Wel een beetje flauw hoor.... ze draaien niet omdat ze het niet goed genoeg vinden, maar dan draaien ze om en dan is het: Wat heb ik een spijt! Had ik het maar geweten...
Zeg dan gewoon: Sorry, maar je was niet goed genoeg.
Ja, Sanne Kraaijkamp zong gewoon echt niet goed. Het zou hypocriet zijn geweest als ze wel door was gelaten omdat ze een 'bekend' persoon is.
Coosje zong best goed, maar eigenlijk is ze er al zonder The Voice (ze draait o.a. een theatershow met haar vader). Maar dat gedweep, daar krijg ik echt de kriebels van, dat dan bijna de hele jury bewonderend onder haar gaat zitten kijken, dat vind ik echt te overdreven.
Maar het valt me wel op dat de jury bewust bepaalde mensen zoekt. Jolene is echt een super goede rockzangeres (je hoeft het misschien niet mooi te vinden, maar de kwaliteit en het vakmanschap kun je niet ontkennen); zoals Ali zegt te goed om niet door te laten gaan, maar toch drukken de andere coaches niet op de knop. Ik vind het getuigen van durf dat Ali drukt omdat hij iets goed vindt en eigenlijk een manco dat de andere juryleden zich door andere criteria laten leiden dan alleen kwaliteit.