Auteur Topic: Speciaal voor Milk  (gelezen 24355 keer)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:O'Sheas
« Reactie #140 Gepost op: 10-03-2003, 13:31:42 »
weer.............  >:(  ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #141 Gepost op: 10-03-2003, 16:08:13 »
Tsja hoe het eten er was zou ik niet weten, maar finale kijken was idd leuk, maar ja, dat is toch sowieso leuk, waar het ook is? ;)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #142 Gepost op: 10-03-2003, 16:09:44 »
Vond je het wel de moeite waard om er dat hele stuk voor te reizen? Voor jou was het echt maar voor eventjes.

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 10-03-2003, 16:23:14 »
jahoor, vond ik wel!!

In de trein heb ik sowieso op de heenweg hw kunnen maken (en dat ook nog eens gedaan! goed he) en op de terugweg tot aan Utrecht erg gezellig met Tomas gepraat, die kende ik eigenlijk niet echt van het forum maar vond ik echt erg gezellig, en in Utrecht kwamen mn ouders me ophalen dus kon ik tegen hen hemaal hyper vertellen wie de mol was etcetcetc. Dus zo erg vond ik dat reizen niet (en het kost me niets want ik heb een treinkaart). En tsja ik had de finale wel thuis kunnen kijken, of bij Daan bijv maar dan moest ik ook reizen, maar dan had ik jullie niet gezien en dat vond ik toch ook wel erg leuk (vooral dus ook vanwege die verrassing vanwege mijn domheid etc... ;)). Dus wel de moeite waard, maar idd vond ik het wel nogal kort ja, dus ik verheug me nu extra op de fandag! Kan ik jullie wat uitgebreider spreken dan 'goh, dus toch niet die of die de mol' en 'ben jij nou echt ...??? :o' ;).

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #144 Gepost op: 10-03-2003, 17:03:54 »
Gelukkig dat je 't leuk vond e! Ik had bijna een beetje medelijden met je, zo'n eind reizen en we hadden je nog maar amper kunnen spreken. Inderdaad, de 23e zullen we wat uitgebreider kletsen. :)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #145 Gepost op: 10-03-2003, 17:27:42 »
Ja ik had ook beetje medelijden  :-[ om je weet wel waarom. Dat was geen dommigheid van jou hoor, het was best aanneembaar dat het zo was. Maar het is dus niet zo. ;)

Oh en we hebben tenminste wel fatsoenlijk kennis gemaakt. Wel op het einde maar goed... Wat een indruk zal ik weer nagelaten hebben zeg.  :-X

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 10-03-2003, 18:38:57 »
Ja ik had ook beetje medelijden  :-[ om je weet wel waarom. Dat was geen dommigheid van jou hoor, het was best aanneembaar dat het zo was. Maar het is dus niet zo. ;)

Oh en we hebben tenminste wel fatsoenlijk kennis gemaakt. Wel op het einde maar goed... Wat een indruk zal ik weer nagelaten hebben zeg.  :-X
Hahahahaha!! ;D
Nou dat viel wel mee hoor, ik vond je op dat kleinigheidje na ( :P) best wel ongeveer zoals ik verwacht had eigenlijk :) (bedoel ik dus positief ;)) (en dat kennismaken lag toch ook net zo goed aan mij?). Dankjewel dat je me toch niet dom vindt! (vind ik zelf eigenlijk ook niet ;D althans toch niet daarom iig he...)

En dankjulliewel dat jullie je er zorgen over maken of ik het wel de moeite waard zou hebben gevonden :). Vonden jullie het ook de moeite waard? ;) Was ik nou behalve Ellens familie de enige die niet was blijven eten dan btw??

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 10-03-2003, 18:43:40 »
Nou dat viel wel mee hoor, ik vond je op dat kleinigheidje na ( :P) best wel ongeveer zoals ik verwacht had eigenlijk :) (bedoel ik dus positief ;)) (en dat kennismaken lag toch ook net zo goed aan mij?). Dankjewel dat je me toch niet dom vindt! (vind ik zelf eigenlijk ook niet ;D althans toch niet daarom iig he...)

Enige kans dat degenen die er niet bij waren gisteren ook nog uitgelegd krijgen wat er precies gebeurd is met de ontmoeting tussen e en robbie?  ::)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #148 Gepost op: 10-03-2003, 19:06:27 »
Wat heb je er voor over han? :P

Nee hoor, zo flauw ben ik niet, maar het was wel heeeeel dom van e  :P, dus ik weet niet of ze wil dat ik dit hier neerzet ;D ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 10-03-2003, 20:08:45 »
HAHAHAHAHAHAHA lol, ja, nu lijkt het natuurlijk net of er heel veel bijzonders gebeurd is enzow, hahaha, maar nouhouuuuuu Pinoooo!! :( zo dom wassut toch niet?? :-[
Maar ik denk eerder dat Robbie het (nog) niet zou willen posten, zoiets zei hij toch ook? :P

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 10-03-2003, 20:37:49 »
Jullie maken me wel steeds nieuwsgieriger.  ::)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 10-03-2003, 21:18:29 »
me too (al kan ik me het wel wat inbeelden, maar toch ben ik het niet zeker)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 10-03-2003, 21:44:43 »
Inderdaad en nu wel ik het weten!  >:( (kijk ik zo dreigend genoeg, worden jullie al bang  ;D)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 10-03-2003, 21:57:14 »
Ik schaam me er te erg voor.  :-[

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 10-03-2003, 22:10:38 »
ik heb het juist geraden  :P ;D

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 10-03-2003, 22:16:56 »
Wat had je geraden? PM me, anders weet iedereen het meteen  :-[

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 10-03-2003, 22:21:57 »
Ik begrijp er nog steeds helemaal niks van. Maar als jullie niks willen vertellen is dat natuurlijk jullie goed recht. Al vind ik 't wel flauw dat jullie ons dan zo nieuwsgierig hebben gemaakt.  :( ;)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 10-03-2003, 22:25:43 »
Ik vertel het wel na de molfandag, dan heeft de meerderheid me toch gezien en gesproken.

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #158 Gepost op: 11-03-2003, 09:43:57 »
Waarschijnlijk is e dan ook niet meer de enige  ;D

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #159 Gepost op: 11-03-2003, 09:50:38 »
Weet jij ook meer dan? :o

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.