Ferdi is voor mij vanaf het begin al heel verdacht. maaromdat het er zo dik bovenop lag bij afl. 2 ga ik twijfelen :-\
Ik let vooral op lichaamstaal en uitstraling van de kandidaten. Ferdi maakte zich bij mij verdacht door zijn eerste biecht, waarin hij uitlegde dat het zo was misgegaan bij het navigeren. Hij heeft hierbij zo'n lachje en hij kijkt af en toe weg - lijkt me meer dat hij het wel OK vond dat de dingen misgingen. Hij heeft vaker dat lachje en dat wegkijken. Let op bij de biechten van ferdi.
Ook weet hij zo ontzettend veel van de mol - ja als ik de mol was zou ik zo en zo doen, etc. Doet me denken aan george vorig jaar met al zijn mol theorieen
OF wil ferdi zichzelf verdacht maken en is hij de Stijn van de NL mol... (Stijn maakte zich bij de belgische mol ook erg verdacht bij de kandi's maar won uiteindelijk).
Het viel mij op dat ferdi door de kandi's vaak als mol genoemd werd bij het invullen van de executievragen. Dit zou betekenen dat hij zijn werk niet goed doet omdat veel hem al verdenken.
Aan de andere kant: wie zei er niet: alleen weten wie de mol is is niet genoeg, je moet ook al die vragen over de mol weten te beantwoorden. Was dat niet ferdi?
wat dat betreft houdt hij het lekker vaag met persoonlijke vragen. Wil je nou wel of niet trouwen of is het toch promoveren?
en wat is dat nou voor vraag: wie sliep er links naast de mol na de executie? Door ferdi ingevuld met rene overigens.