en dat is gewoon een studie met een hoog 'kak' gehalte. Er zitten heus wel 'normale' mensen op (sorry ik weet ff niet hoe ik me beter uit kan drukken), ik heb er tenslotte ook drie jaar gezeten
. Maar ik heb echt weinig leuke ervaringen met studentenverenigingen en disputen.
Mn broertje, die heeft een jaar op de TU in Eindhoven gezeten (technische informatica) en die vond het hartstikke leuk, maar dan heb je het denk over een heel ander soort mensen. Ze delen in ieder geval hun interesse voor de computer.
Op de Hogeschool waar ik de afgelopen vier jaar heb gestudeerd was ook een studentenvereniging, maar daar was je ook voor of tegen. Ik zat er niet bij, maar ik heb ook weinig 'last' gehad van die mensen die wel lid waren. Het speelde zich allemaal wat meer buiten de schooluren af en was wat minder extreem.
Nogmaals, iedereen moet maar zelf weten of ie bij zo'n vereniging wil en niet alle verenigingen zijn hetzelfde. Studeren aan de universiteit is heel leuk en de meeste studenten zijn geen rare mensen!
*wist zich het voorhoofd af