Helemaal mee eens. Ik vind het systeem met de cijfers veel eerlijker, maar dan moet het wel eerlijk zijn. Guus en Ali gaven echt hele rare cijfers, Waylon soms ook, maar die viel nog mee. Sanne was inderdaad de enige die nog goed jureerde.
Ik vond het niveau ook erg tegenvallen. Ik vond alleen Pleun, Kirsten, Vinchenzo en Katell echt goed. Er waren er een paar die minder goed waren dan normaal, maar nog wel redelijk: Romy, Isabel, Roza en Leon.
De andere 4: Dwight, Thijs, Sheela en Yerry vielen me enorm tegen. Thijs was beter dan in de knockouts, maar ik vond hem alsnog verschrikkelijk. Dwight viel tegen als je zijn optreden vergelijkt met de vorigen. Sheela was gewoon echt slecht en onder niveau. Yerry zingt op een manier die ik heel irritant vind en waardoor het optreden slechter wordt.
Ik was het dus eens met de exit van Sheela, maar Roza? Net haar optreden teruggekeken, maar het was toch gewoon redelijk.. beter dan Yerry en Thijs in ieder geval.
Jammer dat goede kandidaten hiervoor plaats moesten maken, zoals Dilana, Jordan, Jacob Grey en Rachel Kramer..
Vonden jullie Wendy trouwens ook zo slecht presenteren gister?