Oh bedankt mensen voor het opzoeken van het beginmuziekje, maar ik heb hem al hoor
. Kvond het gwoon jammer dat hij niet in de afl zat want dat is toch wel even iets anders dan hem vanuit de computer luisteren... Maar goed hopelijk komt ie volgende afleveringen weer gewoon wel (zal toch vast wel).
De rest, tsja, idd erg raar dat die 20.000 euro-opdracht geslaagd is, maja ook wel weer leuk voor de kandi's natuurlijk en eigenlijk ook wel voor ons, toch? (ik vind het altijd wel jammer voor ze als er iets mislukt...)
Bij het intypen van de namen bedacht ik me dat Julien waarschijnlijk niet zou afvallen, omdat hij heel duidelijk gezegd had dat hij Louis verdacht (toch? zeg ik het nou goed?
) en we dan dus al bijna zeker zouden weten dat Louis de mol niet was... Juliens verdenking zou nooit zo overduidelijk in beeld zijn gebracht als hij zou zijn afgevallen, zou ik denken. Ja niet dat dit iets boeit want hij is idd niet afgevallen, maar goed, dat had ik me gwoon zo bedacht. (Het hoeft natuurlijk ook nog eens niet te kloppen, haha...
)