Auteur Topic: Ferdi is (niet) de mol!  (gelezen 71056 keer)

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #100 Gepost op: 9-04-2003, 16:17:38 »
misschien is hij JUIST wel de mol omdat niemand denkt dat hij de mol is.. iedereen denkt (ik toch eigenlijk ook wel): ferdi wil te graag de mol zijn, dus zal ie het wel niet zijn.
kan een goeie mollentactiek zijn..

toch twijfel ik tussen: astrid, ron, elise (rene)

Ik begin ook stil aan meer en meer in die theorie te geloven. Of het moet zijn dat Chandrika de mol is... Ik had eigenlijk gehoopt dat of Chandrika eruit gaat of Patricia/ Ferdi... Maar ik vrees dat dat nog even duurt... (Patricia en Ferdi sprongen niet en gingen door) allleen Chandrika zou kunnen...

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Momferdina

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #101 Gepost op: 11-04-2003, 14:10:30 »
Als je nou even uit je hoofd zet dat Ferdi de mol niet kan zijn... en dan de afleveringen eens objectief bekijkt, dan kun je tot verrassende conclussies komen...

Molverdenkingen Ferdi:

Loopt voorop in de route, verontschuldigt zich omdat hij nog nooit met een kompas gelopen heeft, maar als je luistert oppert hij zelf geen dingen maar steunt meer iemand die het fout heeft (Aafke)
Stelt voor, wanneer de groep het nog wel halen kan, heel stellig dat ze het niet halen en geeft spullen aan de achtersten, zodat de voorsten kunnen rennen (die sowieso wel op tijd waren binnen gekomen) maar vertraagt hiermee de achtersten, die dan wellicht niet meer op tijd binnen kunnen komen.  
Op tijd binnen dus en daarna gaat hij terug om de anderen te helpen.
Hij komt en gaat weer... (Come en go, 1e muz. fragment + laatste stukje achteruit gespeeld, middelste nr. van het album is " that's the way" Mol wijst de weg en hij komt en hij gaat)

Tweede opdracht is moeilijker te zien. Maar hij geeft zelf in een biecht aan dat het heel makkelijk is om de spiegel te bewegen en je dan een kettingreaktie krijgt waardoor het haast onmogelijk wordt om de straal goed te kunnen richten.

Opdracht in het Museum
Hij lijkt hier heel actief, maar ze zoeken dus álles op! Rob is wat dat betreft een gewillig slachtoffer, erg onzeker ook. Ron herhaalt notabene de naam van de kapitein nog een keer voluit en als ze beneden staan weet hij het niet meer. Maar het stomste vind ik echt dat ze niet weten dat de boot naar New York gaat, terwijl Ferdi de film gezien heeft want hij weet moeiteloos de hoofdrol spelers... en wie er met J. Dawson bedoeld wordt!! Ron staat erbij en kijkt er naar.
Bij het kiezen of de groep het haalt wordt ook moeiteloos het geld verspeeld... ook daar beslist Ferdi.

Opdracht met de slotjes
Ferdi moet het laatste slotje openen, maar weet niet of hij trouwen wil... dit was wellicht overdone... maar goed het slotje gaat niet open en weer door toedoen van Ferdi mislukt een opdracht...

Opdracht met de koffers
De mol weet van te voren wat de opdrachten zijn. Dus ook dat er een koffer ingeleverd moet worden. Hij levert zijn koffer/tas in. Tussen de spullen zit een pluche mol. Wanneer dit een mascotte van iemand zou zijn geweest, dan lijkt mij dat iemand het beestje alwel gezien zou hebben. Daarom vermoed ik dat de mol tussen de 6 zit die een koffer hebben afgestaan.

Muziek fragment: Track 14 2x afgespeeld = 28 en de 28e regel: de mol is 28... Ferdi. En juist omdat hij wél gelijk wist dat het om DiCaprio ging en die man precies net zo oud is als hem, vind ik het super verdacht dat hij niet op de leeftijd kwam, zelfs geen hint gaf aan de mensen aan boord... ze denken niet eens mee!

Opm. Dat Ferdi tegen afkopen kiest heeft er denk ik mee te maken dat het anders teveel geworden was voor deze aflevering. Hij gedraagt zich over het algemeen als iemand die het spel wil spelen, wanneer HIJ dus voor afkopen zou hebben gekozen, zou dan niet te rijmen zijn geweest met zijn "profiel" Bovendien is denk ik een vrijstelling niet interessant voor de mol.

Opdracht met de lintjes
Er zijn 60 lintjes... voordat ferdi binnen is liggen er al lintjes op tafel, laten we zeggen dat dit de 7 van Rene zijn, maar als je ze ziet liggen dan zijn het er wellicht meer.(of dit is een fout in de montage, die perongeluk een shot van Rene en Patricia gemonteerd hebben in het stukje voordat Ferdi binnen is)  Ferdi denkt dat hij er 20 heeft gepakt.... dit waren er 16 (oeps teveel weggegooid?), maar er zijn dus al minimaal 23 lintjes weg. Verdacht is in ieder geval dat er na Ferdi niemand meer binnen is gekomen... ook Ron niet, die nog eens 20 lintjes mee neemt. Dus er hangen na hem nog maar 17?? Hier vind ik Ferdi niet zo verdacht, maar kan zijn dat hij zich gedeisd houdt (of achteraf blijkt dat hij zijn eigen bouwwerkjes weer vernield) omdat ze nog niet veel gewonnen hebben. Door het filmpje en zijn goed bedoelde (ja, ja) aanwijzingen wordt hij wel verdacht...
Ferdi zegt in zijn biecht wederom dat hij niet de mol is, dat het wel fijn is dat hij verdacht wordt (hoe weet hij dat? de crew verteld niet wie wie verdenkt), want dan gaan ze er wel via de exit uit. Dit lijkt me een opmerking voor de kijker thuis... wat heb je er aan om dat in een biecht te zeggen?

Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Momferdina

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 11-04-2003, 14:11:39 »
vervolg... het past niet in 1 bericht...

Dat hij niet springt is omdat dat bij zijn profiel als kandidaat hoort, maar er kon wel geld verdiend worden. Zijn boosheid staat ook niet in verhouding met zijn gedrag, dat hij zich dus niet eens aanbied om te springen. Hij moet het toch goed vinden dat Chandrika wel sprong en geld verdiend (de vrijstelling heeft hij al opgegeven, voor er nog maar iemand gesprongen heeft, door niet zelf te willen springen). Maar hoopte hij wellicht dat ze niet zou springen en dat de pot daardoor geld misliep? Haar hoogtevrees is gespeeld, ze heeft gelogen... dáár is hij boos over... dus hij dacht dat ze niet zou springen. Het was logischer geweest als ze boos waren geworden als ze niet gesprongen had, geld weg én de kans op een vrijstelling voor een ander.
En ook hier gaat dan het 3e muz. fragment over:
And here am I the biggest fool of them all
I wanna know that you'll tell me
I love to stay
Take me to the river and drop me in the water

Hij is dom geweest en heeft niet gesprongen...

Lumberjack opdracht.

Er zijn 3 echte en 3 nep lumberjacks. Als je goed kijkt moet er dus een teken zijn waar je ze aan herkennen kunt. Dit is het hoofddeksel !!. Denk dus dat de mol ze daar aan herkennen moet. Let nu goed op wat er gebeurt bij het gesprek tussen Elise en Ferdi, die op de video kunnen bekijken wie tegen wie moet.
De mol zal, wil hij het fout doen, kiezen dat de persoon tegen de echte lumberjack heeft verloren. Vandaar dat hij in dat gesprek zal zeggen dat die personen winnen. Chandrika, Ron en Astrid spelen tegen een echte lumberjack. Dus voor de mol verliezen die. Je moet dan goed opletten wat de eindconclusie van Elise en Ferdi is. Bij het komen van die keuze is Ferdi ook al vrij resoluut, maar het laatste stukje is echt mooi...
Dit word er gezegd:
Elise: Ron en Patricia dus sowieso wel, denk ik..
Ferdi: Ja en ik zie Astrid dat ook nog wel goed doen
Elise: ja he?
Ferdi: Ja en ik denk dat Chandrika op zich ook nog wel, euh...
Elise: nah, ja waterkoken... ja, maar ja..
Ferdi: maar ja je weet bij God niet...
Elise: nee nee, ja sowieso 3 lumberjacks...
Ferdi: Ja doe maar 3... dan hebben we dat andere dilemma ook nog.

Toeval/logisch??
Astrid tegen een boom van een vent met een kettingzaag...
Chandrika (ZIJN MOL!!)ziet Ferdi ook winnen...
Ron met hoogtevrees een boom in... ziet Ferdi gelijk winnen.

In een biecht, wat ze meerdere keren laten horen zegt Ferdi dat hij niet van vrijstelling houdt.
Dit slaat op het 4e muziekfragment.

Such a shame to believe in escape (zonde want de mol kan sowieso niet afvallen)
'A life on every face'
And that's a change
Till I'm finally left with an eight (de laatste oprdacht met z'n 8-en)
Tell me to relax, I just stare (angela zegt dat de mol rustig aan moet doen, teveel risico's neemt)
Maybe I don't know if I should change
A feeling that we share
It's a shame
(De mol weet niet of hij wel moet veranderen en rustig aan moet doen, een gevoel dat ze delen, het is zonde. Door toedoen van de mol werd er geld verdiend)

« Laatst bewerkt op: 11-04-2003, 14:14:22 door Momferdina »

Offline kareltje80

• Forumlid
  • Niets is wat het lijkt......
« Reactie #103 Gepost op: 11-04-2003, 18:42:56 »
Ik denk gewoon nog steeds dat Ferdi de mol is. Misschien eigenwijs, maar ik blijf erbij. Doordat het volgens velen er zo bovenop ligt vind ik dat juist verdacht. Hij heeft trouwens ook niet echt veel geld verdiend moet ik zeggen.

Elke keer als Ferdi iets fout doet, wordt dat dat op het forum uitgelegd als dat het er te veel bovenop ligt.
Wanneer Chandrika of Astrid geld verliest (wat niet echt overduidelijk is) wordt het uitgelegd als dat diegene de mol is.

Dit jaar is het gewoon weer een hele andere mol. Het lijkt er dik bovenop te liggen en dat is het ook. Zo verdenkt dus niemand hem.
Tevens zie je het aan hem, zijn hele houding, meegaan met de groep etc.

Groetjes kareltje80

Who's the mole? Ferdi! update (4-5): Niet dus, mijn nieuwe mol is Elise!

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #104 Gepost op: 11-04-2003, 20:01:35 »
TJss. Momferdina, heb ik net mijn hele website omgegooid kan ik weer beginnen, allemaal hints die naar Ferdi wijzen, en toch denk ik niet dat t m is, gewoon omdat het té duidelijk is ..???
Maar dit is wel aardig overtuigend..

Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 12-04-2003, 01:27:00 »
Kan het zijn dat Aafke bij het maken van de test strafpunten heeft gekregen omdat ze haar koker heeft geopend??? In dat geval zou Ferdi best nog wel de MOL kunnen zijn ... Of denk ik nu erg vreemd?
Hmmm, ik denk toch niet dat dat gebeurd is eerlijk gezegd. Als ze al zo'n 'straf' zouden uitdelen, dan zou dat toch niet gebeuren zonder de kandidaten daarvan op de hoogte te stellen, denk ik. Dus dat er voor de test zou worden gezegd 'Ok, jullie gaan de test maken, maar let op, de mensen die de koker geopend hebben krijgen strafpunten'. Ze hebben er toch niks aan (qua leuke tv) dat er in de laatste aflevering ineens wordt gezegd, 'Ja Aafke, je viel dan wel af in afl. 4, maar je had de test niet het slechtst gemaakt hoor. Je had strafpunten omdat je de koker geopend had'. Dat kan ik me echt niet voorstellen.
Volgens mij komt er een hele andere ontknoping van het kokermysterie.

« Laatst bewerkt op: 12-04-2003, 01:27:56 door Jayne »

Offline laafje

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 12-04-2003, 09:52:06 »
Ron herhaalt notabene de naam van de kapitein nog een keer voluit en als ze beneden staan weet hij het niet meer. Maar het stomste vind ik echt dat ze niet weten dat de boot naar New York gaat, terwijl Ferdi de film gezien heeft want hij weet moeiteloos de hoofdrol spelers... en wie er met J. Dawson bedoeld wordt!! Ron staat erbij en kijkt er naar.
Bij het kiezen of de groep het haalt wordt ook moeiteloos het geld verspeeld... ook daar beslist Ferdi.

Ron wist ook niet meer wat de volledige naam van de kapitein was, en als je het zelf een keer hardop hebt gezecht zou ik het mss nog wel weten. Dus dit is niet alleen de schuld van Ferdi. Ook ik heb de film een paar keer gezien, maar moest ook ff denken wie het ook alweer was. Toen Ron met DiCaprio kwam toen viel het kwartje bij mij ook pas weer  ;D Verder is het voor Ron mss wel heel makkelijk dat Ferdi het voortouw neemt met het kiezen of de groep het wel of niet haalt. Zo kom je iig minder verdacht over.

Citaat
Muziek fragment: Track 14 2x afgespeeld = 28 en de 28e regel: de mol is 28... Ferdi. En juist omdat hij wél gelijk wist dat het om DiCaprio ging en die man precies net zo oud is als hem, vind ik het super verdacht dat hij niet op de leeftijd kwam, zelfs geen hint gaf aan de mensen aan boord... ze denken niet eens mee!

Ferdi wist de naam niet, daar kwam Ron mee aanzetten. Ook heel vreemd dat Ferdi de telefoon en aanwijzing vindt. Ron zegt: Ik ren die kant wel op en Ferdi vindt dan in diezelfde rij de telefoon? Mss dat ik het dan verkeerd zie hoor :D

Citaat
Opdracht met de lintjes
 Verdacht is in ieder geval dat er na Ferdi niemand meer binnen is gekomen... ook Ron niet, die nog eens 20 lintjes mee neemt.

Ik geloof toch echt dat Elise nog na Ferdi binnen is gekomen hoor, wel net binnen de tijd, maar ze was zeker nog op tijd binnen.

Citaat
De mol zal, wil hij het fout doen, kiezen dat de persoon tegen de echte lumberjack heeft verloren. Vandaar dat hij in dat gesprek zal zeggen dat die personen winnen. Chandrika, Ron en Astrid spelen tegen een echte lumberjack. Dus voor de mol verliezen die. Je moet dan goed opletten wat de eindconclusie van Elise en Ferdi is. Bij het komen van die keuze is Ferdi ook al vrij resoluut, maar het laatste stukje is echt mooi...
Dit word er gezegd:
Elise: Ron en Patricia dus sowieso wel, denk ik..
Ferdi: Ja en ik zie Astrid dat ook nog wel goed doen
Elise: ja he?
Ferdi: Ja en ik denk dat Chandrika op zich ook nog wel, euh...
Elise: nah, ja waterkoken... ja, maar ja..
Ferdi: maar ja je weet bij God niet...
Elise: nee nee, ja sowieso 3 lumberjacks...
Ferdi: Ja doe maar 3... dan hebben we dat andere dilemma ook nog.

Ferdi kon hier helemaal niet weten dat hij mee zou gaan. Elise heeft hem uitgekozen en hij heeft dit dus niet zelf in de hand gehad. Dus dit had hij van te voren nooit kunnen weten.

Ik denk dus niet dat Ferdi de mol is. Mss omdat ik Ron verdenk, maar zoals je ziet kan ik deze aanwijzingen ook teniet doen. Sorry hiervoor, ze zijn idd heel goed gevonden, maar niet voor een mol. Suc6 met verder zoeken en ook zeker met zoeken naar aanwijzingen.

Groetjes Laafje

Groetjes van de enige echte laafje ;)

Offline Momferdina

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 12-04-2003, 10:42:47 »
Elise was inderdaad nog na Ferdi binnen... foutje ;D en Ron is inderdaad vreemd bezig bij die opdracht.
Nee uiteraard had Ferdi dat niet van te voren kunnen weten, maar dat had niemand... dus begrijp niet wat je daarmee zeggen wil? Het is volgens mij wel verdacht dat hij die namen op weet te noemen. Dus weet wie de lumberjacks zijn.

Heb hier verdachte zaken voor Ferdi neergezet omdat dit topic hierover gaat. En ik hem ook niet als mol wou zien... eens anders gaan kijken naar de afleveringen. Voor de anderen ga ik dat ook nog doen.
Maar niets is wat het lijkt he?

Offline laafje

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 12-04-2003, 11:10:04 »
Bedoelde eigenlijk te zeggen dat als Ferdi de mol zou zijn hij mss zelf wel had aangeboden om die "opdracht" te doen. Maar dat had hij niet. Khoop dat je begrijpt wat ik ermee bedoel :D

En dit topic is er ook voor om te zeggen dat Ferdi de mol NIET is. Dus dat heb ik dus gedaan. Bedoelde er niks mee hoor  :-[

Maar wat je als laatste zegt heb je iig gelijk in.
NIETS IS WAT HET LIJKT haha

Groetjes Laafje

Groetjes van de enige echte laafje ;)

Offline elisabeth

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 13-04-2003, 14:19:44 »
Aantal opmerkingen:
- Ferdi mocht het weer rustig aan doen, jammer dat Ron of Rene niet zeiden: jij hebt vorige keer lekker gerelaxt, nu mag jij het water in. Ook opvallend dat er weer kop of munt werd gegooid en Ferdi weer won. Ben toch benieuwd naar dat muntje.
- Geen duidelijke mollenstreken in aflevering 5. Maar toch een duidelijke aanwijzing die leidt naar Ferdi als mol. Als hij naar huis belt, zegt hij dat hij vanaf dag één weet wie de mol is en veel van de mol weet, meer dan anderen. Echter, hij heeft na de eerste aflevering Ron gestemd, en daarna steeds op Chandrika. Bovendien heeft hij in aflevering 2 Chandrika niet meegemaakt, wat al vreemd was.
Kortom, hij weet vanaf dag één wie de mol, is, namelijk hij zelf. ;)

Offline Le_chef

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 13-04-2003, 14:27:42 »
Als hij naar huis belt, zegt hij dat hij vanaf dag één weet wie de mol is en veel van de mol weet, meer dan anderen. Echter, hij heeft na de eerste aflevering Ron gestemd, en daarna steeds op Chandrika.

In aflevering 2 zegt Ferdi dezelfde te nemen als de vorige keer, dus Chandrika.

Wie zijn hoofd boven het maaiveld uitsteekt, krijgt meer zon in zijn gezicht.

Offline Antje2

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 13-04-2003, 14:36:12 »
Ik verdenk Chandrika, ze is en doet onopvallend genoeg om haar niet te verdenken, maar ondertussen haalt ze hele goede mollenstreken uit. Ferdi is naar mijn mening niet de mol. Hij baalt oprecht als een opdracht niet is geslaagd.

Offline elisabeth

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 13-04-2003, 14:55:23 »
In aflevering 2 zegt Ferdi dezelfde te nemen als de vorige keer, dus Chandrika.
Ferdi spreekt nooit de waarheid. Hij had in aflevering 1 op Ron gestemd omdat die zich zo op de achtergrond hield, dat vond ie verdacht. In aflevering 2 had Ferdi Chandrika niet meegemaakt in opdrachten, en kiest toch voor haar. Dan heeft ie al twee afleveringen weinig informatie over zijn mol.

Offline Le_chef

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 13-04-2003, 14:57:55 »
In aflevering 2 had Ferdi Chandrika niet meegemaakt in opdrachten, en kiest toch voor haar.
er zitten meer uren in de dag dan alleen de opdracht lijkt mij, ook als zo'n opdracht is afgelopen moet de mol doorspelen.

Wie zijn hoofd boven het maaiveld uitsteekt, krijgt meer zon in zijn gezicht.

Offline elisabeth

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 13-04-2003, 15:05:39 »
er zitten meer uren in de dag dan alleen de opdracht lijkt mij, ook als zo'n opdracht is afgelopen moet de mol doorspelen.

Maar de kandidaten moeten zoveel mogelijk over de mol weten, feiten uit het spel, want die worden in de tests gevraagd.

Offline elisabeth

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 14-04-2003, 00:35:35 »
En ik wil iedereen tevens eraan herinneren dat Aafke niet op Ferdi heeft gestemd, zoals hier en daar gesuggereerd wordt.

Dit deed ze op de test:
3. In welke kamer sliep de mol in de Colibri Motel?
[107, 108, 109, 110, 111, 116, 117, 120] - gaat van 120 naar 109

20. Wie is de mol - cursor blijft op astrid

Ferdi zat in kamer 108.

Welterusten!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #116 Gepost op: 20-04-2003, 13:48:32 »
Had Ferdi's zwemvest niet nummer '28'???????

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 20-04-2003, 14:26:49 »
En ik wil iedereen tevens eraan herinneren dat Aafke niet op Ferdi heeft gestemd, zoals hier en daar gesuggereerd wordt.

Welterusten!

Montage en het fout beantwoorden van vragen zijn ook mogelijkheden.

goedemorgen!

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Nouky

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 24-04-2003, 20:57:53 »
Ik geloof niet dat ik het hier al tegen ben gekomen, daarom plaats ik het nu maar even. Tijdens de laser-spiegel-opdracht in Aflevering 1 maakt Ferdi terwijl ze in de tunnels zijn een M-beweging met z`n handen (ik geloof dat George dit ook deed vorig jaar). Hij doet dit terwijl hij aan de anderen iets uitlegt, op het moment dat hij zegt : "In een gang zoals deze..."
Mol of naaper?

Kijk het maar eens na...

Offline ReneB

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 25-04-2003, 01:42:33 »
Momferdina (ant 101/102)
Met groot enthausiasme je betoog gelezen en sluit me er helemaal bij aan. Niet alleen inhoudelijk, maar ook de gevolgde methode. Kijkende na de uitvoering van opdrachten, door potentiele mollenstreken, reddingen en (mol)posities (zie beide WIDM-fora), kom ik tot dezelfde conclusie.

De muziekfragmenten vallen goed op hun plaats. Ik heb het idee dat iedere keer verwijzen naar een ander me niet goed lijkt (tenzij er een tweede aanwijzing in zit die naar "mol" verwijst).

Zoekertje (antw 94)
Door je molverdachte te kiezen, kun je 'm in de gaten houden; anders zit ie bij de andere groep, waarvan je wordt gescheiden. De keuze voor Ferdi is dan voorspelbaar.

Tonh (antw 93)
Ja de mol is hierop voorbereid. Een klein wijziging in de timing zou namelijk andere kandidaten eerst laten beslissen, en dan de lumberjack-opdrachten om deze te soboteren (met beperkte schade voor de pot).
Daarnaast is Elise het vorige spel een vrijstelling door d'r neus geboord, dus hoefde Ferdi maar te wachten tot ze met het voorstel kwam.

Ferdi speelt het spel heel klef. Hij doet zich voor als keiharde speler, die anderen op het verkeerde been zet. Dit levert hem een goede camouflage voor zijn mollenstreken. Vanaf het eerste moment saboteert hij opdrachten. En hij komt er mee weg.

Ik vind het niet gek dat de mol in zijn dagboeken schrijft dat ie heer en meester is over de groep en een groot zelfvertrouwen heeft. De groep heeft geen flauw idee hoe het in elkaar steekt. René en Chandrika moeten nu nieuwe mollen gaan zoeken, omdat de twee oude, waarop zij iedere keer op hebben gestemd, naar huis zijn.

Ferdi heeft de groep in zijn broekzak en murf. Een lekkere omgeving om als mol in te opereren.

We shall see...  ;)

« Laatst bewerkt op: 25-04-2003, 01:43:35 door ReneB »
Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"