Poll

Willen jullie eten bij O'Sheas?

Ja
0 (0%)
Nee
6 (100%)

Totaal aantal stemmen: 13

Auteur Topic: de finale...!  (gelezen 15621 keer)

Offline Ellen

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:de finale...!
« Reactie #60 Gepost op: 25-02-2003, 12:04:17 »
*schrapt Arco van lijstje...

Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #61 Gepost op: 25-02-2003, 12:24:02 »
*schrapt Arco van lijstje...
dat gaat de verkeerde kant op... :(

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Ellen

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 25-02-2003, 16:21:30 »
GOED NIEUWS
Ik heb een scherm kunnen regelen, tis nog perfecter als ik gedacht had!
In de Ierse pub hiero (O'Sheas) is een aparte "mini-bar"
Hier kunnen ongeveer 50 personen in (alsof we die ooit bij elkaar hebben hihi)
Iig, ik heb de manager daar gezegd dat we nu met 10 waren, en hij vond het prima als we daar dan gingen zitten :-)
In de grote bar staat waarschijnlijk een ander scherm met Engelse/Ierse voetbalwedstrijden erop, maar daar heb je verder geen last van..
We kunnen daar ook eten (zal toch gegeten moeten worden niet??) en ik vind dat ook wel een eerlijke tegenprestatie aangezien we de mini-bar voor nop krijgen :-)
Moet ik alleen vantevoren doorgeven hoeveel personen er willen eten daaro, dus wie wil?

« Laatst bewerkt op: 25-02-2003, 16:22:22 door Ellen »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 25-02-2003, 16:38:27 »
Idd Arco, dat wilde ik nog zeggen, jij volgde de Belgische serie toch hemaal niet... ::)

Maar zet mij maar op het lijstje!!

Ik heb uitgezocht dat als ik iets eerder wegga bij jp en dan erg ga haasten de trein van 17:39 kan halen, wat wil zeggen dat als ik de aansluiting in Utrecht mis, toch nog om 19:24 in Eindhoven ben. Ik neem aan dat het niet al te ver is vanaf het station...?

Ook terug is nog wel te doen, maar ik wilde ook nog even uitzoeken of ik Zaartje mss tot Zoetermeer kan brengen, als je dat wilt, Zaartje? Even kijken hoeveel tijd me dat kost, maar dat zal wel niet zo veel zijn, dus dan vinden je ouders het mss wat acceptabeler...
*kijkt op ns.nl...
ok, dan zijn we om 22:36 in Zoetermeer... dan kan ik weer om 22:55 terug naar Gouda, dus om 23:06 in Gouda... dat is wel te doen, scheelt iets meer dan een half uurtje... Dus mochten je ouders dat nodig vinden Zaartje, zeg maar dat ik het iig heb aangeboden!! En dan kun je dus gwoon de hele route met korting, maar als je zelf al een kaart hebt, maakt het wat dat betreft natuurlijk niet uit. (ow, kheb dr alleen niet hemaal aan gedacht wat mijn ouders ervan vinden... hoe crimineel is station Zoetermeer ???)

Wat eten betreft weet ik het nog niet... waarschijnlijk kom ik dus vrij laat pas aan dus ik had eigenlijk ook maar zo gedacht dat ik gewoon brood mee zou nemen en dat in de trein op zou eten... Dus hrm, nej, als het niet verplicht is, eet ik liever niet mee, maar ik kijk dus hoogstwaarschijnlijk wel mee! :D

Offline Ellen

• Forumlid
Poll voor finale topic
« Reactie #64 Gepost op: 25-02-2003, 16:41:24 »
Willen jullie allemaal ff de poll invullen zodat ik kan doorgeven hoeveel mensen er willen eten daar?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 25-02-2003, 16:58:34 »
ok, heb dus nee gestemd, want ik kom wel maar eet daar niet.

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #66 Gepost op: 25-02-2003, 17:37:28 »
Ik heb ja ingevuld! :)

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #67 Gepost op: 25-02-2003, 17:40:35 »
He tof e dat je kan komen! En de andere natuurlijk ook! En jammer voor degene die niet kunnen!

Ik kan ook zeker wel, maar ik vroeg nog aan eleen of ze mee wil. Ze weet t nog nie zeker, dus ZEKER deze week vul ik het eten 'ja of nee' in en dan geef ik door of we samen komen of ik alleen!

Ellen top dat je het hebt kunnen regelen!
 :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #68 Gepost op: 25-02-2003, 18:34:18 »
Ik heb ja gestemd,geen tijd om thuis nog te eten en ik vind het wel zo sociaal :).

Citaat
Ik kan ook zeker wel, maar ik vroeg nog aan eleen of ze mee wil. Ze weet t nog nie zeker, dus ZEKER deze week vul ik het eten 'ja of nee' in en dan geef ik door of we samen komen of ik alleen!

Haha daar hadden we het net over,of Leen ook zou komen :D.

Het café is zo'n 5 à 10 minuten lopen van het station, dus dat valt zeker te doen.

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #69 Gepost op: 25-02-2003, 18:45:19 »
5 á 10 minuten lopen is in werkelijkheid vaak 20 minuten  :P

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Ellen

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 25-02-2003, 19:40:05 »
Maybe als jij zegt 5 á 10 minuten wel, maar ik loop dit om 4 uur 's nachts dronken in 10 minuten  :P
Zie kaartje:

« Laatst bewerkt op: 25-02-2003, 19:40:39 door Ellen »

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 25-02-2003, 19:48:02 »
Man, ik zou ook zo graag willen komen, maar het is echt geen haalbare kaart voor mij. Na vijf dagen carnaval vieren en ook nog een bruiloft, ben ik zondagavond helemaal dood, denk ik. Aangezien ik maandag weer moet werken en mn collega's verwachten dat ik fris en fruitig ben na mn 'vakantie', kan ik maar beter thuis blijven en na de finale na bed gaan.

Ik baal zo... ::)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #72 Gepost op: 25-02-2003, 19:50:21 »
Dronken mensen rollen best snel hoor ;)

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #73 Gepost op: 25-02-2003, 20:27:54 »
Haihai,
@e: das echt SUPERlief van je hoor, echt heel gaaf maar nee mn ouders willen het niet hebben, net een hele discussie gehad enz. maar ik ben te jong etc.
Maar ik zat te denken, het valt misschien te overwegen om voor de nederlandse mol hier ergens iets te organiseren, iets wat ik iig wel mag van mn ouders, maar ook DAT moet ik nog eens grondig overleggen...
in ieder geval mensjes die wel gaan: veel plezier...

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 25-02-2003, 21:26:10 »
Ik wil niet lullig doen Zaar. Maar als dit niet eens mag, wat mag dan nog wel? ???

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 25-02-2003, 21:30:11 »
Ik snap Zaar perfect hoor, mijn ouders kunnen ook zo zijn  :-\ vooral mijn moeder dan. Ik ben er nu 16 en ik ga zelden uit, gewoon omdat er ergens paniek zou kunnen zijn dat ik zou kunnen ontvoerd worden en al van die zulke. Het is leuk dat ze bezorgd zijn, maar teveel is teveel soms

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #76 Gepost op: 25-02-2003, 21:35:43 »
Count me in, Ellen! Toppie geregeld zeg! (ik hoop alleen niet dat er veel doelpunten vallen, want dan is de mol denk ik ff niet meer te volgen).

Enne....als de ontknoping tegenvalt kunnen we altijd nog voetbalrellen gaan schoppen  :P

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #77 Gepost op: 25-02-2003, 22:07:26 »
voor mij is het helaas te ver weg, miss een andere keer als het iets dichter bij huis is (amsterdam ofzo (hint hint))
voor iedereen die wel gaat, veel plezier en maak t niet te bont ;) 8)

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #78 Gepost op: 26-02-2003, 12:33:56 »
Ik wil niet lullig doen Zaar. Maar als dit niet eens mag, wat mag dan nog wel? ???

Ik vind het 'eigenlijk :P ' niet echt heel gek dat ik niet 's avonds laat, als ik de volgende dag nog naar school moet, zo'n verre reis mag maken met iemand die mijn ouders niet kennen (niet om jou af te kraken oid hoor e  :-* ) ... hello, I'm 15 ....

{edit:spelfout}

« Laatst bewerkt op: 26-02-2003, 12:35:24 door Zaartje »
In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Ellen

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 26-02-2003, 15:15:52 »
Degene die er wel willen eten, willen die me ff een pm of meel sturen?
Dit omdat ik dan met die mensen een eerder tijdstip kan afspreken, lijkt me wel zo makkelijk  :D