Auteur Topic: Ferdi is (niet) de mol!  (gelezen 71098 keer)

Offline Momferdina

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #140 Gepost op: 27-04-2003, 20:07:51 »
Lijkt me vreemd! Als Ferdi wil mollen dat had ie best die opdracht kunnen verklooien. Dus dan had ie juist wel verdubbeld en vervolgens gefaald.

Een man in een auto... die dan een opdracht moet verklooien... neeeeee... onmogelijk!!! Mol of geen mol...  ;)

Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline kareltje80

• Forumlid
  • Niets is wat het lijkt......
« Reactie #141 Gepost op: 27-04-2003, 20:25:36 »
Lijkt me vreemd! Als Ferdi wil mollen dat had ie best die opdracht kunnen verklooien. Dus dan had ie juist wel verdubbeld en vervolgens gefaald.

Nee, dat is lekker subtiel! Door als laatste te gaan kan hij het nog een beetje in de hand houden. Stel je voor dat Rene het laast was geweest. Die had het goed gedaan en verdubbeld!

Who's the mole? Ferdi! update (4-5): Niet dus, mijn nieuwe mol is Elise!

Offline kareltje80

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 27-04-2003, 20:26:56 »
Een man in een auto... die dan een opdracht moet verklooien... neeeeee... onmogelijk!!! Mol of geen mol...  ;)

hier snap ik ff niks van! Wat bedoel je?

Anonymol2

• Gast
« Reactie #143 Gepost op: 27-04-2003, 20:29:36 »
Nee, dat is lekker subtiel! Door als laatste te gaan kan hij het nog een beetje in de hand houden. Stel je voor dat Rene het laast was geweest. Die had het goed gedaan en verdubbeld!

Alsof Ferdi de hele serie subtiel bezig is geweest. Zeker in het begin wilde hij maar al te graag zichzelf verdacht maken. Onmols dus.

Offline Momferdina

• Forumlid
« Reactie #144 Gepost op: 27-04-2003, 20:30:36 »
hier snap ik ff niks van! Wat bedoel je?

was een grapje... lama
(over mannen die zichzelf altijd de beste chauffeurs vinden... )

Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline kareltje80

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 27-04-2003, 20:47:01 »
Alsof Ferdi de hele serie subtiel bezig is geweest. Zeker in het begin wilde hij maar al te graag zichzelf verdacht maken. Onmols dus.

dat heet tactiek. Het werkt blijkbaar, hij wordt niet echt verdacht hier op het forum.

Offline elisabeth

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 27-04-2003, 22:45:27 »
Ferdi had de opdracht als mol om wat geld te verdienen deze aflevering. Maar hij wil natuurlijk niet overdrijven. Die slip met die auto, dan kan ie goed. Geoefend van tevoren waarschijnlijk. Hoe dan ook, hij zegt niet tegen de anderen dat hij die stunt goed kan. Hij zegt: "ik als laatste want dan kan ik het goed bekijken". Als ie had gezegd: "o, dat kan ik wel," hadden de anderen hem erop kunnen aanspreken dat-ie de inzet niet verdubbeld had. Dus dat zei-ie maar niet.
Overigens, het viel me van Elise wel tegen dat ze reageerde met: "Ik wist het! Ik wist dat je het niet zou doen!" Ze verdenkt Ferdi dus helemaal niet meer. Anders had ze hem zeker gevraagd waarom-ie de inzet niet verdubbelde terwijl de stunt hem zo gemakkelijk afging.

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 27-04-2003, 22:50:11 »
Ik denk dat Elise Ferdi onderhand wel een beetje kent. Ze heeft waarschijnlijk gewoon mensenkennis.
Het is wel een stoere vent, maar hij is gewoon bang dat hij het misschien niet zou kunnen (omdat het wellicht moeilijker is dan het lijkt) en dan geld verliezen, omdat je dacht dat je het varkentje wel even zou wassen... extra wrang

"Only thing to do is jump over the moon"

Offline zoekertje

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 27-04-2003, 22:57:19 »
precies! Hij durfde waarschijnlijk gewoon niet het risico te nemen dat dankzij zijn gok er geld uit de pot verdwijnt (denk aan aflevering 2 met de zeilboot)

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 27-04-2003, 23:05:47 »
en dan zeker niet met zoiets mannelijks als stunten met een auto  ;D

Offline ReneB

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #150 Gepost op: 28-04-2003, 02:13:46 »
Ferdi, de mol, was weer lekker bezig en zo open.

* Zijn voorstel van volgorde en niet die van Elise wordt aangenomen. Hierdoor krijgt hij de dubbel-of-quitte-vraag.
* Hij wint wel geld voor de pot, maar met mate: eens een mol... +2000 ipv +4000. Hij werkt wel weer aan zijn camouflage, want de groep is wantrouwender geworden.
* Elise is soms ook warrig vindt ze van zichzelf. Ferdi stapt er gelijk in en maakt het René onmogelijk (uiterst moeilijk) om tegengas te geven. Geen 2000
* Ferdi zegt direct door te hebben dat er een acteur bij hem was. De boodschap (plaats en tijd) was 'm niet ontgaan. Als Elise dan belt met het tijdstip van 1/2 6 (wat ze van Ron had gehoord), dan geeft ie geen tegengas. Hij zorgt dat hij ook te laat komt om hierop niet te worden aangesproken.
* Ferdi red 1000 euro door zijn koker bij zich te hebben. Zie autostunt.
* Angela zegt tegen Ferdi iets als "Zo had ie er uitgezien als je hem niet had opengemaakt." Alleen de mol kon de koker hebben geopend (en zou dit blijkens een instructiefilmpje hebben gedaan).

Als Ron als mollenstreek de tijd heeft veranderd, dan zou Ferdi, te goeder trouw, dit wel op moeten merken (en zeggen).

Blijft voor mij één vraag. René krijgt van Elise door waar hij heen moet en hoe laat hij er moet zijn (1/2 6). Waarom is René toch op tijd?

Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #151 Gepost op: 28-04-2003, 07:50:38 »
Het ultieme bewijs voor de Ferdi fans: zie "Iedereen gelijke kansen" topic na afl. 7.
Dat is wel erg duidelijk.

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline ReneB

• Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 28-04-2003, 10:52:57 »
Het ultieme bewijs voor de Ferdi fans: zie "Iedereen gelijke kansen" topic na afl. 7.
Dat is wel erg duidelijk.

Ja sturing wordt door de mol c.q. redactie uitgevoerd, maar ik denk dat het mollen van opdrachten centraler staat. De mol zal zich in de beste positie ("molpositie") nestelen om van daar uit, indien nodig en mogelijk, toe te slaan.

Een zo objectief mogelijke observatie van de volgende zaken geeft m.i. meer inzicht: mogelijke mollenstreken, reddingen (tegenstelde van mollenstreken in de zin van probleem oplossend) en beste molposities.

Daarnaast, maar dan wordt het wat subjectiever door eigen normen en waarden ("ik vind dit verdacht, want..") en al snel naar het resultaat toe praten.

Momferdina heeft in dit topic daar flink aangewerkt en ook ikzelf heb, met name op andere fora, hieraan gewerkt. Zie bijvoorbeeld "Analyse van een molshoop" op wieIsDeMol.be onder Ferdi.

Dit heb ik voor alle huidige kandidaten gedaan en Ferdi springt er met kop en schouders (eigenlijk al vanaf z'n knieen) boven uit. Samenvattend is Ferdi's profiel:
* veel mogelijke mollenstreken (meer/zwaarder als anderen)
* GEEN reddingen
* een ver bovengemiddeld op het aantal beste molposities(hoogste score)
* meerdere "codes" die herleidt zijn tot Ferdi (zie ook De mol en de Titanic")
* de lijst met verdachte zaken is groot, maar "blindheid" en subjectiviteit maken dit niet laatste niet zo van belang. Zie bijv. het bericht waarop je reageerde en dat was alleen van de laatste aflevering.

Indien er belangstelling is wil ik 't ook hier plaatsen, maar 't  is nog al lang. :)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #153 Gepost op: 28-04-2003, 14:20:53 »

* Angela zegt tegen Ferdi iets als "Zo had ie er uitgezien als je hem niet had opengemaakt." Alleen de mol kon de koker hebben geopend (en zou dit blijkens een instructiefilmpje hebben gedaan).

Nadat Angela de foto zwart had gemaakt door er met een zaklamp op te schijnen zei ze: "Zo had ie eruit gezien als je hem open had gemaakt"

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline kareltje80

• Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 28-04-2003, 14:24:22 »
Net gelezen op dhet wieisdemol.nl forum. En het viel me inderdaad ook op in de uitzending:

Wanneer Rene vertelt over het schoenen poetsen van George, vraagt Ferdi: En heb je die bergschoenen toen ook gepoetst? Hoe weet Ferdi nu dat het bergschoenen waren. Net alsof hij dat gezien kan hebbenin in die korte tijd dat hij George gezien heeft. Het was ook nog eens schemerig.

Weer erg verdacht!

Offline ReneB

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 28-04-2003, 15:18:34 »
Ok, ik heb 'm bijgewerkt. Ik moet 'm splitsen i.v.m. de lengte

Eerste deel.

De mol kan worden gevangen door op een 5-tal categorien van zaken te letten:
1) "Mollenstreken": Sabotage gedrag of iedere andere handeling die (in hoge mate) de prijzenpot beperkt houdt of deze in de waagschaal stelt. Hierbij is het effect van groot belang: het laten falen van een deelopdracht telt minder als een het laten falen van een totale opdracht. Bij een opdeling van de groep heeft de redactie een grote vinger in de pad, bv. door aanwijzingen aan de mol te geven. De opdrachten zijn tijdsgebonden, zodat tijdverspilling de opdracht (en de prijzenpot) in gevaar brengt ONGEACHT of dit door de mol of niet wordt gedaan.
2) "Reddingen": het omgekeerde van mollenstreken, die de "gewone" bijdrage aan het het laten slagen van een opdracht te boven gaan. Anders gezegd: Duidelijk wil tonen om de opdracht te laen slagen.
3) "Beste molposities": Hiermee bedoel ik de positie in het spel of bij een opdeling waar het meeste effect en controle was om een mollenstreek uit te halen. De gedachte hierbij is de samenwerking tussen de redactie en de mol.
4) Indirecte aanwijzingen, zeg maar codes e.d., die de identiteit van de mol vrijgeven. Bv initialen van een kandidaat op een vliegtuig.
5) Overige aanwijzingen, bijv. rol binnen de groep. Deze zaken zijn VAAG, zeer persoonlijk en moeten vooral de andere zaken versterken. Deze zaken zijn als vertrekpunt een uiterst onzekere aangelegenheid.
De laatste 2 categorien bieden nauwelijks enige zekerheid en laat ik verder in dit buiten beschouwing.

Het ligt voor de hand dat de mol voldoet aan het volgende profiel: Veel mollenstreken, vaak in goede molposities en weinig reddingen.

Als we de opdrachten doorlopen dan zijn beste molposities volgens mij:
* Bluff Area: 1e loper, die bepaalt de route voor de gehele tocht, want er mag niet van positie worden gewisseld
* Spiegelopdracht: Route bepalen: Louis en … Beste molpositie: iedere schakel; fietser minder/niet, omdat iedereen dan ziet dat er geen licht is. Dat zou een te opvallende mollenstreek zijn.
* Zeilopdracht: het makkelijkst (molenrisico) is geld in de waagschaal zetten: gokken
* Bagagespel of Cijferspel: Effect van één mollenstreek 1000 (met slechts twee echte kandidaten) -en dit meerdere keren- of 5000 in één opdracht: Cijferspel.
* Lintenopdracht: hierbij zijn twee aspecten van belang: het laten falen van de opdracht en het aantal lintjes in het huis (indien de opdracht lukt). De 1e loper is veruit het meest gunstigst voor de mol, want door veel lintjes mee te nemen maximaliseert de mol kans van falen en de schade voor de pot. (Wat veel of weinig is doet er ff niet toe)
* Bungee jump. Een vrijstelling innemen of meewerken aan geld verdienen. Ik kies voor niet meewerken en hopen op hoogtevrees bij anderen.
* Lumberjack/verwendag: de kandidaten die het opnemen tegen een lumberjack verdienen mogelijk 1000 euro. De verwenden mogen een vrijstelling kopen voor dubbel de opbrengst. In alle gevallen (aantal succesvolle opdrachten, fout gokken) is de beste molpositie bij de verwendag.
* Boom met geld. Moeilijk een beste molpositie aan te geven en enigszins vergelijkbaar met spiegelopdracht. Ik denk dat de mol het van beïnvloeding moet hebben.
* Sugar Shack. Ketenbenadering: 2 kokerspeurders - 1 telefonist - 1 telefonist - 3 antwoordenspeurders (incl. telefonist). De telefonisten hebben de meeste controle.
* Linedancing: Degene die een slaapplaats (evt. ten laste van zakgeld, niet de pot) gaan zoeken werken niet mee aan het slagen van de opdracht, maar hebben er ook geen invloed op. Zeg ’t maar.
* Ik ga op reis/zoeken: zowel zij die de voorwerpen noemen, als zij die ze moeten opzoeken hebben individueel een goede controle om de opdracht te laten falen. De speurders wellicht wat minder, omdat de ander een voorwerp wel kan vinden. Ik kies voor: beiden
* Eilandescape. 2 kansen voor de mol: de opdracht zelf en het openen van het kistje en de enveloppe. Beste molpositie is dus op het eiland.
* Paintball. Beste molpositie zonder twijfel degene in de helicopter.
* Metro/George: Geen specifieke beste molpositie of het moet zijn hotel, waar je makkelijk kunt afzonderen met George.
* Autostunt: De 3e rijder, omdat ie en voor 1500 opgaat en om dat ie de dubbel of quitte-vraag. Zeker als het voorstel voor de volgorde van betrokkene afkomstige is.
* Karakter: Voorbereiden of raden? Gelet op Autostunt zeg ik raden, maar da's dubbeltellen.

Offline ReneB

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 28-04-2003, 15:20:29 »
Tweede deel.

Als ik een opsomming maak voor de kandidaten die nu nog in het spel zitten, dan kom ik tot het volgende (in willekeurioge volgorde):

RON

Mollenstreken:
* Loopt door op Y-splitsing en wacht niet op Louis en Rene
* Stelt voor de gehele pot in te leveren om verdere executie te voorkomen (met Aafke, Chandrika en Elise)
* Laat antwoord over L.D.C. over aan bemanning zeilschip (met Ferdi)
* Vergokt inzet van deze zeilopdracht (met Ferdi)
* Loopt huis voorbij en komt niet terug (lintenopdracht)
* Schiet Elise neer ten faveure van een een vrijstelling (of echte mollenstreek)
* Mist een koker in de canyon (met Rene)
* Geeft aan Elise 1/2 6 (bron desinformatie)
* Komt te laat op metrostation

Reddingen:
* Concludeert dat er nog een andere, kortere route moet zijn bij de spiegelopdracht.
* Levert geen linten in die door het falen van opdracht ten laste van de pot komen
* Springt bij bungee jump
* Wint zijn deelopdracht bij Lumberjack
* Spoort eigenaardige voorwerpen op als erwtensoep en yogamatje (met Chandrika)
* Vind de wetsuits, de benzine en de boot bij eilandontsnapping; de laatste twee pas na aanwijzingen.

Beste molposities:
* Museum/wal bij zeiltocht
* Op het eiland
* Paintball

CHANDRIKA

Mollenstreken:
* Tikt Aafke bij herhaling aan met de spiegels
* Stelt voor de gehele pot in te leveren om verdere executie te voorkomen (met Aafke, Ron Elise)
* Maakt fouten bij bagagespel (deelopdrachten)
* Vindt het huis niet bij de lintenopdracht
* Verliest waterkookwedstrijd bij Lumberjack (deelopdracht)
* Rekt tijd (?) bij Sugar shack door naar de kelder van de basiliek te gaan

Reddingen:
* Levert geen linten in die door het falen van opdracht ten laste van de pot komen
* Spoort eigenaardige voorwerpen op als erwtensoep en yogamatje (met Ron)

Beste molposities:
* Op het eiland

ELISE

Mollenstreken:
* Ingeleverde linten komen door het falen van opdracht ten laste van de pot
* Stelt voor de gehele pot in te leveren om verdere executie te voorkomen (met Aafke, Chandrika en Ron)
* Springt niet bij bungee jump
* Koopt vrijstelling bij Lumberjack/Verwendag (haar initiatief met Ferdi)
* Regelt gratis slaapplaats in een duur (uitziend) hotel (geen prijzenpotopdracht)
* Noemt rare voorwerpen op in het "ik ga op reis"-spel
* Hoort portofoon schijnbaar niet in de hotelwasserette
* Krijgt 1/2 6 door van Ron en geeft dit onverbeterd door aan Ferdi en Rene
* Komt te laat in het metrostation
* Haar stunt mislukt
* Haar gevoel bij karaktereigenschappen laat opdracht mislukken (Ferdi versterkt)

Reddingen:
* Vindt het huis wel bij de lintenopdracht (kost geld)
* Breekt gesprek met Nederlandse Ier af vanwege de tijd
* Probeert met de koffer in de heli te komen

Molposities:
* Cijferspel
* Niet-springer
* Lumberjack/Verwendag

RENE

Mollenstreken:
* Orienteert zich met Ferdi op de rots, kiest voor verkeerde pad met Louis.
* Laser valt af en toe weg door te lage snelheid, maar de groep voorkomt dit door aanwijzingen te geven.
* Verliest met bijlgooien bij Lumberjack, terwijl ingooien goed ging. (deelopdracht)
* Mist een koker in de canyon (met Ron)
* Hoort portofoon schijnbaar niet in de hotelwasserette.
* Krijgt 1/2 6 door van Elise, verbeterd dit niet
* zegt geen aanwijzing te hebben gehad, alleen een telefoon, maar is wel op tijd.

Reddingen:
* Rene noemt (raadt) de juiste leeftijd van Leonardo Di Caprio
* Zet linten uit (met Patricia)
* Leidt groep naar de boom met het geld
* Doet veel moeite om koker aan de andere kant van de waterval te pakken.
* Probeert met de koffer in de heli te komen

Beste molposities:
* Cijferspel

FERDI

Mollenstreken:
* Loopt voorop als de groep een rondje loopt in de Bluff Area
* Laat antwoord over L.D.C. over aan bemanning zeilschip (met Ron)
* Vergokt inzet van deze zeilopdracht (met Ron)
* Herkent zijn eigen antwoord niet bij het cijferspel
* Neemt 16 linten mee (kans van slagen opdracht neemt af) en dan kost dat de pot veel
* Koopt vrijstelling bij Lumberjack/Verwendag (met Ferdi)
* Kruipt anderen in de weg bij zoektocht naar boom ????
* Stelt voor het kistje te openen
* Krijgt 1/2 6 door van Elise, verbeterd dit niet.
* Is te laat op metrostation
* Versterkt Elise's gevoel bij karaktereigenschappen
* Gokt niet op zijn eigen stunt

Reddingen:
-

Molposities:
* Bluff Area (1e loper met kompas)
* Museum/wal bij zeiltocht
* Cijferspel
* Lintenopdracht (1e loper)
* Lumberjack/Verwendag
* Niet-springer
* Op het eiland
* Autostunt

Offline ReneB

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 28-04-2003, 15:21:23 »
Derde deel=slot

Overige opmerkingen en persoonlijke hypotheses:
* Bij een opdracht die door onkunde, verraad o.i.d. door de echte kandidaten zal falen, zal de mol zich niet inspannen en geen risico nemen om ontdekt te worden. Bijvoorbeeld de Spiegelopdracht en de Paintball-opdracht (mits Ron niet de mol is; de keuze van Ron MOET dan doorgegeven zijn aan de mol).
* Het stemmen voor het stoppen van de executie ten koste van de gehele pot, lijkt de mol op voorhand bij de voor-stemmers te zitten. Een uitzondering maak ik voor Ferdi (als mol), die vlak daarvoor in "grote problemen" was gekomen bij het cijferspel. Hij probeert te voorkomen dat ie moet stemmen, maar hij krijgt de alles beslissende stem. Om zijn cover niet op te blazen ("speel het spel hard") kies hij, nogmaals als hij de mol is, tegen het voorstel.
* Bungy jumpen: Wellicht gegokt op hoogtevrees van enkele personen of camouflage dat hij zijn testen niet vertrouwd. Vaag als het gaat om Ferdi.
* Verwendag: Bij het Bungy jumpen is Elise een vrijstelling door haar neus geboord, dus wil ze 'm nu graag (onzekerheid). Ferdi (mijn mol) hoeft dan maar te wachten op haar initiatief.
* Sugar Shack. Gokkend op (maar ik denk wetend van) het vertrek van Astrid komt er geen geld in de prijzenpot bij of de opdracht nu wel of niet slaagt. Geen risico’s nemen lijkt mij het devies.
* Linedancing. Geen verklaring voor mol. Wel is het opvallend dat de opdracht parallel aan Linedancing niet ten bate/laste van de prijzenpot ging. Het hotel zoeken en vinden is een ideale plek om als mol succes te behalen. Vandaag mollenstreek voor een geslaagde opdracht bij Elise.
* Paintball: de redactie heeft weinig controle gehad op keuze van degene die met de helicopter ging.

Degene die het meest voldoet aan het eerder genoemde profiel is Ferdi.

Ik heb hierbij ook nog indirecte aanwijzingen:
* Kamer 1027 in "gratis" hotel: breken in 10, 2 en 7. Bijbehorende letters zijn G, B en J. Dit zijn de ontbrekende letters in de intialen van Ferdi. Zie elders op WIDN.NL, .BE en .COM-fora.
* Registratienummer waterliegtuig: CF-GYJ => op de even posities F G J, de voorletters
* 28 (komt vaak voor, ook als dubbel 14) leeftijd Ferdi, hij verjaart tijdens de opnamen.
* Kamer 303 in Sacamonie. Slachtoffer 303 van de Titanic is een onbekende blonde man van ca 25 jr.
* 227 = Joseph Dawson, trimmer (Eng). Opgevat als trimmer in Nederlands, jogger. Het introductiefilmpje toont Ferdi al joggend, die zijn hond uitlaat.
* Kamer 124 waar de mol instrucites ontvangt. Slachtoffer 124 is Colonel John Jacob Astor. Een bekend man, want hij is de grondlegger van de Astoria-hotels. In zijn vrije tijd was hij ook nog uitvinder, een ambitie van Ferdi volgens de kandidatenbeschrijving.
* Kamer 1144 waar George op zit. Dit is uiteraard ook dubbel 14 (zie 28). Maar er is er nog een. Slachtoffer 1144 is Miss Sara Agnes Stap, Stewardess. Zij heeft gelogen over haar leeftijd. Ferdi verjaart tijdens de opnamen er is (op een bepaalde manier) twijfel over zijn leeftijd.

PS Zij die menen dat je dit laatste wel voor iedereen kunt doen, daag ik uit om een zo'n lijstje van hun favoriet te maken.

PS Bijgewerkt t/m aflevering 7. Eerdere versie en delen gepost (soms in delen) op WieIsDeMol.NL, -.BE en -.COM

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 28-04-2003, 18:05:51 »
* Registratienummer waterliegtuig: CF-GYJ => op de even posities F G J, de voorletters

* 227 = Joseph Dawson, trimmer (Eng). Opgevat als trimmer in Nederlands, jogger. Het introductiefilmpje toont Ferdi al joggend, die zijn hond uitlaat.

1. Je denkt toch niet dat ze een watervliegtuig speciaal afhuren MET de juiste registratienummers erbij?

2. Ferdi trimt misschien in het begin met zijn hond, maar wie zie je hardlopend in de intofilmpjes?

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Wat een mollestreek!
« Reactie #159 Gepost op: 28-04-2003, 19:46:47 »
uitstekende opsomming en analyse rene B. Ik begin nu ook ferdi meer te verdenken

Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?