Auteur Topic: Laatste seizoen??  (gelezen 14224 keer)

Offline Frannie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Zoveel geluk, zo klein verpakt!
Re:Laatste seizoen??
« Reactie #20 Gepost op: 19-02-2003, 18:14:35 »
Erg jammer als het stopt, maar ik kan het wel begrijpen, want het lijkt me super zwaar hoor die opnames.

Maar goed ik hoop natuurlijk dat er nog een serie WIDM komt.

x Frannie

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #21 Gepost op: 19-02-2003, 19:22:05 »
Och, alles wat een sterke formule heeft komt vanzelf wel een keer terecht bij SBS 6. Volgens mij zit er nog genoeg rek in 'de Mol'.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #22 Gepost op: 19-02-2003, 20:03:40 »
Och, alles wat een sterke formule heeft komt vanzelf wel een keer terecht bij SBS 6.

Jah idd, nu gaan ze weer zelf n Idols maken he!!   :o

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #23 Gepost op: 20-02-2003, 10:43:37 »
Huh???? en ik kreeg een brief dat ik niet door de selectie heen was en dat ik het volgend jaar opnieuw moest gaan proberen....gemeen gemeen... :-\

always look on the bright side of life

Offline Suske

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #24 Gepost op: 20-02-2003, 13:33:52 »
Zeker jammer :(

Dan lijkt het me dus leuk om nu echt de Mol te vinden aan de hand van de aanwijzingen..

Want vorig seizoen kwamen we maar niet uit dat introfilmpje...

Maar eerst genieten van het 4e seizoen  8)

D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline Migo

• Forumlid
  • De mol die zie je
« Reactie #25 Gepost op: 20-02-2003, 21:05:38 »
 >:( Wat nou !!!!!

Als programmamaker wordt er toch van je verwacht om creatief te zijn en te blijven. Als je dan een scorend programma hebt wat elk jaar tot de toppers behoort, dan ga je er toch niet mee stoppen.

Als ze bij Goeden tijden slechten tijden nou eens zeggen, "we zijn er moe van" dan kan ik hier vrede mee hebben. Ik was het al na afl. 1 moe.

Mij is altijd geleerd dat iedereen vervangbaar is.
Zijn er dan geen andere die het programma kunnen overnemen ?

Trouwens is WIDM het enige programma wat ik bekijk op nederland 1. Als het dan roch over kijkcijfers gaat....

Men kan nooit liegen door te zeggen "Ik lieg"

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 20-02-2003, 21:48:00 »
Maar je krijgt dan het effect dat het uitgemolken wordt en de interesse verdwijnt.
Persoonlijk heb ik dat effect nog niet though...

Offline Ellen

• Forumlid
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
« Reactie #27 Gepost op: 21-02-2003, 10:59:41 »
Stel je voor: een of andere commercieele zender neemt de mol over.
Om de haverklap krijg je: Wie hielp Corry de muur over? Was dit a) Marc b) Shadia c) Stijn. Sms u antwoord naar 8080 en win een prachtige moluitzet.
En dat echt om de 10 minuten, tussen de opdrachten door, tussen de biechts door, da's dus echt he-le-maal nix he?
Bovenstaande komt dus echt voor in buitenlandse series, eerlijk gezegd heb ik dan liever geen mol meer als een commercieele mol  :-X
Dus de mol moet maar gewoon bij de Avro blijven, desnoods andere presentator (iets voor jou Robs?) maar laten ze alsjeblieft niet commercieel worden  :'(

Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #28 Gepost op: 21-02-2003, 12:14:27 »
eh ellen van mij mag die commerciele Mol wel hoor, stoort me absoluut nioet op de videobandjes.

en geeft je een plaspauze of een moment om te ademen, wantw at me wel is opgevallen is dat door de commericiele zenders, de afwerking van de opdrachten toch wel mooier is. Misschien dat die eenvoud nu net de charme is van de Mol, want ik blijft toch de Belgische 3 beter vinden dan de commerciele.

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Ellen

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 21-02-2003, 12:35:32 »
Da's nou net het probleem, de sms oproepen zijn nét te kort voor plaspauze en komen ongeveer 8 á 9 keer in een aflevering voor. Als ik me niet vergis was het bij de Australische mol, dus mocht je dinsdag komen merk je wel wat ik bedoel. Ok, toegegeven: Als je het op video hebt staan is het gewoon een kwestie van doorspoelen maar stel dat je het live kijkt?
'k Heb 1 keer Idols live gezien op de zaterdagavond (en nee, heb niets tegen Idols voordat daar weer over gemopperd wordt) maar da's net zoiets: constant die oproepen en dezelfde beeldjes, werd ik echt helemaal niet goed van..

Offtopic: las gisteren in de krant dat als je dus een sms stuurt naar Idols, dat je dat in totaal € 2.10 kost per sms!  :o
€ 0.70 om te sms-en, € 0.70 voor ontvangstbericht wat je automatisch krijgt en later nog es € 0.70 omdat je een bedankje krijgt van degene waar je op gestemd hebt  :o

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 21-02-2003, 19:51:28 »
Het was enkel in de 3e Australische. De 2e Australische die we dinsdag gaan zien, heeft geen sms wedstrijdjes. Wel reclame, maar die is er uitgeknipt.
Zo krijg je wel het effect dat een opdracht 4 keer uitgelegd wordt, maar goed, dan snappen we de opdrachten tenminste.

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #31 Gepost op: 21-02-2003, 21:31:22 »
En die zijn al zo lastig in de Australische serie  ;D

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Ellen

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 22-02-2003, 04:42:10 »
Hoveel is 3x3+2?
13 hé?  ::)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 22-02-2003, 11:46:54 »
>:( Wat nou !!!!!

Als programmamaker wordt er toch van je verwacht om creatief te zijn en te blijven. Als je dan een scorend programma hebt wat elk jaar tot de toppers behoort, dan ga je er toch niet mee stoppen.

Mss net wel omdat je wil dat het programma als tof en origineel herinnerd wordt. WV overdrijft zelden daarin. 'De Schalkse ruiters' scoorde ook super maar ze hielden er ook mee op omdat ze het idd niet wilden uitmelken. Idem met de 12 werken van Vanoudenhoven.

Het beste voorbeeld van uitmelken is trouwens Big B. Eerste keer is nieuw enzo, echt tof, 2e keer al wat minder, 3e keer vraag je je af waar ze in godsnaam mee bezig zijn en dan krijg je te horen dat er mss een 4e reeks komt, de één al wat platter dan de andere...

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 22-02-2003, 14:55:03 »
Hoveel is 3x3+2?
13 hé?  ::)
Ik snap em niet. :(

Offline TheNightcrawler

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 22-02-2003, 17:18:24 »
Och, alles wat een sterke formule heeft komt vanzelf wel een keer terecht bij SBS 6. Volgens mij zit er nog genoeg rek in 'de Mol'.

Hopelijk niet zeg... De hele tijd reclame tussen het programma daar zit niemand op te wachten. Jammer dat ze in België ook al gestopt zijn met de mol, althans dat stond ook in de telegraaf.

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #36 Gepost op: 22-02-2003, 19:01:53 »
Dit is ook zo volgens de VRT, er komt geen vervolg meer op deze serie ;).

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Ellen

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 24-02-2003, 12:25:18 »
Ik snap em niet. :(
YESSSSSSSSSSSSSS
Eindelijk iets wat jij niet snapt!
Maar euhm...4.42 uur gepost, ik snap em zelf niet eens meer  :D :D ;D :D ;D 8)

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #38 Gepost op: 25-02-2003, 23:31:00 »
Uit betrouwbare bron is vernomen dat de Telegraaf wellicht de pen wat te pessimistisch gehanteerd heeft. De vraag of er een nieuw seizoen komt zal 'gewoon' blijken uit evaluatie (van de kijkcijfers??) van het komend seizoen.

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #39 Gepost op: 25-02-2003, 23:40:00 »
Als het van de kijkcijfers afhangt zal er zeker wel een nieuwe Nederlandse en zeker Vlaamse serie komen.
Daarbij, dan kopen we toch geoon allemaal een paar teveetjes bij.
Ik vrees dat het leven leeg zal zijn zonder de Mol.

Betogingen, ja zelfs burgeroorlogen zullen uitbreken indien men er maar aan denkt om te stoppen.

Het BB-huis zal in lichterlaaie opgaan... een echte mollestreek.

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen