Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Volgens mij is zij niet helemaal te vertrouwen (neem dat moment dat ze zij dat er een pad op de kaart liep terwijl er alleen maar hoogtelijnen op staan)
op de officieele sites staan foto's van de kandi's. rene staat erop met pet. voor zover ik kan zien staat er op die pet : THE NORTH FACE. en welke foto staat boven die van rene?.......AAFKE.
Ja ???dus rene geeft de hint dat AAfke de mol is??/
... ze een pad zag op de kaart, maar volgens Patricia waren het hoogtelijnen..
die foto's zijn toch pas na de opnames geplaatst op de site. kan best dat men een leuke hint zag.....er zijn vagere geweest moet je toegeven.
hoe weet je dat de mol linkshandig is?
Wat zal dr nu gaan gebeuren nu aafke en astrid de kokers geopend hebben??
Wat er gebeurd zou ik niet weten, maar ik vind het wel een onmolse actie. De mol weet alles van het spel (toch?), wat voor reden zou die dan hebben om die koker open te maken als de andere kandidaten er toch niks van zien?
Heb me aan Aafke geergerd toen ze zo overdreven stond te roepen: 'Jongens, ik wil niet veel zeggen, maar dat is Zuid, dus dat is Noord en dat is Oost en dat is West'. Met die armen...Als ze de Mol niet is, dan is ze zo een iemand die het allemaal wel beter weet. Ik zou me denk ik rotergeren aan haar... :-\
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
664 gasten en 10 vaste bezoekers
RealityTV vandaag