Nog geen 24 uur nadat Nick & Simon bekend hebben gemaakt te stoppen met The Voice of Holland is het speculeren over de opvolgende coaches begonnen. Nick Schilder schuift zelf Paskal Jakobsen naar voren, maar tipt ook Ilse deLange, Guus Meeuwis en Alain Clark. En in hoeverre is plaatsgenoot Jan Smit beschikbaar als coach?
De Telegraaf oppert ook nog een leuke suggestie: Acda & De Munnik. Want met een nieuw duo blijf je de unieke dubbele stoel houden, al is dat natuurlijk geen noodzaak.
Nick bij 538: “Ik denk dat Paskal heel geschikt is. Hij is communicatief heel vaardig, heeft veel ervaring in de business en heeft goede humor. Maar ik weet niet hoe hij er zelf over denkt. Het is ook totaal niet aan mij.” Paskal heeft eerder al in de jury van het Junior Eurovisie Songfestival gezeten. Ook leverde hij eens een liedje voor een kandidaat van het liedjesevenement.
Guus Meeuwis zou vanuit RTL gezien een logische stap zijn. Hij is nu al teamcaptain bij Ik Hou van Holland, wat zijn eerste echte tv-klus betekende. Daarvoor is hij beloond met de Talent Award bij het Televizier-ring Gala. Alleen heeft Guus dat tv-werk nooit uitgebouwd. Bij Life4You gaf Guus toevallig deze zondag nog aan weinig te voelen voor een plekje in de draaiende stoelen. Guus, die voor de eerste serie is benaderd, zegt nog vaak onzeker te zijn als artiest en in die hoedanigheid vindt hij het lastig kandidaten te coachen.
Bron: Zappen.blog