Tuurlijk! Heb ik alle begrip voor, ik zal er dan ook rekening mee (proberen te) houden.
Groetjes van Pino!36
BOEFJE !!!!
OK, nog één keer voor de duidelijkheid. Dit topic is dus voor de mensen die lager zijn ge-eindigd in de pool dan de 50e plaats, om bij elkaar troost en steun te zoeken, en uit te huilen.
-Misplaatste opmerkingen van mensen die 11e zijn ge-eindigd zijn dus niet welkom.
- Steunbetuigingen (zie het uitstekende voorbeeld van Robbie, dankjewel Robbie!!) zijn wel welkom, van iedereen.
- Mensen die niet mee hebben gedaan met de pool maar wel zo ongeveer alles fout hadden ingeschat, of anderszins behoefte hebben aan troost naar de grote schok van de finale aflevering zijn natuurlijk ook welkom.
Dus losers en super-losers: hoe gaat het nu met jullie? Zijn jullie al over de ergste schrik heen? Durf je al weer op straat?
Ik zelf voel me al weer wat beter, zeker na die steunbetuigingen van mede-losers en niet-losers.
Hoewel ik moet zeggen dat ik toch wel weer even een dipje kreeg, toen ik gisteren zag dat er nog een hele lijst met mensen vóór mij ge-eindigd waren, die pas vanaf aflevering 7 of 8 meededen met de pool.... :-\