Lieve Medeforummers.
Hier dan me verslagje.
Ik had dus om 11 uur een afspraak in Amsterdam Zuid Oost voor de Kandidaten selectie.
Het liep wel giga uit maar ik was als eén van de eerste samen met een jongen uit Almere en een meisje uit Brabant en Friesland en Haarlem. We waren al gelijk lekker aan het babbelen en hadden een klik met elkaar. Toen we daar waren kregen we een map we hadden allemaal al een formulier gekregen via internet en die had ik al ingevuld maar daar kreeg ik nog een vragenformulier waarbij we veel moesten invullen. Het liep wel giga uit want er kwamen ook wat mensen later door het weer en omstandigheden. We werden in 4 groepen verdeeld we waren ongeveer met 85 mensen ongeveer.
Ik zat in groep 1 samen met 2 vrienden van me tafeltje en de andere 2 zaten in het laatste groepje.
2 groepen werden naar binnen geroepen en wij kregen vragen naar ons hoofd geslingert van met elke 3 mensen zou je het kunnen vinden als je op vakantie gaat en welke 3 mensen niet? Nou bij eéntje had ik alles goed geschat dat was wel grappig dat je soms een vooroordeel hebt van iemand wat niet zo is. Toen we klaar waren met alle vragen mochten we na huis en kregen we telefoon als we terug moesten komen ik liep weg met het meisje na Haarlem richting trein toen kwam die vrouw achter me aan van Nicky jij moet nog even blijven ik kreeg nog een foto selectie en mocht in groepje 4( ik had zon gevoel dat ik een herkansing had gekregen?) Samen met een meisje van So You think you can dance die zat ook in het afgevallen groepje en kreeg ook een fotosessie nog een keer. Het zou ook de hele avond kunnen duren zeiden ze van de crew toen kregen we weer vragen naar ons hoofd geslingert en uiteindelijk werden heel wat namen opgenoemd van mensen die niet door waren daar zat ook helaas mijn naam bij en er bleven 20 mensen over zag ik het meisje van so you think you can dance was ook afgevallen zij deed mee in 2008. Het was wel een hele leuke dag en heb er wel wat van geleerd. Groetjes, Nicky!