Corry was wel héél dom om niet direct af te drukken na Inge natuurlijk, maar zij is de mol niet ![Roll Eyes ::)](https://www.realitynet.org/Smileys/widm/rolleyes.gif)
Shadia zet zichzelf op algemene kennis, en kan amper één buurland van China opnoemen (is Rusland dan nog een land ?) en één keizer van rome ...
kleine reactie:
1) de reactie hier was ook direct van: druk af !! en mocht ik daar gezeten hebben zou ik ook niet zolang gewacht hebben zoals Corry deed maar ik denk niet dat je direct denkt van: aha zij drukt, dus ik mag ook drukken !!
2) Ik zou nooit aardrijkskunde of geschiedenis gekozen hebben, djezes what was she thinking... maar dan nog: 5 buurlanden china? Je zou het mij ook niet moeten vragen hoor. En dan van die Romeinse keizers: ik studeer latijn dus ik hoor er wel enkele te weten, maar als je op school geen al te brede culturele achtergrond gekregen hebt of gestudeerd hebt dan kan ik me wel inbeelden dat je er geen 5 kan uit je mouw schudden hoor.
Het lijkt dus allemaal heel mols, maar ik weiger erin te geloven, ik zou als mol in de kajak gekropen zijn om hem te doen kantelen of vertragen.