Auteur Topic: Opdrachten overgenomen uit andere mollen  (gelezen 2253 keer)

Offline Simon

• Forumlid
Opdrachten overgenomen uit andere mollen
« Gepost op: 17-02-2003, 13:33:28 »
Hoi,

Het is me afgelopen zondag opgevallen dat niet alle opdrachten orgineel zijn.

1) De relative-bungee. Deze opdracht was identiek aan een opdracht uit de USA mole #2. Hierbij gaf de mol hetzelfde antwoord als de relative (wat geen vriend/vriendin was, maar een broer). De winnaar van die usa-mole was de enige die niet  het goede antwoord gaf (alleen was het daar zo, dat je de familie dan ook niet mocht zien).

2) Ik het voorfilmpje van de volgende aflevering zag ik iets erg bekends: Een dorpje met allerlei nauwe straatjes en een toren in het midden. Deze opdracht zat ook in usa mole, #2.

Deze opdracht (werkte daar ieder geval) als volgt:

Boven op de toren staan 3 mensen, welke uitkijken over de straatjes. In de straten zijn 9 groene a-4tjes neergelegt (onder stenen), die zichtbaar zijn vanaf de toren. Er is 1 persoon (pre) die moet proberen 5 vd 9 kaartjes te pakken. Er is ook 1 hunter, die moet proberen deze te pakken.
Men staat allemala met elkaar in verbinding. Degene die de kaartjes moet pakken, kan alles meeluisteren. De hunter mag pas beginnen met lopen zodra de mensen in de toren erboven de prey gezien hebben en moeten dan aanwijzingen geven aan de hunter waar hij/zij loopt.

De prey kreeg een vrijstelling als het lukte, als de hunter het lukte kregen ze geld in de pot.

De molactie: De mol stond op de toren, en probeerde de mensen niet naar de prey te laten kijken (zo van: hee kijk daar eens, terwijl de mol de prey al gezien had).

Ik hoop dat we hier iets aan hebben voor volgende week.

Simon

Offline Simon

• Forumlid
Re:Opdrachten overgenomen uit andere mollen
« Reactie #1 Gepost op: 17-02-2003, 13:42:03 »
Hierbij het (english) verslag van dat stukje aflevering, zodat je weet wat het spel daar inhield.

(Andersen Cooper = the game show host)

start hier:

The players next travel to Santo Stefano, a small hilltop village dominated by a 17th century lookout tower. Anderson tells them this will be the site of their next game and that it will be worth 50 thousand. This will be the Evader Game and it requires an Evader, a Tracker and three Lookouts.

http://home.earthlink.net/~tanstaafl/themole210.html

Eindig hier:

Up on the tower, Al agrees. "It's a really good day for the pot." he says, then adds "A bad day for Heather."