Even terug naar de balvangopdracht. Er staat al het een en ander van gisteren in de topic Inge.
Er is misschien iets vreemd met de sequentie van beelden vlak voor en na het vangen van de bal.
Op het moment dat Sandra de bal gevangen heeft, switcht het beeld naar de slapers via een bovenaanzicht. Dat beeld zie je in de topic Inge.
Een bed is leeg (waarschijnlijk Sandra), 2 of 3 liggen in hun slaapzak. Een man ligt zonder slaapzak of deken in korte broek op zijn bed.
Vlak voor het balvangen volgt de camera de draden naar de batterij. Maar ik heb toch geen handen in beeld gezien die iets met die batterij deden.
Wat nu vreemd is, is dat het daar berenkoud was (cfr Walter aan de telefoon "'t is hier niet warm" + kijk maar naar de foto naast de geldpot in afl. 4 op de demol3.be: een bende verkleumde kandi's).
Tenzij er dus eentje juist hard gelopen heeft of stevig bezig is geweest, ga je niet open en bloot midden in de nacht op je bed liggen.
Anderzijds zie ik niet goed waar de molactie is, want die batterij afkoppelen lijkt mij meer een daad van medeleven dan een mollendaad. De mol zou er een tweede batterij aan gekoppeld hebben.
Daarbij: was Sandra wel de juiste kandi om de bal te laten vangen, zij slaagt immers in de meeste van haar opdrachten. Als mol, zou je toch een andere uitkiezen.
An de kleding te zien (schoenen en sokken) is het Marc.