Auteur Topic: Speciaal voor Milk  (gelezen 24345 keer)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:De Efteling (1 april)
« Reactie #120 Gepost op: 8-03-2003, 07:47:47 »
He's gotta point there.....

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #121 Gepost op: 8-03-2003, 10:36:04 »
toch weer ingstonken!!!  >:(robbie..  ;D

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 8-03-2003, 10:47:31 »
De 1 april grappen komen er nu al weer aan. :)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 8-03-2003, 11:21:02 »
He's gotta point there.....
Hij moet daar wijzen?  ???

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #124 Gepost op: 8-03-2003, 11:24:47 »
he has got a point there/ Daar zit wat in...

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 8-03-2003, 11:34:40 »
Ok nu klopt ie wel!  :)
Tot zover de Engelse les van vandaag. ;D

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #126 Gepost op: 8-03-2003, 12:27:44 »
Had hij het niet over Talpa Europaea dan? Want dat is een zij.

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 8-03-2003, 15:31:06 »
deze keer was ik er dan toch ook 'ingetrapt' zeg maar hahahaha, echt goed gevonden van je Robbie! ;D

Offline Robbieazerty

• Forumlid
Re:Klaagzang
« Reactie #128 Gepost op: 8-03-2003, 23:55:22 »
Aangezien ik dit topic toch iedere keer zelf naar mijn hand kan zetten gebruik ik het nu maar even om stoom af te blazen. (en nee dit is geen parodie op weet ik veel wie)

Ik vind het gewoon ontzettend bleh. Heel mijn domme leven momenteel. Ik haat dit punt in mijn so-called life. Studeren voorbij en nu moet je gewoon werk zoeken want "zo gaat dat in het leven." Als ik het niet doe ben ik een raar wezen, want je moet de regeltjes van het leven toch volgen?
Maar ik heb geen zin in werk, maar hey ik mocht niet meer iets anders gaan leren, dus daar sta ik met een diploma dat ik om vertaalredenen gevolgd heb, maar waarmee ik eigenlijk alleen op een secretariaat terechtkan om briefjes te typen en telefoontjes te beantwoorden. (no offence aan iemand die dit beroep doet, maar het is gewoon niet mijn ding) En je wordt van alle kanten gepusht enzo. Buren die ineens afkomen bij mijn ouders 'Heeft Robbie al werk?' en dat ze iets gevonden hebben. Waar bemoeien ze zich mee?!  >:( En dan de vdab hier die je ook pusht natuurlijk. En blabla, en ondertussen moet ik zomaar eender welk werk aannemen "om alvast een baan te hebben". "Je kan dan nog altijd naar iets anders zoeken." Maar wat als ik niets anders vindd? Of als ik nergens anders toegelaten word? Dan zit ik voor eeuwig met een rotjob die ik niet graag doe...

En dan nog iets. De hele wereld is in love. De een heeft een vriendje, de ander een vriendinnetje, de ander gaat samenwonen, de ander trouwen. Bijna IEDEREEN die ik ken heeft een partner. Ik zit voor het zoveelste jaar weer f**king stik alleen en ik ben het grondig beu. Zelfs mensen waarvan ik zelf soms van denk "Jeetje hoe gaat die ooit iemand vinden?" zijn nu allemaal al vrolijk samen. Happy happy joy joy.
En dan vind je al eens iemand waarvan je denkt :o, maar dan is het andersom natuurlijk weer niks. En zo gaan we weer een eenzaam rotjaar tegemoet, waarbij ik kerst en nieuwjaar met mijn 2 ouders vier. Vooral nieuwjaar is dan het laagste punt ooit. Met een oneven aantal nieuwjaar vieren is ***. Zeker met 3. Het gaat dan 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 GELUKKIG NIEUWJAAR!!! En hup die 2 waar je dan nieuwjaar mee viert kussen elkaar en dus zit je de eerste 10 seconden van het nieuwe jaar weer helemaal alleen en ik ben het absoluut beu.

Zo... nu eerst een bavaria. Sorry voor dit downside bericht.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 9-03-2003, 00:08:39 »
He robbie,

't lijkt me echt heel vervelend voor je dat je op dit moment niet weet wat je met je leven moet. Maar als jij op dit moment geen behoefte hebt om 'n baan te zoeken, omdat je er nog moet achterkomen wat je wilt gaan doen dan zal ik zeker voor jezelf kiezen. En dan proberen je omgeving ervan te overtuigen dat je echt nog effe tijd nodig hebt om uit te zoeken wat je wilt met je leven. Daar hebben ze dan vast wel begrip voor lijkt me. 't is ook best lastig in deze wereld waarin 't normaal is dat iedereen maar gelijk gaat werken na de studie en dan ook dat werk zijn/haar hele leven lang blijft doen.

Maar er zijn echt wel meer mensen die zo twijfelen als jou hoor. En ik ben er al een van. Ik heb wel voor 'n studie gekozen (na jarenlang wikken en wegen), maar ik weet nog steeds niet of dit wel is wat ik wil. Ik zie mezelf niet achter 'n computer op 'n kantoor puzzelen met financiele cijfertjes voor de rest van m'n leven.  :-\

Ik dacht trouwens dat je graag ondertitelaar wilden worden? Wat is er met die droom gebeurd?

En dan nog iets. De hele wereld is in love. De een heeft een vriendje, de ander een vriendinnetje, de ander gaat samenwonen, de ander trouwen. Bijna IEDEREEN die ik ken heeft een partner. Ik zit voor het zoveelste jaar weer f**king stik alleen en ik ben het grondig beu. Zelfs mensen waarvan ik zelf soms van denk "Jeetje hoe gaat die ooit iemand vinden?" zijn nu allemaal al vrolijk samen. Happy happy joy joy.

Ik begrijp helemaal wat je bedoeld. Ik heb ook veel momenten waarin ik me zo voel. 't lijkt gewoon of heel de wereld al de liefde van zijn/haar leven heeft gevonden, terwijl jezelf nog steeds alleen zit te kijken. En vooral als je je al 'n beetje depri voelt, dan is 't pijnlijk om te zien hoe gelukkig anderen zijn.  :-[

Je moet gewoon blijven geloven dat die ene persoon voor jou ook ergens rondloopt en dat je die nog wel tegen zult komen...of dat nu volgende week is of pas over 'n paar jaren. Je bent nog jong robbie, dus nog tijd genoeg om de ware te vinden zou ik zeggen! Iig vast succes met je zoektocht!  :)

Offline Talpa

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 9-03-2003, 00:11:02 »
Maar Robbie, je hebt toch wel vrienden!!! Zoek een paar leuke hobbies, leef je uit. En geniet van je vrijgezellentijd. Voor je het weet heb je een partner, een kind en een hypotheek en dan zit je pas echt vast. En serieus, ik ken bijna niemand die na zijn opleiding meteen is gaan werken. De meesten gaan eerst reizen of gewoon pauze houden. En als je echt geen opleiding hebt waar je verder mee wilt, raad ik je toch aan om andere cursussen te gaan volgen. Of maak je werk van je hobbies. Begin je eigen bedrijf. Of meld je aan voor Expeditie Robinson. En trek je niks aan van je omgeving. Het is jouw leven en jij moet het leuk vinden. En nou wil ik een andere titel boven dit topic.

Talpa

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 9-03-2003, 00:30:50 »
Ik heb me in ieder geval al wel aangemeld voor expeditie robinson ja!

Thanks anyway voor de opbeurende woorden. ;) Mja iedereen heeft zo wel eens een baaldag. Bij mij was ie begonnen toen ik een overlijdensbrief van mijn opa had teruggevonden en merkte dat iedereen er met partner bijstond behalve mijn naam helemaal alleen onderaan de lijst. En zo begint dat dan weer op te bouwen enzo.

En @ hann: ik wil inderdaad nog best ondertitelaar worden, en heb er ook adressen van gevonden. Maar om een of andere reden stuur ik nooit iets. Ik snap niet waarom, maar ik doe het gewoon niet. :s Misschien omdat het in Brussel is ofzo. En omdat ik waarschijnlijk met mijn diploma toch niet genoeg ben.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 9-03-2003, 10:12:34 »
En @ hann: ik wil inderdaad nog best ondertitelaar worden, en heb er ook adressen van gevonden. Maar om een of andere reden stuur ik nooit iets. Ik snap niet waarom, maar ik doe het gewoon niet. :s Misschien omdat het in Brussel is ofzo. En omdat ik waarschijnlijk met mijn diploma toch niet genoeg ben.

Als je 't 'n serieus probleem vindt dat 't in Brussel is, dan moet je er nog maar 'ns goed over nadenken. Maar op zich hoeft dit toch niet in de weg te staan als dat echt is wat je wilt doen?

En dat je diploma niet goed genoeg zou zijn, weet je natuurlijk nooit zeker totdat je ook daadwerkelijk 'n sollicitatiebrief hebt geschreven. Ik zou 't als ik jou was zeker proberen, al was 't maar om de ervaring met solliciteren (brief schrijven, gesprek enz.) op te doen en misschien iets meer inzicht te krijgen in wat je wilt met je leven.  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 9-03-2003, 11:20:44 »
Je laatste berichtje klinkt geloof ik al een stuk minder down, toch?

Idd iedereen heeft wel eens een baaldag, dus sorry hoef je er sowieso niet voor te zeggen. En hoe cliche maar hoe waar: het is maar hoe je er tegenaan kijkt. Want dat juist zoveel mensen een partner hebben zou je ook weer positief kunnen zien, zo van 'als zij iemand kunnen vinden, dan ik zeker!' Want je waagt het niet om jezelf naar beneden te gaan halen of zo he, ook jij bent absoluut wel de moeite waard, vraag maar aan je vrienden. Die zijn overigens toch ook erg belangrijk om een leuk leven te hebben dus als je die hebt (en die heb je dat ga je niet ontkennen) is het alvast minder erg dat andere dingen minder leuk zijn. Maar als je het juist toch negatief ziet dat zoveel bekenden van je een partner hebben, zou je er natuurlijk ook eens op kunnen letten wie er juist geen partner hebben, want dat zijn natuurlijk ook wel meer mensen dan je denkt. Ik heb natuurlijk niet zoveel levenservaring ofzow ::) :-[ maar ik heb dat zelf toch ook wel erg gehad zo van 'iedereen heeft een vriendje maar ik niet' maar als je beter kijkt zie je opeens ook de grote groep mensen die ook alleen is, vooral als je het gewoon naar je zin kunt hebben met vrienden. Die zullen je toch altijd steunen of het nu goed gaat of slecht en of jij zin hebt om werk te zoeken of niet, bijv.

En dat werk, idd, je hoeft echt niet te doen wat anderen van je verwachten, je moet gewoon doen waarmee jij het het meeste naar je zin hebt. Dus je hoeft echt niet je leven lang bij dezelfde baan te blijven of zo. En mss dat je idd niet meteen je droombaan vindt maar als je bijv wel erg leuke collega's hebt scheelt dat toch ook al een hoop??

Maargoe ik ben nog maar erg jong en naief ::) dus aan mij zul je denk ik toch niet zoveel hebben, maja.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 9-03-2003, 11:37:18 »
Jawel het is opbeurende tekst! ;) Thanks.

Het gaat ondertussen wel weer goed enzo hoor, zoals je zei, iedereen heeft een baaldag. Als ik de volgende morgen opsta is het weer allemaal weg en denk ik weer van hehe waar zat ik me ook druk om te maken.

Dus andere titel voor het topic! Vanavond de finale! Stijn of Marc? Sandra wint natuurlijk!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
Re:Finale dag!
« Reactie #135 Gepost op: 9-03-2003, 12:42:49 »
Sorry dat ik nog ff erop terugkeer maar aangezien ik er mezelf af en toe in herken (iedereen wel denk ik) wou ik ook nog wel ff iets zeggen.

Ik weet dat ik nog jong ben en mijn levenservaring dus niet echt zo groot is om nu al te gaan zeggen wat je zou moeten doen enzo maar ik ben zelfs wat bang om op kot te gaan. Langs de ene kant is iedereen er enthousiast over, maar ik hoop stiekem dat ik ergens op kot kan met iemand die ik al ken ofzo want ik ben iemand die niet graag alleen is in een ongekende buurt. Ik ben wel eens graag een avond alleen thuis, als ik thuis ben heb ik geen probleem maar zo ergens waar ik het nog niet ken, nee dan voel ik me echt niet goed. En dan denk ik er ook aan dat als ik ga afgestudeerd zijn dat ik ga moeten werk zoeken enzo en dan is het gedaan met dit studentenleven dat eigenlijk meevalt, hoewel we het soms niet beseffen. Dan moet ik ook kunnen voor mezelf koken en ik kan niet eens een ei bakken zonder dat er schaal in zit  :-\ en iedereen zegt dan dat je moet werken om geld te verdienen enzo, maar als je nu dat werk echt niet graag doet ofzo, dan snap ik echt wel dat je daarop tegenziet, ik zou het ook niet willen. Zijn er geen opties om het werk te vinden dat je wil dat niet in Brussel is? Of is er niets anders dat je echt wel graag zou doen? En over dat alleen zijn: ik heb nu wel een vriendje maar ik zit in een ingewikkelde situatie met mijn beste vriend (idd mannelijk dus, meisjes kunnen soms zo truttig zijn é, ik kan daar nie tegen (n/o ik val niemand aan ofzo, ik ben zelf meisje :) ik bedoel gewoon dat ik liever in een groep jongens beland, dan een groep meisjes) en tfeit dat mijn beste vriend mannelijk is zorgt soms voor wat probs) en iemand hebben is dus ook niet alles, maar toen ik niemand had, weigerde ik pertinent om met iemand weg te gaan die iemand had, want dan voelde ik me altijd zo het 5e wiel aan de wagen. Dan liepen zij zo hand in hand en kusten ze en dan sta je daar maar bij, ongemakkelijk  :-\ ik vermijd dat zelf ook, als ik wegga met mijn vriend en iemand erbij dan zal ik mij niet zo gedragen en die derde bij alles betrekken.

oké, sorry als alles een beetje door mekaar loopt maar ik herkende mezelf er gewoon in en wou dit even van me afschrijven

en Stijn is de mol  :P

banaan begint met een b, soms met een s

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #136 Gepost op: 9-03-2003, 12:55:34 »
Debbie, hoe vaak moet ik je dit nog duidelijk maken?? Tis SANDRA!!!!!!!!!!!!!!! :o

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 9-03-2003, 13:50:05 »
keep on dreaming babe  :P

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 9-03-2003, 23:35:17 »
ja maar jij ook Deb... :P
en Stijn is de mol  :P
want zie je wel dat ik gelijk had met dat jij vandaag nog Stijn had gezegd... jaja, toch nog ergens gelijk in ;D kbegrijp echt niet dat je dan zo hoog kunt staan in de pool... of is dat inmiddels al niet meer zo?

Offline Robbieazerty

• Forumlid
Re:O'Sheas
« Reactie #139 Gepost op: 10-03-2003, 13:10:29 »
Het eten bij O'Sheas
is lekker en niet vies! (dat rijmt!)

En de finale kijken bij O'Sheas is ook leuk natuurlijk!