Auteur Topic: Het geluidsfragment bij het voorstellen van Ferdi.  (gelezen 26248 keer)

Offline tomhaze

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het geluidsfragment bij het voorstellen van Ferdi.
« Reactie #80 Gepost op: 20-03-2003, 15:44:19 »
Ik ben ook even aan het experimenteren gegaan met het bestand 'Ferdi.mp3'.

Eerste stukje vooruit, tweede stukje achteruit (geheel in overeenstemming met de muzikale hint).

Maar ik heb nog iets extra's gedaan...Ik heb de twee stukjes van plaats verwisseld! (Kameleon!)

Het achterste deel dus naar voren verplaatst en de twee helften weer aan elkaar geplakt.
Vervolgens heb ik de boel een beetje vertraagd.

En wat blijkt?...

Er is nu heel duidelijk te horen: "Hij is misschien de mol."!

Met andere woorden: Nu weten we nog niets! ::)
Volgens mij is het een dwaalspoor!

Groetjes, Enigma

Ik denk dat dat niet klopt,
ze zeggen toch niet: Hij is mischien de mol! dan kunnen ze net zo goed niks zeggen, en met dat Kameleon, dat hoort denk ik bij chandrika want die veranderd telkens van kleur jas (kameleon verander ook van kleur)

Offline highwaykind

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
« Reactie #81 Gepost op: 20-03-2003, 16:18:35 »
Ik denk zowiezo niet dat ze in aanwijzing 1 en Aflevering 1 zoveel info stoppen dat we precies weten wie de mol is..
Misschien wordt deze muzikale hint pas duidelijk als er wat meer izjn afgevallen en we meer hints gehad hebben.. :)

Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline tomhaze

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 20-03-2003, 17:52:18 »
wie weet, maar ja, toch zou het precies erbij passen en het is niet te overduidelijk vind ik...

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #83 Gepost op: 20-03-2003, 19:56:03 »
Ik heb nog eens zitten luisteren en voor mezelf ben ik eruit. In het vooruit stukje hoor ik 'Is hij de mol" en dan volgt er ja, dat 'Ik zeg' hoor ik er niet echt in. Vervolgens draai je het fragment om en hoor je 'Hij is de mol niet.'

Voor mij is hij dus NIET de mol.

« Laatst bewerkt op: 20-03-2003, 19:57:34 door Daisy »

Offline Enigma

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 23-03-2003, 01:15:48 »
Dus Enigma, bedankt voor het uitvoeren :) LOL.. kan je de wav of mp3 ergens posten ?( hier als bijlage ??)
Ik zal het proberen...
 >:(Het posten als mp3 lukt niet, alleen bestanden van type txt,doc,zip,jpg,gif,jpeg,png worden toegestaan.
Daarom heb ik de extensie veranderd in .txt.
Als je die na downloaden terug verandert in .mp3 moet het lukken! 8) Hoop ik. ::)
Succes.
Everything you know is wrong!

Offline tomhaze

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 23-03-2003, 12:13:55 »
Ja hoor het lukt (via MSDOS) maarre zoals ik al eerder zei? hoezo zouden ze zoiets doen, voor mij is ferdi niet de mol...