Auteur Topic: zenuwachtig bij executie ronde?  (gelezen 6018 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:zenuwachtig bij executie ronde?
« Reactie #40 Gepost op: 24-02-2003, 14:37:27 »
wou net editen: het kan natuurlijk best zijn dat het helemaal verkeerd is hoor, maar jullie kunnen mijn molkeuze gerust lezen in de bar enzo en dan moeten jullie maar achteraf zien of ik goed zat of niet en dan zal ik ook zeggen wie die persoon was die dat gevonden had. hoewel ik nog steeds Marc heel verdacht vind, en er ook heel wat hints naar hem leiden  >:( maar dat maakt het alleen maar ingewikkelder

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #41 Gepost op: 24-02-2003, 14:40:11 »
Kenner heeft inmiddels dezelfde hints als A&K gehad, en zit nu ook wel op stijn te letten ja, hints zijn té goed... ( tipje van de sluier dan , bekijk die loopopdracht van aflevering 3 goed en kijk vooral goed naar de antwoorden op de vragen )

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Ellen

• Forumlid
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
« Reactie #42 Gepost op: 24-02-2003, 14:42:53 »
Je bedoeld toch niet dat Rodin gedoe en 22/6 he?
Dat vind ik juist meer iets voor in grappige momenten ipv Stijn topic maar goed, is mijn mening...
Maar da's dus net zoiets als San Marco plein e.d., slaat ook nergens op...

Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 24-02-2003, 14:44:32 »
Kenner heeft inmiddels dezelfde hints als A&K gehad, en zit nu ook wel op stijn te letten ja, hints zijn té goed... ( tipje van de sluier dan , bekijk die loopopdracht van aflevering 3 goed en kijk vooral goed naar de antwoorden op de vragen )

hihihihi, ook je nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen en een pm gestuurd?  ;D

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #44 Gepost op: 24-02-2003, 15:01:34 »
ik lees dit topuic pas net, ik was giosteren geheel niet zenuwachtig wist dat mijn pool naar de k ging omdat ik shadia als winaar had.

Verder heb ik die tips voor stijn niet nodig omdat ik die zelf ook wel kan bedenken en ik vind het Ronduit flauw als je ideeen hebt en die niet verkondigt. lees stijn is niet de mol maar eens en je komt er al zat tegen. Nu ga ik HIER niet zeggen dat ik DAAR op de boeken ga letten, hoor

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 24-02-2003, 15:06:55 »
ik vind het Ronduit flauw als je ideeen hebt en die niet verkondigt.

Hij/zij doet het gewoon om de fun niet te verpesten naar ik meen.

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #46 Gepost op: 24-02-2003, 15:16:44 »
Mee eens, alles bij elkaar is het toch wel erg aannemelijk hoor, als stijn de mol is zal ik echt niet meer verbaasd zijn...

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #47 Gepost op: 24-02-2003, 15:23:59 »
ik was al niet verbaasd als stijn de mol is.
ik wete niet eens wie de verspreider van de tips is, ik denk aan lowprofile

en al heb je nog zon overtuigende hints, er blijven toch mensen die het niet geloven.. Remrmber juan palomo, de donkere kamer, de slippers en Hugo Claus en dan zegegn er nog mesnen dat het Marianne is en dat al de rest montage is.

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #48 Gepost op: 28-02-2003, 16:55:51 »
Ik ga nu niet echt meer zenuwachtig zijn bij de executie. Het is altijd het ergste als je mol er in zit die je al heel lang verdenkt. Bovendien gaat volgens de SKTheorie Marc er gewoon uit. :(

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Wat een mollestreek!
« Reactie #49 Gepost op: 28-02-2003, 22:54:44 »
Bovendien gaat volgens de SKTheorie Marc er gewoon uit. :(

Zondag zullen we het weten Heinz, ik denk en ik hoop van niet. Ik heb me veel verzet tegen deze theorie . Dus het wordt een gigantische overwinning of een dramatische nederlaag. Maar ik hou mijn avatar iig , al kleurt ie rood. Ik zal de gifbeker leegdrinken! Voorlopig droom ik van een champagne douche!  ;D

Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Wat een mollestreek!
« Reactie #50 Gepost op: 2-03-2003, 21:54:19 »
 ;)Had hier iemand last van vandaag?

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #51 Gepost op: 3-03-2003, 09:37:09 »
Ik ging nog liever dood dan marc die vrijstelling te laten houden, dus had redelijk wat last ja  ;D

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #52 Gepost op: 15-03-2003, 22:16:45 »
my god, ik zat echt enorm te rillen enzo, echt niet normaal, ik had best wel een probleem als ron eruit ging  8) en ik had echt zown gevoel, zat ongeveer op de helft bij de executie, en ik denk: neeeeeee, da zal toch nie waar zijn dattie als eerste eruit moet.... maar nee pffffff  ;D

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Wijze_vrouw

• Forumlid
  • Ik?
« Reactie #53 Gepost op: 16-03-2003, 14:20:41 »
Ja!

*** Voer eendjes geen oorlog ***

Offline Groeneman

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 16-03-2003, 16:52:56 »
Mijn winnaar ligt er nu al weer uit  :'( :'( ( Louis), dus mijn mol is er nog  ;D ;D ( Patricia )

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Wat een mollestreek!
« Reactie #55 Gepost op: 24-03-2003, 23:02:52 »
Zolang dat zagen niet in een opdracht voorkomt blijf ik achteroverleunend de executie bekijken.

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #56 Gepost op: 25-03-2003, 13:18:17 »
Nee!
Ik zit er nog helemaal niet in, ben nog niet echt geboeid aan het kijken en dus al helemaal niet zenuwachtig voor de executies. Mijn mol viel zaterdag af, maar ik kan er nog niet zo mee zitten.
Hopelijk komt 'het gevoel' snel weer terug, want zo vind ik er geen klap aan >:(

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Poekie

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 13-05-2003, 20:38:39 »
Nou, afgelopen zaterdag zo vlak voor de finale was het een toch wel weer enigszins nerveuze bedoeling. Wilde eigenlijk dat Ron of Elise eruit zou vliegen (zou m'n definitieve molkeuze wat makkelijker maken), maar in ieder geval NIET rene, dus dat gezenuw was niet onterecht  ;D

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #58 Gepost op: 13-05-2003, 20:43:38 »
Ik kan me nu eigenlijk meer vinden in Poekie's voorgaande post dan in die van mezelf :D

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 13-05-2003, 20:52:53 »
Gelukkig maar Pino!

Ik was ook behoorlijk zenuwachtig, naja mn mol kon gelukkig niet meer afvallen met haar vrijstelling, maar ja voor mn pool mocht er natuurlijk maar 1 iem afvallen, nl Chan... helaas, en mn 2e keus als afvaller (Ron, dan wist ik tenminste zeker dat Eliesje t is) bleef ook dus jammer genoeg moest mn winnaar naar huis... :( Maar aan de andere kant wel mooi dat Ron en Elise - de enige mogelijkheden van de laatste 5, vind ik toch - er allebei nog in zitten, want nu is er tenminste spanning en twijfel tot het einde ;), naja, dit geldt dan zo voor mij he, iemand die serieus Rene verdacht zal het anders zien...