Auteur Topic: The voice of holland  (gelezen 519058 keer)

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #1640 Gepost op: 14-12-2013, 14:26:53 »
Ik vond het echt een verschrikkelijke aflevering; ze hebben bijna 2,5 uur gedaan over 8 liedjes! Veel te langdradig, veel te veel schaamteloze reclame en wat werd er slecht gezongen. Bijna iedereen zong vals en bijna niemand was echt op zijn best; zelfs een geweldige zangeres als Shirma kwam niet helemaal lekker uit de verf. Hoe kan dat toch? Die single van Julia bijvoorbeeld, heeft iemand daar iets van kunnen verstaan? Het bizarste optreden vond ik trouwens dat van Cheyenne, zelden zo'n ongepast nummer gehoord tijdens een zangwedstrijd. Nu ben ik totaal niet preuts, maar deze (overigens wel goed verstaanbare) tekst ging mij echt te ver. Zonde van haar talent!

Ik denk trouwens dat de crossbattles er volgend seizoen weer uitgaan. De kandidaten die nu in de finale staan waren overduidelijk niet de kandidaten die het programma er graag in wilde hebben staan. Marco was voor de zoveelste keer aan het proberen Gerrie eruit te kletsen, wat (en dat vind ik dan wel weer leuk) niet is gelukt. Volgens mij was de gewenste finale voor de programmamakers: Wudstik, Julia, Mitchell en Shirma, dat zag je aan alles van liedkeuze, tot de presentatieteksten van Wendy en Martijn en het commentaar van de coaches.

Grin... daarom denk ik wel dat het voor Wudstick bijvoorbeeld goed is dat hij niet in de finale zit. Hij heeft genoeg bekendheid om door te gaan breken nu en zit niet aan contracten vast. De winnaar van het programma wel he.

Dit klopt niet: iedereen die meedoet aan de blind auditions zit aan een contract vast, waarbij de platenmaatschappij van John de Mol (8Ball Music) de eerste keus heeft om met iemand een plaat te maken en de kandidaten niet zomaar bij een ander label een cd kunnen maken. (Dit geldt trouwens zelfs voor de kinderen bij The Voice Kids.)

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
« Reactie #1641 Gepost op: 14-12-2013, 14:44:56 »
. Volgens mij was de gewenste finale voor de programmamakers: Wudstik, Julia, Mitchell en Shirma, dat zag je aan alles van liedkeuze, tot de presentatieteksten van Wendy en Martijn en het commentaar van de coaches.

Denk ik ook ja, daarom vind ik het ook zo leuk dat die 2 van Tjoektjoek het niet gehaald hebben xD
You'll never walk alone

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #1642 Gepost op: 14-12-2013, 15:17:25 »
Nou ik hoef de aflevering niet terug te kijken lees ik al.

Maar hopen dat Julia wint volgende week. ::jaja::

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #1643 Gepost op: 14-12-2013, 15:47:38 »
Ik heb maar heel erg weinig gekeken dit jaar, en dat is me prima bevallen. Gewoon af en toe langszappen tijdens reclameblokken of zo. Ik vind Marco echt echt echt niet leuk, niet sympathiek, veel teveel blabla. Trijntje en Marco zijn teveel vier handen op 1 buik. Ali brengt niet de humor van Nick en Simon en VanVelzen. Alleen Ilse kwam wel spontaan over. En qua zangers, uit alle promoties in diverse RTL-programma's blijkt wel dat ze vorig jaar liever Sandra van Nieuwland als winnares hadden gehad. Het doet er dus niet toe wie door de kijker tot winnaar wordt uitgeroepen...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #1644 Gepost op: 14-12-2013, 16:50:05 »
Nou ik hoef de aflevering niet terug te kijken lees ik al.

Maar hopen dat Julia wint volgende week. ::jaja::

Maar Julia wil helemaal niet winnen weet ik uit betrouwbare bron...Ze wil zich graag richten op haar opleiding en haar eigen tempo bepalen en niet vlug vlug vlug een cd uitbrengen onder dwang van het wurgcontract. Ik hoop stiekem dat zij de Sandra van Nieuwland van dit jaar mag worden en dat Gerrie of zo wint ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #1645 Gepost op: 14-12-2013, 17:01:15 »
Maar Julia wil helemaal niet winnen weet ik uit betrouwbare bron...Ze wil zich graag richten op haar opleiding en haar eigen tempo bepalen en niet vlug vlug vlug een cd uitbrengen onder dwang van het wurgcontract. Ik hoop stiekem dat zij de Sandra van Nieuwland van dit jaar mag worden en dat Gerrie of zo wint ;)

Als dit inderdaad zo is, dan heeft ze het niet zo handig aangepakt. Je weet dat als je meedoet aan een wedstrijd er ook een (hoewel kleine) kans is dat je wint. Als je eigenlijk nog niet bekend wilt worden, dan moet je ervoor kiezen om een jaar later mee te doen ofzo. De makers lijken er hun zinnen op te hebben gezet dat Julia gaat winnen, dus dan hoop ik maar voor haar dat Gerrie nog een stunt uithaalt. (Ik kan me goed indenken dat dit hele The Voice-geweld voor sommige kandidaten teveel is, dus heb er wat dat betreft wel begrip voor, maar dan alsnog is het nu niet heel handig.)

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #1646 Gepost op: 14-12-2013, 17:10:00 »
Ze is door anderen aangemeld en had van zichzelf niet het idee dat ze zo goed ontvangen zou worden door het grote publiek....maar als ze the voice wint dan gaat ze er wel volledig voor hoor maar ze doet het liever in haar eigen tempo.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #1647 Gepost op: 14-12-2013, 20:17:17 »
Julia komt er op eigen kracht ook wel, Wudstik ook....

Jill vond ik 3x niets.. sorry... Wij hebben het net terug zitten kijken en Lise zei: "Welk brandalarm gaat er daar af?"
Ik vond het te hoog.... Shirma raakte mij meer, maar goed, dat is persoonlijk :)

Blij dat Mitchell door is. Ik vond zijn liedje niet zo, maar ik vind Mitchell gewoon een heerlijk stemgeluid hebben. Lekker layed-down, heerlijk om naar te luisteren. Jennifer is ook niet slecht, maar ze heeft mij ook nog geen enkele keer weten te raken.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #1648 Gepost op: 14-12-2013, 20:19:08 »
Het bizarste optreden vond ik trouwens dat van Cheyenne, zelden zo'n ongepast nummer gehoord tijdens een zangwedstrijd. Nu ben ik totaal niet preuts, maar deze (overigens wel goed verstaanbare) tekst ging mij echt te ver. Zonde van haar talent!
Niets mis met Jessie j :-X :-X :-X.

Er zit juist ongelooflijk veel range in het nummer waardoor je je stem goed kan laten horen en je bereik kan laten zien ::jaja::. Qua tekst is het toch niet zo schokkerend?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #1649 Gepost op: 14-12-2013, 22:27:18 »
Cheyenne had dat moeten winnen  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #1650 Gepost op: 20-12-2013, 20:56:26 »
Is het wat? Hier staat de TV uit en ik heb eigenlijk niet de behoefte om te gaan kijken.

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #1651 Gepost op: 20-12-2013, 21:06:30 »
Jaaaa hup Jill

Julia werd weggezongen door Niels Geuzebroek en Mitchell door MR Probs en verder heeft Gerrie gek gedaan,

You'll never walk alone

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #1652 Gepost op: 20-12-2013, 22:00:39 »
Julia wint nou toch wel gewoon neem ik aan? Als Shirma en Julia dit programma niet winnen kan ik het niet meer serieus nemen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Tristan

• Forumlid
  • Niet mokken... of toch wel?
« Reactie #1653 Gepost op: 20-12-2013, 22:05:52 »
Julia wint nou toch wel gewoon neem ik aan? Als Shirma en Julia dit programma niet winnen kan ik het niet meer serieus nemen.
Shirma lag er vorige week al uit, hoor ;)

Nu heb je kans dat heel Friesland op Gerrie gaat stemmen, zodat zij uiteindelijk wint.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #1654 Gepost op: 20-12-2013, 22:10:02 »
ik vind Gerrie ook beter dan die Julia.

@hidm ik neem het programma al een tijdje niet meer serieus, niet sinds die halve Engelsman de finale haalde. Die halve gek die later ook met Expeditie Robinson mee deed. Die kon niet eens zingen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #1655 Gepost op: 20-12-2013, 22:16:12 »
Ik verbaas me er eerlijk gezegd wel over dat Jill er al uit ligt...ik vond haar vanavond heel goed zingen...ook al had ze dat stomme liedje van Gordon beter niet kunnen zingen ;)

Julia vind ik vanavond eigenlijk helemaal niet zo goed...misschien dat de zenuwen toch parten spelen. Maar ik vermoed dat zij het wel gaat winnen...dat staat al weken vast ::)

Online Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #1656 Gepost op: 20-12-2013, 22:18:08 »
Shirma lag er vorige week al uit, hoor ;)
Ja en dus heeft die niet gewonnen, dat bedoelde ik.

@Lukie: Nee dat sloeg nergens op, naar voor dit seizoen neem ik het niet meer serieus dan. :P

Ik vind iedereen die in de finale staat ook wel goed hoor, maar Shirma en Julia vind/vond ik wel echt erbovenuit steken. Gerrie vind ik hartstikke goed, maar nog steeds totaal niet bijzonder.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #1657 Gepost op: 20-12-2013, 22:20:05 »
whahahahaha nu staat Mitchel ineens bovenaan...men vind blijkbaar achter de schermen dat er waarschijnlijk nog niet genoeg gebeld is.... ::)

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #1658 Gepost op: 20-12-2013, 22:20:53 »
Dit was wel mijn top 3 (en de top 2 is ook die van mij)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Online Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #1659 Gepost op: 20-12-2013, 22:21:43 »
Dit hele seizoen was dus overbodig, op basis van de audities had iedereen deze top 2 al kunnen voorspellen ::)