Jeetje, ben ik ff een uur weg, gelijk een pagina vol, waar zal ik eens beginnen?
Bij Chriz maar
Chriz, ik ga over dit topic niet meer in discussie, ik weet zeker dat als Tomek naar Ajax was gegaan hij verkozen was boven vd Meyde hoor...:sarcasme:
Kenner, jij hebt gedeeltelijk gelijk, zoals elke club wel es een gelukje heeft, heeft ook elke club wel es een rel. Maar ook hier geldt: Ajax steekt er met kop en schouders boven uit.
Je zult mij ook nooit horen zeggen dat wij 100% zeker van Ajax zullen winnen, we maken ze wel es ff in blabla. Nee, dat hoop ik hooguit, feiten hebben bewezen dat PSV daar wel degelijk toe in staat is maar andere feiten bewijzen net zo hard dat Ajax daar ook toe in staat is. Dus het is denk ik afhankelijk van een aantal factoren: fitheid, blessures,geluk, stand van de zon
Maar Ajax supporters, nee die weten altijd zoooooooo zeker dat ze gaan winnen,en mochten ze dan verliezen of dreigen te verliezen, dan verliezen ze ook hun zelfbeheersing.
Mollemans> Met jou ben ik het eik wel eens (what a suprise) Wil voor de sier wel wat te miepen hebben natuurlijk: het is de Herdgang, niet Heerdgang