Ik heb het eens rustiger bekeken en ben ook aan het rekenen geslagen.
Ik vind in ieder geval dat je dit tabeletje wekelijks mag aanpassen, want je kan er heel wat uithalen.
Ik heb geen problemen met de puntenverdeling van -1 naar +2, maar dus wel om welke reden je iemand punten geeft of aftrekt.
Ik vind ook niet, zoals Han13 meent, dat dit een afspiegeling is van de Wie verdiende hoeveel theorie, want hier hou je rekening met de gunstige positie waar de mol kan zitten om te mollen, terwijl 'mijn' berekening meer gebaseerd is op wat iedere kandidaat objectief (nou ja ...) in de pot brengt.
Terug naar het converteren van een aktie naar punten: Zo bijvoorbeeld het allereerste spel. Akkoord dat Sandra en Inge konden mollen. Dat hier vrijwel zeker gemold werd, daar ben ik niet van overtuigd. Dus dat is voor mij meer een + 1 dan een +2.
Shadia werd gevonden dus duidelijk -1
Maar voor de anderen: of ze nu in een boot zaten of gewoon rondliepen. Ze zijn niet gevonden, dus voor mij 0 punten.
Je hebt geloof ik de razzia in het begin van spel 2 niet meegerekend.
Bij mij krijgt Stijn er toch een punt bij omdat hij niet terugkomt naar de groep in de vierde aflevering.
Ik heb het allemaal verrekend volgens hoe ik het spel zie en dan kom ik op het volgende
Inge: 7
Marc: 7
Stijn: 1
Shadia: 3
Sandra: 2
Corry: 2
En Walter ... -3 !
In ieder geval zullen we met deze tabellen er nooit in slagen Sandra, Corry of Stijn tot super-mol te benoemen.