De stemmen zijn geteld ! Wie gaat er afvallen ? Hoeveel mensen gaan er afvallen ? We gaan het zo zien, maar eerst gaan we bekend maken wie de sterkste schakel is en dus niet kan afvallen en een extraatje wint!Sterkste schakel:
Swifty, omdat zij naar mijn idee de moeilijkste vragen had van de kandidaten die beide vragen goed hadden.
Sterkste is
Mollenvanger, ik vond zijn foto, na de mijne
, het lastigst.
Ik kies voor
Swifty als sterkste schakel. Ze had beide vragen juist, en haar foto vond ik lastig, ik dacht namelijk dat het een vrouw was
De keuze voor de sterkste schakel was zeer moeilijk. Voor alle dubbel foutlozen viel wel wat te zeggen... maar: mijn sterkste schakel is
Lukie4. Hij had misschien niet de moeilijkste vragen, maar gewoon degelijk en snel geantwoord.
voor de sterkste schakel:
Swifty. Ik heb gekozen natuurlijk uit degene die twee antwoorden goed hadden en daarbij gekeken naar de moeilijkheid van de twee vragen. Gemiddeld waren Swifty's vragen het moeilijkst, al was het close.
Als sterkste schakel weet ik het echt niet, dus dan beperk ik me om het mezelf even makkelijker te maken tot de mensen die beide vragen goed hadden. Ik betwijfel of ik strategisch bezig ben, waarschijnlijk niet, maar mijn vrouwelijke intuïtie zegt dat ik van die mensen
Daisy ga kiezen. Dus dat doe ik dan maar Maar vraag me alsjeblieft niet waarom...
De sterkste schakel is
roflmonster mijn positieve gaat naar
mollenvangerMijn sterkte-stem gaat naar
NextGP.
Doe
mollenvanger maar.
Sterkste schakel: Er zijn meerdere mensen in deze eerste ronde met 2 goede antwoorden. Ik vond het lastig om te bepalen wie nu echt de moeilijkste vragen had ben ik gaan loten tussen de mensen met 2 goed. Bij het loten kwam
Lucy uit de bus als sterkste schakel. Volgende ronde ga ik het weer op feiten aan laten komen.
Ik stem op
Lucy als sterkste schakel.
Sterkste:
Swifty moeilijke wiskunde vraag
Daarmee is
de sterkste schakel van deze ronde ! Gefeliciteerd
je krijgt spoedig een pm met het extraatje