Auteur Topic: heeft sandra bal wel degelijk gevangen?  (gelezen 12955 keer)

Offline blindemol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • stijn is de mol
heeft sandra bal wel degelijk gevangen?
« Gepost op: 10-02-2003, 21:22:41 »
vond niemand het verdacht dat het effectief vangen van de bal door sandra nooit echt in beeld is gebracht?
ik had de indruk dat sandra niet klaar was en dat ze de bal niet heeft kunnen vangen. waarom werd het beeld niet herhaald? heeft iemand de beelden vertraagd op video kunnen bekijken?
zou zij de mol zijn en om de verdenking niet te groot te maken de bal toch zogezegd gevangen hebben?
de bal kon toch ook op bevel losgelaten worden bv door 1 van de stekkers los te maken van de batterij?

wat baten video en bril als de mol zich niet verraden wil!!!!

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
Re:heeft sandra bal wel degelijk gevangen?
« Reactie #1 Gepost op: 10-02-2003, 21:40:52 »
Ik heb nog eens goed beeldje voor beeldje gekeken en volgens mij vangt ze de bal gewoon wel!  :)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 10-02-2003, 21:55:06 »
Dat werd gedaan voor de spanning natuurlijk. En je zag haar nog net haar handen uitsteken.

Ze hebben ook die foto van Marc stiekem onder dat doek gezet in afl 2 zodat het niet opviel dat Sandra de verkeerde superkandidaat gekozen had.
Ze hebben ook gezorgd dat Shadia en Walter rechtstreeks in de armen van Sandra liepen in de 1e opdracht anders was het té verdacht.
Bij het kleiduifschieten stond er een echte schutter verborgen in de bosjes, anders was het té verdacht dat Sandra zo weinig raakte.
Haar hartslagmeter was onklaar gemaakt bij het parallellen, té verdacht anders.
Toen haar auto stilviel bij die stockcar racen, hebben ze ook het wiel van Inge's auto kapotgeschoten, te opvallend anders.

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Wat een mollestreek!
« Reactie #3 Gepost op: 10-02-2003, 22:11:49 »
toch heeft blindemol gelijk dat ze niet echt hebben laten zien dat sandra de bal vangt. Wat dat mag betekenen laat ik in het midden , maar spannender is het daarom voor mij niet geworden

Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Teddybear

• Forumlid
  • Bach rules !
« Reactie #4 Gepost op: 11-02-2003, 03:33:02 »
Bij het kleiduifschieten stond er een echte schutter verborgen in de bosjes, anders was het té verdacht dat Sandra zo weinig raakte.
Haar hartslagmeter was onklaar gemaakt bij het parallellen, té verdacht anders.
Toen haar auto stilviel bij die stockcar racen, hebben ze ook het wiel van Inge's auto kapotgeschoten, te opvallend anders.

yes, Robby. I like it.
Nu, tussen ons, en niemand hoeft dit te weten. Hoeveel betalen de Woestijnvissers je om dit soort geinigheid hier te posten ?
Just curious.
Niet vergeten : de persoon die de kloof overstak was niet Sandra, maar een dubbelgangster.
diezelfde die er ook naast schoot.
En Marc had duidelijk een masker op. Toen hij dat auto-ongeluk kreeg.

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #5 Gepost op: 11-02-2003, 03:51:49 »
Het verwonderd mij zelfs dat niemand heeft gezien dat Sandra Corry in de gracht duwde bij de helicopteropdracht.
Maar wat ik echt helemaal niet begrijp is dat sinds aflevering 2 de eeneiïge tweeling van Sandra, namelijk Sandrine, in haar plaats is gekomen.
Dat is toch duidelijk zeker.
Sandra was al lang terug thuis in haar winkeltje.

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #6 Gepost op: 11-02-2003, 09:23:07 »
Nu weer effe serieus verder over 't onderwerp van dit topic graag. Blindemol heeft 't al dan niet vangen van de bal door Sandra ter sprake gesteld, omdat de beelden dat ze 'm vangt idd niet getoond worden. Het is helemaal niet zo vreemd dat hij het vangen van de bal in twijfel steld.

Ik zelf ben van mening dat ze de bal gewoon gevangen heeft, maar dat WV er voor koos om die niet te laten zien, zodat de spanning opgebouwd werd tot 't moment dat ze 't de anderen ging vertellen. Niet echt gelukt wat mij betrefd, want ik had al gelijk zoiets van 'ja, ze heeft 'm gevangen!', omdat haar armen in 'n perfecte vangpositie waren toen de bal viel. 't zou wel heel vreemd zijn geweest als ze daarna aan de rest van de kandi's zou verkondigen dat 't vangen niet gelukt was. Dat zou ik dan ook niet geloofd hebben... :-\

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 11-02-2003, 11:07:09 »
Het spanning opbouwen is voor mij wel gelukt. Na de opdracht in uk mole en vorig jaar in widm 4 gezien te hebben, waar ze het gewoon lieten zien hoe ze de bal al dan niet vingen, wist je het nu niet. Bij Kerstin konden ze moeilijk anders, ze zat recht onder de bal, dat zou gewoon in haar schoot gevallen zijn. Maar rechtstaand is het toch heel wat moeilijker (in uk mole is ie wel gevallen en die moesten ook rechtstaan).
Het was dus puur om de spanning.

Citaat
Nu, tussen ons, en niemand hoeft dit te weten. Hoeveel betalen de Woestijnvissers je om dit soort geinigheid hier te posten ?
Dat mag ik niet zeggen, want ik heb een contract getekend en anders moet ik de helft van de productiekosten betalen.

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #8 Gepost op: 11-02-2003, 12:18:28 »
Het zou natuurlijk wel de ultieme sabotage actie zijn om te zeggen dat je de bal 'hebt', maar'm feitelijk niet gevangen te hebben. Ongemerkt wordt de groepspot dan beroofd van 3000 euro...

Maar ik denk overigens niet dat dat gebeurd is, maar in het kader van 'laten we niets uitsluiten' mag deze theorie natuurlijk zeker niet ontbreken ;)

Oh, en een andere theorie is dat de mol inderdaad aan de draadjes gezeten heeft, omdat hij/zij dacht dat Sandra de bal niet zou vangen. Dat zou dan een mislukte molsactie zijn en die zal dan ook nooit uitgezonden worden ;D

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 11-02-2003, 12:50:32 »
Mislukte molacties worden ook uitgezonden. Hugo die op zijn dooie gemak naar de koets wandelt maar dan gespot wordt door Luc die al in de koets zit. Hij kon niet anders meer dan op de koets te geraken. Dat werd in de laatste aflevering uitgezonden.

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 11-02-2003, 13:08:00 »
Het zou natuurlijk wel de ultieme sabotage actie zijn om te zeggen dat je de bal 'hebt', maar'm feitelijk niet gevangen te hebben. Ongemerkt wordt de groepspot dan beroofd van 3000 euro...

Maar ik denk overigens niet dat dat gebeurd is, maar in het kader van 'laten we niets uitsluiten' mag deze theorie natuurlijk zeker niet ontbreken ;)
Lijkt mij ook nogal onwaarschijnlijk en bovendien feliciteert Michiel Sandra ook met het vangen van de bal.

Citaat
Oh, en een andere theorie is dat de mol inderdaad aan de draadjes gezeten heeft, omdat hij/zij dacht dat Sandra de bal niet zou vangen. Dat zou dan een mislukte molsactie zijn en die zal dan ook nooit uitgezonden worden ;D
Dat zou ook nog kunnen, maar dan lijkt Sandra me geen logische keuze van de Mol. Dan had hij/zij dat beter bij Corry (die toch wat minder snel kan bewegen) of Marc (die het zichzelf moeilijk maakte door met een walkie-talkie in zijn hand te staan) kunnen doen.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 12-02-2003, 15:38:38 »
OK ik heb er nog eens over gedacht en vind het gewoon complete nonsens. Wauw wat een geweldige molactie om de bal niet te vangen en dan te zeggen dat je hem wel gevangen hebt en zo 3,000 € in de pot brengen!

Sla me dood, maar dat vind ik echt onzin. ;)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 12-02-2003, 15:56:24 »
het zou ook kunnen dat iedereen nu denkt dat ze de bal gevangen heeft maar als ze het dan tot het einde brengt en ze haar als mol bekendmaken, dat men dan nog eens 3000 euro van de pot gaat aftrekken

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 12-02-2003, 16:15:47 »
Ik wist dat die reactie ging komen.
Zo hard gaat WV ook niet misleiden. Akkoord ze hebben sinds Mol 1 al vals gespeeld door Magda een 2e keer met haar dobbelsteen te laten gooien zodat ze haar haar moest afscheren ipv verven.
Ze hebben Hugo vantevoren verteld welke het juiste kunststuk was om zo de anderen te overtuigen een ander te kiezen. Ze hebben hem ook verteld welke enveloppe hij moest kiezen, zodat hij de uitverkorene was om anderen te moeten schieten toen ze hem kwamen redden.
Maar dat zijn acties om De Mol te kunnen late nsaboteren. Ze gaan dat echt niet doen om De Mol helemaal in een positief daglicht te zetten omdat ie de bal gevangen heeft en 3,000 € in de pot gestoken heeft.
Dan kan je weer net zo goed afkomen met 'Sandra had haar hartslagmeter afgezet. Haar hartslag was wél hoger dan 130, maar dat kon je niet horen en ze is dus verdergegaan tegen de regels in. Dan worden er op het eind 5,000 € afgetrokken, omdat ze als mol vals gespeeld heeft.'
Of 'In de opdracht met de splitsingen, was Sandra achtergebleven bij een koffer. Toen de anderen wegliepen en uit zicht waren, ging zij ook weer terug naar de vorige vraag en heeft ze dus tegen de regels in gehandeld en dat geld wordt achteraf van de pot afgetrokken.'
En 'Sandra heeft stiekem de foto van MArc onder het doek van de superkandidaat gezet en nu denken ze allemaal dat ze dat geld gewonnen hebben, maar eigenlijk was Stijn de superkandidaat.'
'Ze heeft wel valkuil ingetypt, maar dat meent ze niet echt, want ze is de mol en dat geld gaat er nadien af.'
'Ze heeft Walter en Shadia in aflevering 1 wel binnengeloodsd, maar ze kwam eerder binnen dan die 2 en dus niet mét die twee. Helaas, dat geld zal achteraf weggaan.'

Offline NetRider

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 12-02-2003, 16:16:37 »
Beste forum,
Losstaand van het feit of dit een 'slimme' zet zou zijn of niet; ik heb het vallen van de bal misschien wel 10 keer bekeken op video en mij lijkt het dat Sandra de bal gaat missen.
Misschien niet de waarheid en een montage van WV om Sandra (meer) verdacht te maken, misschien ook niet.
Voor mij is en blijft Sandra mol-kandidaat nummer 1.
Tot zover,
uw dienaar

Lowprofile

• Gast
« Reactie #15 Gepost op: 12-02-2003, 16:18:12 »
Help (bis) !
Gaat er vlaag van waanzin door het forum ?
Drinken sommigen onder ons teveel caves of was het de javel ?
Oh wacht, A & K had connecties met WV. Dit is dus een massieve aanval van mailende WV'ers omdat dit forum teveel op het goeie spoor zit.

Misschien was de beneden-cameraman net zijn film aan het wisselen, stond hij ergens te plassen, was hij grapjes aan het maken met Sandra. Whatever !
Je ziet inderdaad alleen via de bovencamera (slecht) dat Sandra de bal vangt en ze hebben het niet herhaald (wat ze beter gedaan zouden hebben).

Maar nu gaan zitten denken dat ze later die 3000 er weer af gaan halen, dan moeten we alles in vraag stellen.
Conclusie: Sandra heeft de bal gevangen. Punt.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 12-02-2003, 16:18:56 »
Beste NetRider

De bal hangt nog een aantal meter boven Sandra als het beeld wisselt. Ze had nog tijd om haar handen bij elkaar te doen. Test maar eens, daar heb je echt geen 2 uur voor nodig. ;)

Offline Christian

• Forumlid
  • Wis melodie?
« Reactie #17 Gepost op: 12-02-2003, 16:40:20 »
ik heb et ook gezien,
en ik vond het nogal vaag.
ze ving em volgens mij wel, maar dan ook NET....

in nederland was die zelfde opdracht ook (serie 2002) , de kandidaten hadden de batterij zelf opgeladen met een eerdere opdracht met fietsen,
en wie de bal ving kreeg een vrijstelling.

Wis melodie? Heet winkel wit!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 12-02-2003, 16:54:38 »
En Nederland had hem dan weer afgekeken van de Mol in UK (editie 2001) waar de kandidaten de batterij hadden opgeladen door op een home trainer te fietsen. Maar of dat betekent dat Sandra de bal niet gevangen heeft weet ik ook niet.

Offline connick

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 12-02-2003, 23:07:13 »
en UK heeft em dan weer afgekeken van de Zweedse versie; het is gewoon een gigantische ruilactie van opdrachten onderling; alleen jammer dat Vlaamse en Nederlandse opdrachten dubbelen want dan is de spankracht er al een beetje af vind ik...