Auteur Topic: Aanwijzingen  (gelezen 146824 keer)

Offline Cosma

• Forumlid
Re:Aanwijzingen
« Reactie #160 Gepost op: 7-04-2003, 01:53:53 »
De naam van dat huisje is: "Hearst Lodge" en meer informatie daarover kun je hier vinden:

http://www.fundytrailparkway.com/index2.asp?id=43

Patty(Patricia) Hearst?

Ook wel bekend van de spectaculaire ontvoering?

« Laatst bewerkt op: 7-04-2003, 01:54:18 door Cosma »

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #161 Gepost op: 7-04-2003, 02:05:57 »
Dat van die wittebroodsweken kan wijzen op het feit dat de mol gemold heeft met die vraag dat ze willen trouwen. Wittebroodsweken is daar toch een term van ofzo?
En als de mol dus opzettelijk niet gezegd heeft dat dat zijn/haar wens was, dan kan de mol al geen van de mensen zijn die getrouwd zijn.

Dan vallen wat mij betreft ook alle mannen af, ik kan me uberhaupt niet voorstellen dat iemands persoonlijke (droom)wens is te trouwen, en al helemaal niet van een man (en al zeker niet van Ferdi).

Wie blijven er dan over :? (Ferdi mag er bij staan omdat hij dacht dat het wel zijn droomwens was, erg vreemd).

Ik vind Chandrika niet echt het type dat het huwelijk als persoonlijke wens heeft, heel misschien Elise...

Ook de muzikale hint (gezongen door de Commitments eveneens op het album Commitments) wijst imo weer op die bruiloft.

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: 7-04-2003, 03:57:18 »
Nog even over dat geheime-wens gebeuren,

Ik lees net al die info-vragen nog eens, en er staat toch echt nadrukkelijk vermeld dat deze huwelijkswens een geheime wens is, alle andere vragen zijn gewoon: "wie houdt er van, wiens droom is het" etc.

Ik meen dat de opdracht mislukte op dit geheime wens gebeuren, iemand zou gelogen hebben (of niet het is immers een geheime wens en die geef je niet prijs), is het niet vreemd dat alleen bij deze vraag er 'geheime' voor stond?

Dit kun je ook niet nazoeken bij interesses of dromen voor de toekomst imo.

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #163 Gepost op: 7-04-2003, 07:25:57 »
108 zat er ook bij. Maar idd heel erg opvallend in beeld gebracht aldoor. Maar dat was mss ook omdat je later nog een vraag zag die de kandidaten moesten maken bij de test:
'Wat was het kamernummer van de mol?' (oid)

Dus het was mischien gewoon bedoeld om duidelijk te maken waar je allemaal als kandidaat op moet letten...
Aafke valt af en kist bij de executie voor kamer 109.
Dat is de hint.
Iemand met een donkerte tas en donkere jas ging imho die kamer binnen.

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline limone

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
« Reactie #164 Gepost op: 7-04-2003, 10:50:26 »
Kamernummer 108: was dat niet de kamer van Astrid?? Volgens mij wel!!

I got that tunnel vision going through my  head

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 7-04-2003, 10:55:07 »
We zien in totaal in de aflevering 4 kamernummers. We zien Astrid kamer 117 ingaan en Ferdi kamer 108.  We zien verder ook nog kamer 111 en later bij de test kamer 109, waar Aafke dus op lijkt te stemmen. Hieruit concludeer ik dus dat Aafke niet op ferdi en ook niet op Astrid heeft gestemd. De derde verdachte die ze noemt is Patricia, dus ik neem eigenlijk 'n beetje aan dat ze dan op haar heeft gestemd. Dus heel voorzichtig kunnen we Patricia gaan doorstrepen.  :-\

Offline tomhaze

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 7-04-2003, 14:22:20 »
Jammer dat het niet echt een grote aanwijzing is :-\
ik zag het in het begin en dacht: opletten nu!! maar toch niet, ok baluh...

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #167 Gepost op: 7-04-2003, 15:00:13 »
Volgens mij zijn de beelden als volgt:

Astrid gaat naar kamer 117
Iemand met zwarte rugzak, met een ronde onderrits, gaat kamer 111 binnen
Ferdi gaat naar kamer 108
Bij de executie lijkt Aafke te stemmen op kamer 109

Wie er in kamer 109 zit weten we niet.
Ron en Elise hebben allebei een zwarte rugzak. De rugzak van Ron zien we niet goed, maar Elise's rugzak heeft in ieder geval zo'n ronde onderrits. Het zou dus kunnen dat Elise in kamer 111 zat.

Maar wat we hier verder mee kunnen ???

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline tomhaze

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 7-04-2003, 15:03:57 »
Geen idee maar mijn gevoel zegt dat hier een aanwijzing in zit

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #169 Gepost op: 7-04-2003, 16:14:43 »
Mijn gevoel zegt dat Elise de mol is... ;D

Nee, het probleem met al die hints is dat er waarschijnlijk maar een paar waar zijn. Dit zijn zeker niet de moeilijkste om uit te zoeken. Kijk maar naar vorige hints... Die spraken voor zich of waren echt heel makkelijk te ontleden. Daarom denk ik ook niet dat je moet gaan zoeken naar hints die weer verwijzen naar en dan weer daarnaar en dan als je alles samenvoegt uiteindelijk lijken op die en die verwijst dan....... etc. etc.

Maar, zoals zovaak gezegd wordt, als het uiteindelijk wél een echte hint is dan sta ik met m'n bek vol tanden en lag jij je 3 dagen de buikpijn dus... ik zal niet te hard roepen...

Verder staat onder het elise is de mol topic dat er in de maan bij het kampvuur een E te zien is... Ik heb het hele kampvuur-gebeuren een stuk of 4/5 keer bekeken en het is me niet opgevallen.... maar wie weet is het een hint... Weet alleen niet meer wie het zij, oorspronkelijke bron is iig wieisdemol.nl forum  :-X  ;D...

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Mollom

• Forumlid
  • Wie het weet, mag 't zeggen...
« Reactie #170 Gepost op: 8-04-2003, 13:50:17 »
Zie ook: 4e muzikale aanwijzing:

Till i'm finally left with an EIGHT

Het kamer nummer van Ferdi eindigt op een .... ACHT  :D

Beauty is only skin deep, ugly goes to the bone!

Offline Raccie

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 8-04-2003, 14:31:06 »
Wat ik mij afvraag is of de redactie alleen 'echte aanwijzingen' in de afleveringen stopt, of ook expres 'foute aanwijzingen' om ons in verwarring te brengen???

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #172 Gepost op: 8-04-2003, 14:34:33 »
Ze kunnen het hele programma (als ze willen) vullen met lompe acties en opmerking van de niet mol... Zo wordt er gewoon elke keer iemand verdacht gemaakt of verdachter gemaakt of nu juist niet verdacht gemaakt... Dat is het leuke van de hele serie... Je weet niet of iets echt is, nep, gespeeld, opgeklopt etc. etc.

Offline Momferdina

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 8-04-2003, 14:41:08 »
Wat ik mij afvraag is of de redactie alleen 'echte aanwijzingen' in de afleveringen stopt, of ook expres 'foute aanwijzingen' om ons in verwarring te brengen???

Er zitten volgens mij echte aanwijzingen in. De makers zijn er niet bij gebaat dat het onvindbaar is of te moeilijk of wat dan ook. Het lijkt mij dat je de kijker ook wat moet "geven" waar hij wat mee kan. Dat was vorig jaar ook het geval. Anders verlies je als kijker de interesse. Daarom moet de mol ook echt wel "werken" en niet het aan de kandidaten over laten. Er moet door toedoen van de mol echt wel iets mislukken. Anders doet de mol zijn werk niet.

Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline tomhaze

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 8-04-2003, 16:02:41 »
Ik heb ook al verschillende mensen over de capuchon van Angela gehoord, WAT IS DAARMEE aan de hand dan?
kan iemand me daarover iets uitleggen :-[

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #175 Gepost op: 8-04-2003, 16:16:18 »
Wat er mee aan de hand is dat weet ik niet, dat probeer ik (onder andere via dit forum) te ontdekken... Ik neem aan dat het niet voor niets is dat Angela met zo'n Eskimo-jas met Capuchon gaat staan kletsen met de mol... Maar wat het betekend... Ik heb werkelijk geen flauw idee. Het zel wel iets met Elise te maken hebben...  :P

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 8-04-2003, 16:53:18 »
Wat er mee aan de hand is dat weet ik niet, dat probeer ik (onder andere via dit forum) te ontdekken... Ik neem aan dat het niet voor niets is dat Angela met zo'n Eskimo-jas met Capuchon gaat staan kletsen met de mol... Maar wat het betekend... Ik heb werkelijk geen flauw idee. Het zel wel iets met Elise te maken hebben...  :P

Ik heb echt geen flauw idee wat voor hint we zouden moeten halen uit 'n capuchon?  :-\

Ik neem aan dat Angela (en ook de crew) dit gewoon 'n mooie jas vond om aan te trekken bij de opnames van de filmpjes aan de mol. En 't moest natuurlijk lijken alsof Angela zich in 't koude Canada bevond, vandaar 'n dikke jas met capuchon.  :)

Ik kan er dus echt niks vanmaken, maar ik zal jullie ontzettend knap vinden als achteraf blijkt dat die capuchon 'n aanwijzing was.  ;)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #177 Gepost op: 8-04-2003, 17:01:23 »
Ik kan er dus echt niks vanmaken, maar ik zal jullie ontzettend knap vinden als achteraf blijkt dat die capuchon 'n aanwijzing was.  ;)

Inderdaad. ;)
Je moet natuurlijk niet overal een aanwijzing achter zoeken hè... :)

Offline Jan10

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 8-04-2003, 17:07:22 »
anders wordt iedereen hier  :o
paranoia dus

succes met zoeken

Offline hardcoremol

• Forumlid
  • Als dat geen Hind is...
« Reactie #179 Gepost op: 8-04-2003, 18:06:22 »
Citaat
Ik heb ook al verschillende mensen over de capuchon van Angela gehoord, WAT IS DAARMEE aan de hand dan?
kan iemand me daarover iets uitleggen

Jullie bedoelen toch die jas die ze aan heeft tijdens het introfilmpje van afgelopen uitzending?

Volgens mij valt daaruit af te leiden dat dat filmpje achteraf is opgenomen. Die jas draagt ze verder niet tijdens de opnames. Ook staat ze voor zo'n oerhollandse schutting. Dus ik denk dat het gewoon in Ned. is opgenomen. Die capuchon heeft ze op om te laten lijken of het erg koud is.

Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?