Idd Arco, dat wilde ik nog zeggen, jij volgde de Belgische serie toch hemaal niet...
Maar zet mij maar op het lijstje!!
Ik heb uitgezocht dat als ik iets eerder wegga bij jp en dan erg ga haasten de trein van 17:39 kan halen, wat wil zeggen dat als ik de aansluiting in Utrecht mis, toch nog om 19:24 in Eindhoven ben. Ik neem aan dat het niet al te ver is vanaf het station...?
Ook terug is nog wel te doen, maar ik wilde ook nog even uitzoeken of ik Zaartje mss tot Zoetermeer kan brengen, als je dat wilt, Zaartje? Even kijken hoeveel tijd me dat kost, maar dat zal wel niet zo veel zijn, dus dan vinden je ouders het mss wat acceptabeler...
*kijkt op ns.nl...
ok, dan zijn we om 22:36 in Zoetermeer... dan kan ik weer om 22:55 terug naar Gouda, dus om 23:06 in Gouda... dat is wel te doen, scheelt iets meer dan een half uurtje... Dus mochten je ouders dat nodig vinden Zaartje, zeg maar dat ik het iig heb aangeboden!! En dan kun je dus gwoon de hele route met korting, maar als je zelf al een kaart hebt, maakt het wat dat betreft natuurlijk niet uit. (ow, kheb dr alleen niet hemaal aan gedacht wat mijn ouders ervan vinden... hoe crimineel is station Zoetermeer
)
Wat eten betreft weet ik het nog niet... waarschijnlijk kom ik dus vrij laat pas aan dus ik had eigenlijk ook maar zo gedacht dat ik gewoon brood mee zou nemen en dat in de trein op zou eten... Dus hrm, nej, als het niet verplicht is, eet ik liever niet mee, maar ik
kijk dus hoogstwaarschijnlijk wel mee!