Gut, ReneB als je dit leest laat ook even wat van je horen...
Het praat moeilijk met een mond vol tanden, maar ja, ik was toch sprakeloos....
OK. Geen probleem. Ik heb een zwaar onderbouwde keuze voor mijn mol gehad en het enige argument tot nu toe dat het die keuze weer sprak/spreekt is het definitieve en alles zeggende argument: ROOD. Ferdi terug? Geloof ik pas als ik 'm weer zie, maar daar reken ik in het geheel niet op.
Toch hoop ik dat het jullie ook opgemerkt hebben dat ik verder keek als Ferdi lang WAS. Link 28 met Ron en Elise, Titanic en zeilopdracht komen bij mij boven. Ik ga met gepaste bescheidenheid met met evenveel enthousiasme verder op zoek naar de mol.
Is het Elise? Ze is aan boord (analogie Titanic), draagt bij aan de desinfo rond 28, verwendag (dag geld Lumberjack), autostunt, karaktereigenschappen, de niet terzake doende opdacht van het vinden van een hotel ... Of toch niet vanwege Sacacomie en doet ze wel haar best om aan boord van de heli te komen?
Ron dan? Gokt verkeerd, loopt het huisvoorbij met een grote lading linten, schiet op iedere vrijstelling... Of ook niet omdat ie de spiegelopdracht probeert te redden, sneller in de boomklimt (volgorde?), de attributen op het eiland vindt en darmee 5000 in de pot houdt?
Is het Rene? Geeft zijn beroep hem zoveel vertrouwen in de groep dat ie er lustig op kan mollen, de sleutels en het aantal treden, ging de laser langdurig uit, North Face, George aanspreken, zelf wel op tijd op metrostation... Of pleiten er voldoende zaken tegen Rene als mol, zoals de koker pakken, het vinden van de boom ?
Chandrika. Wat moet ik eigenlijk met Chandrika. Op welke wijze heeft zij een negatieve impact op het geld in de pot. Doet ze dazt op z'n geraffineerde manier, dat niemand het ziet? Als een magiër? Ze zal bestwel vlug met haar vingers zijn (gebarentaal), maar wat is haar rol in het geheel. En ging Ferdi er niet uit omdat ie op Chandrika stemde? Of zeggen die verdenkingen nog steeds niet zo veel, dat we er conclusies aan kunnen verbinden.
Confused? I do am since last episode... Ik meld mij weer in het net als de video heb teruggezien.