Heb de twee eerste afleveringen nog eens bekeken, en opvallend was bij Ferdi dat hij loog i.v.m. zijn molkeuze.
Bij het invullen van de test in aflevering 1 vult hij 'Ron' in. Zijn uitleg daarbij is dat Ron zich onopvallend op de achtergrond houdt en daardoor best de mol zou kunnen zijn...
Bij de test, aflevering 2 zegt hij : Ik blijf bij mijn mol van vorige week, nl. : Chandrika.
't is idd vreemd dat Ferdi claimt te blijven bij Chandrika, terwijl hij vorige week melde op Ron te stemmen. Maar we weten natuurlijk niet zeker of hij bij de vorige test ook echt op Ron heeft gestemd. Hij vertelde in z'n biecht wel Ron verdacht te vinden, maar als ik 't me goed herinner horen we 'm niet expliciet zeggen 'ik stem op Ron'. De regie van WIDM is altijd erg creatief als 't om knip en plak werk gaat in de biechten. 't zou dus goed kunnen dat hij in z'n biecht in de 1ste aflevering ook gezegd heeft dat hij toch voor Chandrika koos, hoewel hij Ron ook verdacht vond en dat dit gewoon niet is uitgezonden.
We kunnen beter niet te veel vertrouwen op de stukjes uit de biechten die we te horen/zien krijgen tijdens 't maken van de test. Andere jaren bleek dat uit die biechten bijna nooit echt op te maken was wie diegene als mol had. :-\
Terwijl dan nog iemand van jullie hem op 'Rene' zag klikken. !!!
Dat was 'n foutje van mij. Ik had Ferdi idd op 'Rene' zien klikken, maar ik had niet gelezen dat de vraag niet 'wie is de mol?' was, maar 'wie sliep links van de mol na de executie'. Dat was dus gewoon weer 'ns een van m'n stomme foutjes.