Marco en Trijntje hebben het sterkste team, maar uiteindelijk staat er maar 1 per team in de finale. Mamae en Matthijs hebben idd wel potentie om het ver te schoppen en zouden uiteindelijk niet misstaan in de finale, als ze het waarmaken (ik mag Matthijs ook wel Nieky
).
Ik vond Vertigo heel gaaf, alleen totaal niet geschikt voor een battle. Ben wel blij dat Floortje door is.
In Amerika komt er weer een nieuwe twist aan. Als per team nog 3 kandidaten in de race zitten, vallen vanaf dat moment per uitzending de twee kandidaten met de minste stemmen af, ongeacht welk team ze zitten! Van de 4 finalisten zouden er dan dus 2 kandidaten in hetzelfde team zitten. Ik vermoed dat ze het gedaan hebben, omdat vorig jaar eigenlijk Cee Lo Green de 2 beste zangers in zijn team had zitten en er vervolgens maar 1 naar de finale kon. En aangezien hij (zover ik het nu kan bekijken) weer de 2 favorieten heeft, willen ze dan niet nog een keer.
Een coach kan dus in de finale ook zonder deelnemers komen te zitten.
Als het aanslaat, zit het ook in de Nederlandse Voice volgend seizoen, daar ben ik van overtuigd.