Ik ben nog niet uitgepiekerd over die onderhandelingsronde.
Kunnen we hieruit concluderen wie de mol zeker niet is en wie de mol zeker wel is ?
Ik denk niet dat het echt nodig/mogelijk is voor een mol om te saboteren, het is iig zeer lastig want iedere kandidaat kan op het laatste moment zijn keuze veranderen; je ziet ze hun bordje nog pakken op het allerlaatste moment. Hoe had je al kunnen weten dat bv Inge voor de pasvragen ging of Stijn voor het persoonlijk geld?
Dit is een proef die gedoemd is te mislukken aangezien niemand 'niets' wil nemen.
Tenminste, in de UK mol had iedereen zo'n plakaatje meegekregen als geheugensteuntje. Zij moesten ook het juiste antwoord omcirkelen in hun vliegtuigje en het aan de camera laten zien.
Ah oke, ik dacht dat ze het allemaal uit kun hoofd moesten leren.
Mij lijkt het belangrijk in deze discussie om te weten of de mol ook persoonlijk geld kan verdienen? Of zijn er afspraken met WV dat hem dat niet uitbetaald wordt?
En heeft de mol ook de 'opdracht' om persoonlijk geld van de andere kandidaten te saboteren, of moet hij enkel de pot in toom houden?
Iemand op de hoogte?
Volgens mij is het enkel en alleen het doel van de mol om de groepspot zo laag mogelijk te houden. Het element van 'eigen geld' vertroebelt vind ik een beetje het streven van de kandidaten naar een zo hoog mogelijke pot, maar ik denk dat het zo laag houden van de groepspot de opdracht van de mol blijft.
Ja, dat is ook wat mij door het hoofd spookt: hebben ze de samenstelling voor de finale gewoon aan het toeval overgelaten of streefden ze naar een finale met vier?
Het laatste lijkt mij aannemelijk maar dan moeten ze een strategie uitgedokterd hebben om het plaatje ook zo te laten kloppen. Aan ons om die strategie te vinden en zo de mol te ontmaskeren.
Maar ik zal eerst eens moeten de video herbekijken want ik zat daarnet dus duidelijk op een verkeerd spoor :-\
Iedereen moest 'ja' zeggen wilde er een 'final four' komen. Niet alleen dus afhankelijk van dus van de mol. Als iemand anders het niet wil gebeurde het niet.
Ik denk dat ze mss tegen de mol gezegd hebben, doe maar die 'final four' -> dat is een grote verrassing. Maar ik denk dat ze ook gewoon een draaiboek hadden voor het geval dat er maar 3 de finale zouden spelen.
Stel dat Inge de mol zou zijn, dan is dit toch een zeer gratuite opmerking? Ze krijgt dan immers niets!
Nee, Inge valt nu toch wel af als verdachte of ze is toch subtieler dan we denken!
Ik vind persoonlijk niet dat ze dat kan maken, zeggen dat Stijn z'n centjes krijgt als ze wint, terwijl ze zeker weet dat ze niet zal winnen. Voor mij valt ze echt definitief af als mol.
![Smiley :)](https://www.realitynet.org/Smileys/widm/smiley.gif)