Ik denk toch dat ik naar Nederland ga kijken. Ik wil jullie allemaal terugzien. Het was, snik, een voorrecht om mollenvanger te zijn in deze fantastische groep. It's not over ! De mol goes on !
Doen! En eensgelijk.
Vond het wel een leuke aflevering, maar ook ik heb het idee dat er ook dingen niet zijn getoond. De SK-theorie is wel het beste voorbeeld, maar ook andere dingen. Jammer dat er ook geen uitsluitsel (beelden) werd gegeven over die switch van Marc en Stijn bij het laatste raadsel van de denker/doener opdracht.
Maareh... mol Marc heeft dus ook wel wat steekjes laten vallen (al dan niet door zijn eigen schuld). Dat de anderen hem konden zien staan in de tunnel is echt onvoorstelbaar! Ik bedoel, het was toch het idee van de crew dat hij daar even met de cameraman zou praten, dus dan verwacht je dat er iemand bij de groep zit die verhindert dat ze kunnen gaan gluren?
En van dat briefje was heel slordig natuurlijk, al wist ik ook niet dat kandidaten in De Mol zo ver gingen dat ze elkaars afvalbak gaan uitpluizen.
Dat van dat oortje begreep ik ook niet helemaal. Een onnodig risico, zou ik zeggen. Ok, je staat niet continu in elkaars oor te gluren, maar iemand had het zomaar op kunnen merken. En waarvoor? Marc wist de vragen en de antwoorden toch al, behalve die over de hoofdstad van Australië? En ook dat hadden ze makkelijk van te voren kunnen oplossen, door gewoon te zeggen of hij links of rechts moest voor het goede/foute antwoord.
En het afgeven van die GPS zender was ook niet helemaal zuiver misschien, al leverde dat nu wel leuke tv op natuurlijk. Sandra die de man met de zender gewoon 3x voorbij loopt.
Maar ja, in tegenstelling tot wat ik altijd dacht, is er dus toch zo gemanipuleerd dat (een deel van) de opdracht sowieso al niet meer te halen was. Beetje jammer, inderdaad.
Tof van Stijn dat hij zijn geld wilde delen, maar zeker ook tof van Nicole dat ze het niet wilde aannemen. En inderdaad, zielig voor Shadia dat ze (terwijl ze nota bene de eerste was die hem verdacht) toch van Marc afstapte.
En wat was dat nou, helemaal op het eind? Tot De Mol 4, of zo? Zouden ze dan toch....