Aangezien ik dit topic toch iedere keer zelf naar mijn hand kan zetten gebruik ik het nu maar even om stoom af te blazen. (en nee dit is geen parodie op weet ik veel wie)
Ik vind het gewoon ontzettend bleh. Heel mijn domme leven momenteel. Ik haat dit punt in mijn so-called life. Studeren voorbij en nu moet je gewoon werk zoeken want "zo gaat dat in het leven." Als ik het niet doe ben ik een raar wezen, want je moet de regeltjes van het leven toch volgen?
Maar ik heb geen zin in werk, maar hey ik mocht niet meer iets anders gaan leren, dus daar sta ik met een diploma dat ik om vertaalredenen gevolgd heb, maar waarmee ik eigenlijk alleen op een secretariaat terechtkan om briefjes te typen en telefoontjes te beantwoorden. (no offence aan iemand die dit beroep doet, maar het is gewoon niet mijn ding) En je wordt van alle kanten gepusht enzo. Buren die ineens afkomen bij mijn ouders 'Heeft Robbie al werk?' en dat ze iets gevonden hebben. Waar bemoeien ze zich mee?!
En dan de vdab hier die je ook pusht natuurlijk. En blabla, en ondertussen moet ik zomaar eender welk werk aannemen "om alvast een baan te hebben". "Je kan dan nog altijd naar iets anders zoeken." Maar wat als ik niets anders vindd? Of als ik nergens anders toegelaten word? Dan zit ik voor eeuwig met een rotjob die ik niet graag doe...
En dan nog iets. De hele wereld is in love. De een heeft een vriendje, de ander een vriendinnetje, de ander gaat samenwonen, de ander trouwen. Bijna IEDEREEN die ik ken heeft een partner. Ik zit voor het zoveelste jaar weer f**king stik alleen en ik ben het grondig beu. Zelfs mensen waarvan ik zelf soms van denk "Jeetje hoe gaat die ooit iemand vinden?" zijn nu allemaal al vrolijk samen. Happy happy joy joy.
En dan vind je al eens iemand waarvan je denkt
, maar dan is het andersom natuurlijk weer niks. En zo gaan we weer een eenzaam rotjaar tegemoet, waarbij ik kerst en nieuwjaar met mijn 2 ouders vier. Vooral nieuwjaar is dan het laagste punt ooit. Met een oneven aantal nieuwjaar vieren is ***. Zeker met 3. Het gaat dan 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 GELUKKIG NIEUWJAAR!!! En hup die 2 waar je dan nieuwjaar mee viert kussen elkaar en dus zit je de eerste 10 seconden van het nieuwe jaar weer helemaal alleen en ik ben het absoluut beu.
Zo... nu eerst een bavaria. Sorry voor dit downside bericht.